Kleine turbo voor onderin, grote turbo voor bovenin. Ideaal ^^
Alleen jammer wanneer het speelgoed kappot gaat....... Dan ben je iets verder van huis...
Ik heb een paar keer een Leon FR meegehad. Diesel. Maar wat een schichterige bak. (hoe schrijf je dat?!) Zenuwachtig iig. Niet perse verkeerd maar wel heel erg wennen. Ik ben gewend rustig te kunnen rijden in de lage toeren.
Jo& wrote:Ik heb een paar keer een Leon FR meegehad. Diesel. Maar wat een schichterige bak. (hoe schrijf je dat?!) Zenuwachtig iig. Niet perse verkeerd maar wel heel erg wennen. Ik ben gewend rustig te kunnen rijden in de lage toeren.
Mijn buurman heeft een Seat Leon TFSI met 245 pk (benzine) maar dat houd ook al op bij de 3500rpm a 4000rpm... Is erg vreemd rijden inderdaad...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
heel goed idee om te doen,......
ben benieuwd of ze nou ook nog aandacht hebben besteed aam de wegligging dat is volgens mij niet het sterkste punt bij de meeste hybrids. Ik kan niet wachten op de echte .
idd, whut?! :lol: wij hebben thuis die civic hybrid staan, top wegligging hoor! laat veel andere auto's in bochten gemakkelijk achter zich.. Enige wat je wel moet doen is die standaard ballonbandjes eronder vandaan mikken en vervangen door fatsoenlijke sloffen.