mugen RR
-
Das in Hong Kong toevallig, ik ben daar afgelopen zomer geweest. Ben bij die betreffende showroom geweest, is in een parkeergarage. Kwam er bij toeval langsgelopen. Van buiten valt het totaal niet op, alleen een bordje : 'AUTO SHOW"
Heb daar mijn ogen uitgekeken. Die blauwe DC5 stond er toen ook al, samen met 2 FD2's, Accord Euro R's, EVO's 10, letterlijk 4 GT-R's !! etc etc.
Heb op mijn laptop meerdere foto's, die zal ik eens posten.
Heb daar mijn ogen uitgekeken. Die blauwe DC5 stond er toen ook al, samen met 2 FD2's, Accord Euro R's, EVO's 10, letterlijk 4 GT-R's !! etc etc.
Heb op mijn laptop meerdere foto's, die zal ik eens posten.
-
MLM wrote:LCR wrote:Vette sh*t......
Ben persoonlijk nog nooit bij een dealer/garage binnen geweest in HK...alleen een rare hoekje ergens in een shoppingmall met enkele nieuwe Honda modellen.
Zo nep! Is op lai chi kok road, vlakbij de golfbaan.
Ik ben een wild vreemde in HK hoor....toch komt ik er bijna elke jaar vanwege mijn ouders die in Shengshiu (whatever) wonen.
Maar ik vind die EuroR wel aan de dure kant...de Mugen RR weer niet (ivm zijn aanschafprijs)
-
LCR wrote:MLM wrote:LCR wrote:Vette sh*t......
Ben persoonlijk nog nooit bij een dealer/garage binnen geweest in HK...alleen een rare hoekje ergens in een shoppingmall met enkele nieuwe Honda modellen.
Ik ben een wild vreemde in HK hoor....toch komt ik er bijna elke jaar vanwege mijn ouders die in Shengshiu (whatever) wonen.
Maar ik vind die EuroR wel aan de dure kant...de Mugen RR weer niet (ivm zijn aanschafprijs)
Wel hong kongness toch ?
TypeDUde wrote:LCR wrote:MLM wrote:LCR wrote:Vette sh*t......
Wel hong kongness toch ?
Nee,
Sur.Chinees
-