Zodan! heel netjes!
Moet me gelijk terugdenken aan de keer dat ik mn huidige ITR kocht. Deze had schade aan de linker voorkant wat ik zelf ging oplossen. Het voorwiel stond niet helemaal recht dus daar moest wat aan gebeuren. Na de ophanging vervangen te hebben stond het nog steeds een beetje scheef. Dus dan maar op de trekbank om het chassis recht te trekken dachten we.
Alleen was het chassis van de ITR veel te sterk om recht te trekken. De bank kreeg geen millimeter in de voorwiel ophanging.
Als de bank hem niet recht kreeg, wat dan nog wel? Toen kreeg ik het idee om het voorste subframe los te draaien en dan te kijken of er dan wat beweging in kwam. Met groot gemak kon ik idd het subframe een beetje in zn bouten draaien en dat was presies genoeg om de wielen weer perfect evenwijdig met de rest te krijgen!
Tijdens het ongeluk was dus idd de ophanging krom geraakt, maar het chassis was niet krom geraakt. Alleen was wel het subframe in zn boutgaten verschoven. En nu jaren later verzinnen ze er iets op. geweldig!