http://www.autoweek.nl/autonieuws/15572 ... ie-M-Coupe
jammer dat sinterklaas net uit het land is :cry:
Yummie, hebbe
- vtec vince
Re: Yummie, hebbe
iVTEC-fab wrote:http://www.autoweek.nl/autonieuws/15572/Nu-echt-officieel-BMW-1-serie-M-Coupe
jammer dat sinterklaas net uit het land is :cry:
Dan heb je nog een kans als de kerstman voorbij komt :lol:
Ik vind de voorbumper een beetje vreemd , gelukkig zie je die niet als je er zelf in rijd :wink:
Verder leuke auto met leuke prestaties.
Ik snap alleen dat uitstoot gehalte niet.
Waarom gaat honda stoppen met de Type R?
Juist vanwege dat co2 gehalte, en het niet behalen van de nieuwe e-missie eisen...maar die BMW kucht anders ook behoorlijk wat vuil uit!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Ja deze auto heeft inderdaad een echte 'wanna-have' factor.
Toy's for Boy's.
Ik vind het model gewoon leuk, ik zal niet zeggen de mooiste die rond rijdt. Maar ik denk dat deze auto een enorme X-factor heeft. mooi vermogen t.o.v. van gewicht alleen RWD en dat gepaard met zeer goede balans en het directe stuur gevoel dat we van BMW kennen...
Al die factoren werken bij BMW zoo goed samen..
Toy's for Boy's.
Ik vind het model gewoon leuk, ik zal niet zeggen de mooiste die rond rijdt. Maar ik denk dat deze auto een enorme X-factor heeft. mooi vermogen t.o.v. van gewicht alleen RWD en dat gepaard met zeer goede balans en het directe stuur gevoel dat we van BMW kennen...
Al die factoren werken bij BMW zoo goed samen..
op www.bmw.tv vind je nog 2 andere korte filmpjes over de nieuwe M Coupe
-
bastiaan45 wrote:Toch heeft de E30 M3 nog altijd een stapje voor wat mij betreft. Een van de mooiste klassiekers wat mij betreft.
Mwa weet niet.
Een gave klassieker is het zeker, maar kan hem niet vergelijken met dit kanon.
Bovendien als we de generaties M3 gaan bekijken spant bij mij de limited CSL nog de kroon :wink:
Overigens opvallend:
de M3 CSL doet 0-100 in 4,8 seconden.
Deze 1 M Coupe doet 0-100 in 4,9 seconden.
:wink: