ITR897 wrote:Ik weet het niet maar met een meter is dit snel zelf te meten.
Zou je inderdaad zeggen, maar mijn ervaring is dat je dan bijvoorbeeld net niet dat ene bochtje kan maken, vandaar dat ik een beroep doe op praktijkervaringen :-) .
ITR897 wrote:Ik weet het niet maar met een meter is dit snel zelf te meten.
Zou je inderdaad zeggen, maar mijn ervaring is dat je dan bijvoorbeeld net niet dat ene bochtje kan maken, vandaar dat ik een beroep doe op praktijkervaringen :-) .
Ik heb geen EP3 maar toch denk ik dat het niet gaat lukken.
Je kan wel nog altijd de droger ter plekke uit de doos halen... scheelt enkele centimeters.
Ik denk dat dat wel moet passen. Je kentekenplaat is al 52 cm breed, dus die 62cm gaat in de breedte wel passen. Met de achterbank plat lijkt me de lengte van 87 ook geen probleem en de afstand tussen de vloer van de kofferbak en het dak zal ook meer zijn dan 68cm, ik durf de gok wel aan dat het past.
Ik heb in mijn oude EP3 het complete interieur van een studentenkamer, gekocht bij Ikea, weten te vervoeren. Verraste mij zeer hoeveel daar in past. Denk dat je wel safe zit.
Ik heb er zelf een nieuwe wasmachine in doos erin gehad dus dat zou prima moeten passen. Bank naar voren en even een deken of iets anders eronder leggen ter bescherming van je interieur. En zoals X al aangeeft, met een beetje passen en meten gaan er een hoop spullen in..
Asch600RR wrote:Ik heb er zelf een nieuwe wasmachine in doos erin gehad dus dat zou prima moeten passen. Bank naar voren en even een deken of iets anders eronder leggen ter bescherming van je interieur. En zoals X al aangeeft, met een beetje passen en meten gaan er een hoop spullen in..
Wasmachine is hetzelfde formaat inderdaad. Mooi!
Ik heb ook weleens een vriend geholpen met verhuizen, en toen ging er bij mij in de auto ook het meeste.