Suspension by Intrax, the next level!
Te koop
ATR KW variant 1...1 jaartje oud zgan :wink:
De KW is voor mij nog ietsie te zacht voor circuitgebruik. Je kan er niet echt mee gooien, wat wel mijn rijstijl is. Qua demping is ie WEL goed.
Is het ook mogelijk alleen de veren op maat te laten maken naar mijn rijstijl EN icm de bestaande KW dempers?
Op het Engelse forum raad haast iedereen het af, omdat het afstellen te moeilijk wordt...maar dat is juist het leuke toch?
De KW is voor mij nog ietsie te zacht voor circuitgebruik. Je kan er niet echt mee gooien, wat wel mijn rijstijl is. Qua demping is ie WEL goed.
Is het ook mogelijk alleen de veren op maat te laten maken naar mijn rijstijl EN icm de bestaande KW dempers?
Op het Engelse forum raad haast iedereen het af, omdat het afstellen te moeilijk wordt...maar dat is juist het leuke toch?
LCR wrote:Te koop
Helaas gebruikt KW een andere diameter veren / demper dus onderling uitwisselen is niet mogelijk. Voor de Accord is zeker iets moois te maken! Vraag is echter wie wil de eerste zijn :razz:
EK20A wrote:LCR wrote:Te koop
Helaas gebruikt KW een andere diameter veren / demper dus onderling uitwisselen is niet mogelijk. Voor de Accord is zeker iets moois te maken! Vraag is echter wie wil de eerste zijn :razz:
IK!
Mits de KW verkocht zijn,dat wel.......
Henk en Intrax weten zeer goed waar ze mee bezig zijn en de service is ook geweldig!
Op mijn 2008 Impreza STI is de ophanging ook ontworpen bij Intrax!
Een nadeel was wel dat de STI juist uit de inrijperiode was toen ie voor bijna 4 weken naar Intrax ging :wink:
Bij mij heeft Henk een HDA set ontworpen, eigenlijk een soort HDA Plus.
Hij heeft er nog een paar updates aan gedaan om ze nog te verbeteren.
Dus Frank ik kan echt geloven dat je onder de indruk bent, was ik ook
Op mijn 2008 Impreza STI is de ophanging ook ontworpen bij Intrax!
Een nadeel was wel dat de STI juist uit de inrijperiode was toen ie voor bijna 4 weken naar Intrax ging :wink:
Dus Frank ik kan echt geloven dat je onder de indruk bent, was ik ook

Subaru Impreza WRX 2004,BMW M3 e30 1988 en euh...geen Type-R sorry!
- Gaskleppie
De mijne is ook niet standaard. Door de harde veer setup hebben ze iets exotischere onderdelen in de dempers moeten stoppen. Volgens mij zitten er nu 1K2 onderdelen in mn HDA demper.
Dat is idd het mooie van Intrax. Ze maken het gewoon als het nodig is om het goed te krijgen. Geen concessies dat het niet past, ze zorgen gewoon dat alles op maat gemaakt is en dat het dan dus wel past!