Honda Integra 1.5 Luxe

Heb je een andere Type-R gespot ? Meld het hier
Locked
Rikky

Honda Integra 1.5 Luxe

Post by Rikky »

Ik was op internet een beetje aan het rond neuzen naar een winter auto en kwam een Honda Integra 1.5 Luxe tegen, zo'n 10 km bij mij vandaan.

Nu ben ik langs gegaan en bleek dit wel een heel apart geval te zijn...

Het gaat hier om een Integra die altijd heeft binnen gestaan en maar liefst 37.830 km op de teller heeft staan.

Hij heeft vanaf 1988 tot aan ongeveer 2005 dezelfde eigennaar gehad die hem met veel liefde heeft behandeld (en dat valt ook te zien) Daarna is hij terug gegaan naar de dealer die hem heeft verkocht en ook daar is hij altijd met veel liefde behandeld!

Het is een schitterende auto om te zien met enkele hele kleine plekjes die je op de meeste nieuwe auto's van tegen woordig al ziet.

Hij is dan ook op 28-10-2010 getaxeert op 6800,- euro.

Nu is hij te koop voor eeen bedrag onbekend dus als iemand interesse heeft kan hij zicht melden.

Foto's:
Image
Image
Image
Image
Image

Groetjes,
Rikky.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
trebboR

Post by trebboR »

Leuk om te zien :-) maar getaxeerd op 6800 euro, wat betekend dit? Dat ze er ook dit bedrag voor vragen?
jupke

Post by jupke »

500,- is dik betaald
Rikky

Post by Rikky »

ding is super netjes en hij gaat weg naar een liefhebber en de 6800,- is een geschatte waarde van deze auto. Wat hij er voor moet hebben weet ik niet.
jupke wrote:500,- is dik betaald
ik begin een hekel aan je uitspraken te krijgen... Als je niet weet waarover je praat hou dan gewoon je mond!!
Arno

Post by Arno »

Lol, ik zou je DC2 verkopen Rik en deze halen. El cheapo in onderhoud, vaste lasten! :razz:
Rikky

Post by Rikky »

Arno wrote:Lol, ik zou je DC2 verkopen Rik en deze halen. El cheapo in onderhoud, vaste lasten! :razz:
ik zou het bijna doen haha:lol:
Arno

Post by Arno »

Rij je nog steeds Integra :wink:
Rikky

Post by Rikky »

Arno wrote:Rij je nog steeds Integra :wink:
haha zeker waar maar me liefde ligt wel meer bij de R... Maar zou graag een integra van 1988 als winter auto willen!!
LCR

Post by LCR »

Damn...en helemaal geen roest????
jupke

Post by jupke »

Rikky wrote:ding is super netjes en hij gaat weg naar een liefhebber en de 6800,- is een geschatte waarde van deze auto. Wat hij er voor moet hebben weet ik niet.
jupke wrote:500,- is dik betaald
ik begin een hekel aan je uitspraken te krijgen... Als je niet weet waarover je praat hou dan gewoon je mond!!

staan op het net voor 500,- die dingen.dat jij er een hekel aan hebt is jou probleem,niet de mijne :lol:
mij is hij niet meer waard als 500,-
Rikky

Post by Rikky »

LCR wrote:Damn...en helemaal geen roest????
niks ding is op 1klein deukje helemaal strak! @Jurgen, ik ga er niet verder op in.
mr. X

Post by mr. X »

Waar ik me mateloos aan kan storen is dat mensen zo'n auto gelijk een 'winter auto' noemen. Een auto die altijd zo behandeld is en wellicht niet de wereld kost voor sommige wordt dan ook gelijk gedegradeerd tot slecht weer auto en is daardoor binnen een jaar zo vies en lelijk als er een die 20 jaar buiten staat.

Zoals die EF9 van Tommy, die auto had 5755 originele km's erop. Hij heeft er mee gereden maar ik zou het nooit, never ever, gedaan hebben. Zoiets zou niet eens buiten komen op een trailer.
Het is moeilijker bij deze Integra want het is niet écht een 'speciale' auto zoals een EE8, EF9, DC2 noem ze maar op maar is het wel waard, door zijn historie, om in een garage te blijven de rest van haar leven :-).

Wil mijn DC2 over een paar jaar met alleen maar nieuwe onderdelen in mijn huis hebben staan in een glazen kubus. Call me stupid en ik verwacht niet dat iedereen zoiets zou doen maar er mee in de winter rijden is wel de grootste heiligschennis die er is.
Locked