JDM ITR 98spec
mr. X wrote:Ongelofelijk wat ze daar allemaal voor rare fratsen uithalen. Voor die tweede keuring zou ik het zekere voor het onzekere nemen en hem op OEM JDM uitlijnwaarde zetten.
Succes en respect dat je het nog niet spuug en spuug zat bent haha.
Ach, ik heb de laatste 2,5jaar wel erg diepe watertjes moeten doorzwemmen waarbij dit niets lijkt.
De bedoeling is ook dat ik die OEM JDM uitlijnwaarde erop ga zetten eens de wagen terug lager ligt. Na de keuring dus...
Tijdens de laatste keuring wordt net dat niet meer gedaan dus daar hoef ik geen schrik voor te hebben.
Re: Integra
[quote="PaulusJDM"]Ik heb in januari een integra grkocht in japan via een bedrijf, jdm spec 98 uit 99 met 82000 km op de teller! Ik heb hem nog steeds niet...ik weet hoe je je voelt...succes ermee ]
Wil jij jezelf dan ook alsjeblieft voorstellen?
mr. X wrote:PaulusJDM wrote:Ik heb in januari een integra grkocht in japan via een bedrijf, jdm spec 98 uit 99 met 82000 km op de teller! Ik heb hem nog steeds niet...ik weet hoe je je voelt...succes ermee ]
Ja dat zou leuk zijn... ff voorstellen.
Vanwaar ben je? Ook woonachtig in België?
ITR897 wrote:mr. X wrote:PaulusJDM wrote:Ik heb in januari een integra grkocht in japan via een bedrijf, jdm spec 98 uit 99 met 82000 km op de teller! Ik heb hem nog steeds niet...ik weet hoe je je voelt...succes ermee ]
Ik zal me binnenkort ff voorstellen!
Ik ben niet van belgie, ik kom uit maastricht!
PaulusJDM wrote:ITR897 wrote:mr. X wrote:PaulusJDM wrote:Ik heb in januari een integra grkocht in japan via een bedrijf, jdm spec 98 uit 99 met 82000 km op de teller! Ik heb hem nog steeds niet...ik weet hoe je je voelt...succes ermee ]
Ik zal me binnenkort ff voorstellen!
Ik ben niet van belgie, ik kom uit maastricht!
Bijna buren dus... ik ben van Hasselt.
Gisteren nog eens een keertje terug gegaan naar de keuring. Had bericht gekregen dat mijn gordels moesten vervangen worden door exemplaren met een (E) keurmerk.
Dus ik de gordels vervangen door identieke exemplaren met dat onnozel E-tje erop.
De wagen zou nu wel perfect in orde moeten zijn voor de Belgische wetgeving... Nu nog even wachten op mijn papieren.
Zal voor volgend jaar zijn. 8)
Dus ik de gordels vervangen door identieke exemplaren met dat onnozel E-tje erop.
De wagen zou nu wel perfect in orde moeten zijn voor de Belgische wetgeving... Nu nog even wachten op mijn papieren.
Zal voor volgend jaar zijn. 8)
....in the meanwhile....
Ik heb mijn JDM ITR nu reeds een dikke 2 jaar. Nog steeds is de wagen niet ingeschreven. Onlangs kreeg ik wel bericht van de dienst mobiliteit om een betaling uit te voeren... heb het dan maar gedaan (doch met veel twijfel).
Vandaag kreeg ik dan een mail terug...
Mijnheer,
Uw betaling is goed ontvangen en het doosier zal nu afgehandeld worden
door onze technische collega's
Vriendelijke groeten, Sincères salutations,
Zou het dan toch nog lukken?
Eventjes afwachten zeker??? :-)
Ik heb mijn JDM ITR nu reeds een dikke 2 jaar. Nog steeds is de wagen niet ingeschreven. Onlangs kreeg ik wel bericht van de dienst mobiliteit om een betaling uit te voeren... heb het dan maar gedaan (doch met veel twijfel).
Vandaag kreeg ik dan een mail terug...
Mijnheer,
Uw betaling is goed ontvangen en het doosier zal nu afgehandeld worden
door onze technische collega's
Vriendelijke groeten, Sincères salutations,
Zou het dan toch nog lukken?
Eventjes afwachten zeker??? :-)
kleine update...
De wagen is inmiddels opnieuw gekeurd geweest. Eén probleempje, dempers achter waren niet goed meer. Dus deze dan maar vervangen en een herkeuring laten doen. --> alles in orde deze keer.
