Vreemde Accord
-
-
chris wrote:jupke wrote:auto komt uit schijndel,is van jacky vd akker geweest van de snackbar op de markt.rijd nu een gloednieuwe bmw 330 coupe
hij heeft inderdaad duidelijk ervaring met frikadellen op wielen..
frikandellen op wielen? je zou willen dat je zo'n bmw rijd die hij nu heeft :wink:
iVTEC-fab wrote:misschien is die man altijd in de 'waan' geweest dat hij in een honda reed :razz:
garage bied hem aan als een honda,toen hij hem had was de auto ook nog helemaal stock :wink:
jupke wrote:chris wrote:jupke wrote:auto komt uit schijndel,is van jacky vd akker geweest van de snackbar op de markt.rijd nu een gloednieuwe bmw 330 coupe
hij heeft inderdaad duidelijk ervaring met frikadellen op wielen..
frikandellen op wielen? je zou willen dat je zo'n bmw rijd die hij nu heeft :wink:iVTEC-fab wrote:misschien is die man altijd in de 'waan' geweest dat hij in een honda reed :razz:
garage bied hem aan als een honda,toen hij hem had was de auto ook nog helemaal stock :wink:
had t meer over die rover frikadel en wat je zei over een snackbar op een markt.. of zaten daar geen wielen onder? :lol:
Beetje respect vind ik wel zo gepast.
Ik ken ook een van de vorige eigenaren. Ieder mag zijn/haar auto aanpassen hoe hij/zij dat wilt.
Ok, ok, het is verkeerd dat in de kop Honda staat, maar zonder dit type Rover was er ook een bepaald type Honda in Europa. Namelijk de Concerto.
(Dit is mijn bescheiden mening.)
Ik ken ook een van de vorige eigenaren. Ieder mag zijn/haar auto aanpassen hoe hij/zij dat wilt.
Ok, ok, het is verkeerd dat in de kop Honda staat, maar zonder dit type Rover was er ook een bepaald type Honda in Europa. Namelijk de Concerto.
(Dit is mijn bescheiden mening.)
History of driven cars:
Honda Civic [ED7] 1.6i (9 april 1999 - 23 september 2001
Honda Civic [EG4] 1.5 DXi (23 september 2001 - 19 oktober 2013)
Honda Civic [EP1] 1.4i Sport (19 oktober 2013 - 22 december 2018)
Honda Civic [FN2] 2.0i type R ( 22 december 2018 - heden)
Life is too short for to drive boring cars.
Honda Civic [ED7] 1.6i (9 april 1999 - 23 september 2001
Honda Civic [EG4] 1.5 DXi (23 september 2001 - 19 oktober 2013)
Honda Civic [EP1] 1.4i Sport (19 oktober 2013 - 22 december 2018)
Honda Civic [FN2] 2.0i type R ( 22 december 2018 - heden)
Life is too short for to drive boring cars.