Honda-ATR wrote:J's Racing verzameld het aantal orders voor uitlaten en gaan (zover bekend) 2x per jaar de uitlaten maken. Dit is normaal bij J's. Op het DC5 forum was er precies hetzelfde aan de hand met een J's header, heeft totaal bijna een jaar geduurd :roll: (niet om je af te schrikken :lol .
ff serieus, weet je of dit ook geld voor andere onderdelen van J`s?
Zover mij bekend geldt dit alleen voor de uitlaten.
"Honda-ATR":21zljcte wrote:J's Racing verzameld het aantal orders voor uitlaten en gaan (zover bekend) 2x per jaar de uitlaten maken. Dit is normaal bij J's. Op het DC5 forum was er precies hetzelfde aan de hand met een J's header, heeft totaal bijna een jaar geduurd :roll: (niet om je af te schrikken :lol .
ff serieus, weet je of dit ook geld voor andere onderdelen van J`s?
Zover mij bekend geldt dit alleen voor de uitlaten.[/quote:21zljcte]
.. door het vele arbeid dat in een uitlaat gaat zitten..
Machinale- of inkooponderdelen zullen ze wel een klein voorraadje van aanleggen.
Hoe meer arbeid in het onderdeel zit, hoe groter de kans dat je moet wachten :wink:
"Honda-ATR":2rf4p494 wrote:J's Racing verzameld het aantal orders voor uitlaten en gaan (zover bekend) 2x per jaar de uitlaten maken. Dit is normaal bij J's. Op het DC5 forum was er precies hetzelfde aan de hand met een J's header, heeft totaal bijna een jaar geduurd :roll: (niet om je af te schrikken :lol .
ff serieus, weet je of dit ook geld voor andere onderdelen van J`s?
Zover mij bekend geldt dit alleen voor de uitlaten.[/quote:2rf4p494]
Oilpan sinds april 2010. Zal dan wel geen aangepaste OEM pan zijn.
"Honda-ATR":2s97jror wrote:J's Racing verzameld het aantal orders voor uitlaten en gaan (zover bekend) 2x per jaar de uitlaten maken. Dit is normaal bij J's. Op het DC5 forum was er precies hetzelfde aan de hand met een J's header, heeft totaal bijna een jaar geduurd :roll: (niet om je af te schrikken :lol .
ff serieus, weet je of dit ook geld voor andere onderdelen van J`s?
Zover mij bekend geldt dit alleen voor de uitlaten.
Oilpan sinds april 2010. Zal dan wel geen aangepaste OEM pan zijn.[/quote:2s97jror]
:shock: nog steeds geen J's...............
Jappen hebben JIT (just in time) uitgevonden,maar dit is echt geen Jappenstyle meer..
Ik was trouwens wel erg snel geholpen door Jun auto
Benjdmin wrote:Thats complete bullshit that they produce only twice a year.
More likely that RSP ships only twice a year!
Which is ok IMO but should be communicated to the buyers before hand.
Ben,
It's true about twice a year, they collect orders and when they have a minimum of xxx they will produce it.
BTW This wasn't an order placed by RSP. Ordered by Bulletproof Automotive and another by an UK based company.
J's Racing communicates about the lead time to the company that place the order. So no need not to communicate this to the buyer. They got all the information about when the headers will be produced, only due to not reaching the x number they had to wait longer for the header (informed by mail).
note. Last production run for the DC5 headers was in June or July.
Honda-ATR, je hebt gelijk. Bedankt dat je het ook hier post, zoals je kan lezen zijn er vele die het beter weten... en blijkbaar beter kunnen..
Maar we doen echt elke dag, keihard onze best. We hebben het beste met iedereen voor en wij hebben er net zo min als jullie iets aan als de onderdelen maanden in Japan liggen!
En volgens mij doen we het echt niet zo belachelijk, ik kan me nog wel erger herinneren van andere shops.. En nu heb ik daar ook echt begrip voor..
Wij Nederlanders zijn harde business mensen, Amerikanen zijn laks en Jappen zijn heel, heel gevoelig voor druk, pressie en vooral 'n grote mond.
Nogmaals, we doen echt onze best mensen.... Bedankt voor jullie begrip!
redlude94vtec wrote: Oilpan sinds april 2010. Zal dan wel geen aangepaste OEM pan zijn.
Goed nieuws! Oilpan ligt bij de douane in NL. Kan hopelijk niet lang meer duren. Navraag bleek dat RSP deze speciaal had laten over gekomen en niet wachtend op de grote container. Wel eerst in handen krijgen, maar mag ook wel gezegd worden dat het hun niet koud laat dat de bestelling zo lang duurt. Wat mij betreft goed bezig!
redlude94vtec wrote: Oilpan sinds april 2010. Zal dan wel geen aangepaste OEM pan zijn.
Goed nieuws! Oilpan ligt bij de douane in NL. Kan hopelijk niet lang meer duren. Navraag bleek dat RSP deze speciaal had laten over gekomen en niet wachtend op de grote container. Wel eerst in handen krijgen, maar mag ook wel gezegd worden dat het hun niet koud laat dat de bestelling zo lang duurt. Wat mij betreft goed bezig!