Ik zal me dan ook maar even voorstellen..
Ik ben Aral, 19 jaartjes jong en ben een scholier/student.
2 weken nadat ik 18 werd mocht ik m'n roze pasje halen waarna ik meteen opzoek ging naar een leuke Honda (van jongs af al Honda gek, ben er eigenlijk mee opgegroeid, CRXjes - Legends etc :P)
M'n ouders wilden dit echter om de een of ander reden niet en stond de volgende dag met de sleutels van deze bolide:

Rim swap y0!
Een Opel Corsa C turbo diesòl! was een kado'tje van m'n mams dus heb daar toch een tijdje in rondgereden.
Na een paar maanden kreeg ik een telefoontje van m'n oom in Canada dat hij een leuke wagen had staan voor me.
Van het een kwam het ander en toen stond dit dus voor m'n deur:

@Bremerhaven

Net voordat ik em verkocht
Was opzich wel een leuke bak, maar toch niet echt wat ik zocht want ik was/ben/blijf toch een Honda man.
Toen kreeg ik dus de kans om een ITR te bemachtigen, meteen gedaan en hier sta ik nu dan.

Net opgehaald...

Meteen een Zondag de hele wagen schoongemaakt/gepolijst etc
Best geslaagd al zeg ik het zelf 8)
Toen werd ik dus gevraagd om op JAF te staan bij een "Rijst" club :P
Leek me wel een leuke ervaring aangezien de bolide toch een hele metamorfose kreeg hierna..

Toen begon het pret dus;
Het hele land afgereden voor onderdelen, moest ook nog een Roadtrip naar Engeland maken voor wat spul dat hier niet verkrijgbaar was -.-'
En zo staat ze er nu dus bij :-)

@Schadebedrijf, iemand vond de lijnen van m'n auto niet mooi dus hij liet zien dat het ook anders kon :x, je kan het hier opzich niet zo goed zien maar had linksvoor dus 1300 euro schade :P

OEM/JDM bumpers eronder

En dat was het wel zo'n beetje.
Ze staat nu bij Maarten @ Hondagarage.nl, er wordt het een en ander vervangen ter voorbereiding voor m'n "wilde" plannen :lol:
Oh, een to-do list mag natuurlijk niet ontbreken :P
-Schroefset
-I.C.E. in orde krijgen
-Rode sideskirts eronder (De huidige zitten met 20 popnagels de kant vast, had geen zin om te kloten zonder brug :P)
-Andere velgen (binnenkort een trip naar Amerika dus kan vast wel iets vinden ^^)
Tips/commentaar/kritiek mag altijd