Stickertuning :-)
Mooie auto's. Die velgen op de ATTS i.c.m. verlaging heb ik al eerder gezien en dat staat erg goed. Ik ben erg benieuwd hoe dat rijdt.
Wat opbouwende kritiek:
Laat je die zwarte opplakbumpers zitten? Het heeft m.i een hoog 65+ gehalte. Bovendien is zonder die strips is de zijkant van een accord erg strak en van hoge kwaliteit (vergelijk maar eens met een Mondeo, als je langs die auto kijkt van achter naar voor dan zie je allemaal golven in het plaatwerk/ de deuren)
Wat opbouwende kritiek:
Laat je die zwarte opplakbumpers zitten? Het heeft m.i een hoog 65+ gehalte. Bovendien is zonder die strips is de zijkant van een accord erg strak en van hoge kwaliteit (vergelijk maar eens met een Mondeo, als je langs die auto kijkt van achter naar voor dan zie je allemaal golven in het plaatwerk/ de deuren)
Fred wrote:Sebas wrote:Betseld heb ik een Type S logo voor op de Grill en heb ik het Accord logo achter verwijderd. In het voorjaar van 2011 wil ik hem 4 cm omlaag gooien en eventueel andere velgen of dee laten coaten.
Ik heb nog een set veren + schokdempers liggen als je interesse hebt.
Anders ik misschien wel.
Heb je wat meer info?
Welk merk, nieuw/gebruikt...?
@Fred & vtecmoon ... PM
@bas5th;
Die stootstrippen zullen er wellicht 65+ uitzien, zo een kale kont auto is ook niet alles. En bovendien, de strips beschermen onze accord prima tegen onze super super smalle inrit. Zie fotos. Aan beide zijde van de spiegels +-3 cm. Dus ook insturen is met bumpers spannend.
ITR
Accord
Dus voorlopig rij ik als 31-er dan maar als 65+ in de accord :wink:
@bas5th;
Die stootstrippen zullen er wellicht 65+ uitzien, zo een kale kont auto is ook niet alles. En bovendien, de strips beschermen onze accord prima tegen onze super super smalle inrit. Zie fotos. Aan beide zijde van de spiegels +-3 cm. Dus ook insturen is met bumpers spannend.
ITR

Accord

Dus voorlopig rij ik als 31-er dan maar als 65+ in de accord :wink:
- vtec vince
De witte muur loopt schuin weg en de stenen muur(rechts) heeft op de helft een verspringing (?!) van ongeveer 14 cm op 1 vast stuk, verder golft de rechter muur als een golf plaat omdat het dus een 110 jaar oud huis is en langzaam wegzakt in onze aardkloot..... Daar komt bij dat de gemetselde pilaren niet allemaal 100% op dezelfde plek staan. Geloof me, met de neus erin en met de neus eruit is echt vele malen makelijker.
Heb het diverse malen geprobeerd en mijn buurman, degene die dus naast de steeg woont, niet in het witte huis, woont er al 7 jaar, rijd er ook alleen met de neus in en uit....
Maar ey, de uitdaging staat hoor
Heb het diverse malen geprobeerd en mijn buurman, degene die dus naast de steeg woont, niet in het witte huis, woont er al 7 jaar, rijd er ook alleen met de neus in en uit....
Maar ey, de uitdaging staat hoor

Update Accord,
Ramen laten tinten, alles getint behalve de voorruit. Resultaat is erg naar ons zin! Foto's:
Next: verlagen.
Update Integra:
Onder de kap lekker aan het poetsen gegaan. En foto's van stuur,
Wielen weer super clean en remklauwen weer netjes.
QSP deepdish stuur & snap off met spacer. Omdat de zithouding met standaard stuur absoluut niet naar het zin was heb ik het zo opgelost.
Nu bezig met de stoelen!
Ramen laten tinten, alles getint behalve de voorruit. Resultaat is erg naar ons zin! Foto's:

Next: verlagen.
Update Integra:
Onder de kap lekker aan het poetsen gegaan. En foto's van stuur,

Wielen weer super clean en remklauwen weer netjes.

QSP deepdish stuur & snap off met spacer. Omdat de zithouding met standaard stuur absoluut niet naar het zin was heb ik het zo opgelost.

Nu bezig met de stoelen!