Ik heb zelfs alle nodige documenten mogen ontvangen om de wagen te laten inschrijven en verzekeren.
Tot ik bij de verzekering aan kwam en ik hun mijn kersvers gelijkvormigheidsattest presenteerde. Enig probleem, en ik had het tot dan nog niet gezien, kreeg de verzekeringsagent in het oog dat er ipv 147kW, 190kW op stond. Een grote fout natuurlijk van de heren op de 'Dienst mobiliteit' die mij dit papiertje hadden opgemaakt. Het zou me een bom geld gekost hebben voor niets als ze de wagen zijnde met 190kW zouden in schrijven.
Dus, mijn pas ontvangen gelijkvormigheidsattest heb ik terug ingeleverd voor rechtzetting maar hoe lang dit gaat duren, daar kon niemand me op antwoorden.
Dus bij deze mag ik weer eens wat geduld uitoefenen. Iets waar ik nu wel erg goed in ben geworden.
Blijven lachen zou ik zeggen. :-)
De wagen is inmiddels opnieuw gekeurd geweest. Eén probleempje, dempers achter waren niet goed meer. Dus deze dan maar vervangen en een herkeuring laten doen. --> alles in orde deze keer.
Ik heb zelfs alle nodige documenten mogen ontvangen om de wagen te laten inschrijven en verzekeren.
Tot ik bij de verzekering aan kwam en ik hun mijn kersvers gelijkvormigheidsattest presenteerde. Enig probleem, en ik had het tot dan nog niet gezien, kreeg de verzekeringsagent in het oog dat er ipv 147kW, 190kW op stond. Een grote fout natuurlijk van de heren op de 'Dienst mobiliteit' die mij dit papiertje hadden opgemaakt. Het zou me een bom geld gekost hebben voor niets als ze de wagen zijnde met 190kW zouden in schrijven.
Dus, mijn pas ontvangen gelijkvormigheidsattest heb ik terug ingeleverd voor rechtzetting maar hoe lang dit gaat duren, daar kon niemand me op antwoorden.
Dus bij deze mag ik weer eens wat geduld uitoefenen. Iets waar ik nu wel erg goed in ben geworden.
Blijven lachen zou ik zeggen. :-)
Heb zowat alle pagina's doorgenomen van je topic en ik moet zeggen dat je inderdaad veel geduld hebt.Petje af voor dat, ik wens je al het succes dat je kan gebruiken voor de laatste stap(pen) die je zal volgen om de auto toch geheel gekeurd te krijgen. Groet
p.s toen ik de foto's zag van je witte dc2 dacht ik ff de mijne te zien :P
p.s toen ik de foto's zag van je witte dc2 dacht ik ff de mijne te zien :P
- Rise 'n Shine! -
De laatste stappen.
Papieren terug gehad. Naar de verzekering gegaan, alles in orde gemaakt voor hun en nu is het aan DIV (dienst inschrijving voertuigen) om mijn platen te bezorgen. Onder normale omstandigheden is dat op 2 dagen geregeld maar bij mij duurt het natuurlijk wat langer... ongeveer 3 weken.
Dus als alles goed zit heb ik mijn platen tegen 1 november.
De zomer heb ik duidelijk gemist maar ik ga er zeker in de winterperiode dik van genieten als het in orde is.
Papieren terug gehad. Naar de verzekering gegaan, alles in orde gemaakt voor hun en nu is het aan DIV (dienst inschrijving voertuigen) om mijn platen te bezorgen. Onder normale omstandigheden is dat op 2 dagen geregeld maar bij mij duurt het natuurlijk wat langer... ongeveer 3 weken.
Dus als alles goed zit heb ik mijn platen tegen 1 november.
De zomer heb ik duidelijk gemist maar ik ga er zeker in de winterperiode dik van genieten als het in orde is.
hmm, best balen dat het dan weer ZO lang moet duren.. maargoed, wat je er dan voor krijgt lijkt me echt het uiterste!
Echt heel erg respect voor je gedult! (:
Straks kom ik waarschijnlijk ook gezellig in België wonen. Hoop dan wel dat het wat gemakkelijker gaat als ik mijn toekomstige wagen naar daar wil laten overschrijven (:
Echt heel erg respect voor je gedult! (:
Straks kom ik waarschijnlijk ook gezellig in België wonen. Hoop dan wel dat het wat gemakkelijker gaat als ik mijn toekomstige wagen naar daar wil laten overschrijven (: