Ipad marteling

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Roy

Ipad marteling

Post by Roy »

Stelletje idioten, er is genoeg hongersnood, crisis, geld gebrek enz. in de wereld!

Er zijn veel mensen die het niet kunnen betalen en een wel zou willen hebben.

en er zijn gasten die geld ervoor hebben en die doen er dit mee.

http://webwereld.nl/video/65870/de-ipad-gemarteld--video-.html
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Lol, I should have done that with my dumbass iPhone 4...

Just for you!

http://www.youtube.com/watch?v=lAl28d6tbko

Dont breathe the pad smoke!
Roy

Post by Roy »

Benjdmin wrote:Lol, I should have done that with my dumbass iPhone 4...

Just for you!

http://www.youtube.com/watch?v=lAl28d6tbko

Dont breathe the pad smoke!

I've got a Ipad & Iphone 4 too :twisted:

Don't do that! :evil:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Naar mijn idee beide geweldige apparaten. Niet?
HONDA

Post by HONDA »

Niet...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Niet echt, iPad is nutteloos IMO en de iPhone 4 is gewoon slecht.

Had dat ding en week en meteen weer terug gestuurd.

Mooi design mooie beeldscherm maar de ontvangst was echt waardeloos.

Dus gewoon mijn 3g gehouden.
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

iPad is verslavend speelgoed, wat bijzonder prettig leest en couchsurfed (incl. video's)... Heb er zelf helaas nog geen een, maar gebruik die van Mike wel eens.

Mijn iPhone 4 werkt als een zonnetje :)
Prima ontvangst en zo goed als altijd vol 3G (Vodafone)
mr. X

Post by mr. X »

Wat een lozer. Natuurlijk gaat zo'n ding kapot als je hem laat vallen. Het glas oppervlak is dusdanig veel groter dat er veel minder kracht voor nodig is om hem te breken.

Compleet onzinnige test als je het mij vraagt.
Overigens teken ik nu nog voor een 4g. De iPhone is de beste telefoon die op dit moment te krijgen is, nog steeds.
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

Ik vind het opzich wel goed.. dat ze dit doen

Veel mensen kopen dit soort spullen en lezen 'kras bestendig beeldscherm' en denken gelijk dat het ding niet kapot te krijgen is.. zie het als een reality check voor die mensen.
real187

Post by real187 »

mr. X wrote: De iPhone is de beste telefoon die op dit moment te krijgen is, nog steeds.

de telefoon is goed maar het beste?
behalve het ips-scherm en (evt) design kan het echt niet het beste genoemd worden. (3GS is een beter toestel).
chris

Post by chris »

heb mn iphone4 nu al 3 maanden.. nog geen seconde gezeik mee gehad, geen wegvallende gesprekken, helemaal niks. En dat met tmobile!

vind het altijd wel gek om te zien hoe hard sommige mensen op apple moeten zeiken en duidelijk moeten maken dat het helemaal kut is. Ik vind bijvoorbeeld dat htc onhandige units maakt, maar je hoort mij toch ook niet overal verkondigen dat htc kut is, htc dit, htc dat..

en ja ik heb alles van apple in huis (macbook, iphone, ipod, airport etc) en nee ik heb niks met andere merken.. maar really, waarom moet er altijd zo gemiept worden op apple? en waarom lijkt dat andersom vaak helemaal niet zo te gebeuren...? Ik kraak gebruikers van bijvoorbeeld windows toch ook niet af?! ieder zn ding toch?

sorry zat me ff dwars :lol:
HONDA

Post by HONDA »

Haha draai jij de boel even om... ga eens surfen en lees wat forums. Dan zul je zien dat het juist de Apple gebruikers zijn die afgeven op alles wat Microsoft is.

Apple maakt soms best leuke dingen maar veel gebruikers zijn niet meer dan schaapjes. Beeeeeh...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X

Post by mr. X »

Anders stook jij de boel even lekker op :lol:
real187

Post by real187 »

chris wrote:sorry zat me ff dwars :lol:

hoezo :-? reageren is al net zo erg.
fanboy gedrag is toch echt een prachtig iets.

vermakelijk als fock,
dan zie je pas echt hoe dom en kortzichtig mensen kunnen zijn,
en dat alleen omwille ...... :roll: (weet jij het :wink: )?
HONDA

Post by HONDA »

mr. X wrote:Anders stook jij de boel even lekker op :lol:

Tsja, wie de schoen past... :lol:

De term fanboy was ik even niet opgekomen maar die is vaak van toepassing op alles wat wit is en waar een Appeltjes logo op staat. Voor alle duidelijkheid, ik heb niets tegen Apple maar ik snap soms niet hoe alle schapen zo blind achter de massa aan kunnen rennen.

Voorbeeld, toen de iPhone uitkwam liep iedereen met een strakke plasser terwijl het apparaat niet eens 3G had. Elke willekeurige Nokia van drie jaar voor de iPhone had dat al...

Voorbeeld 2, de iPod was bij de release de meest geweldige uitvinding ooit. Nou, vrijwel elke test liet zien dat bijvoorbeeld een Creative destijds beter was.

Voorbeeld 3, de iPad is nu heilig. Dit terwijl er al jaren tablet pc's zijn die niemand meer wil hebben omdat je na twee maanden erachter komt dat je er eigenlijk niets aan hebt. Nu heeft de tablet pc een Apple logo en nu wil iedereen er één.
mr. X

Post by mr. X »

Alle drie de bovenstaande argumenten kunnen worden weerlegd door één en dezelfde reden:

Apple biedt een totaal pakket. Een mooi uiterlijk (Jij vindt de FN2 niet mooi, maar als hij stukken beter was dan de oude zou je waarschijnlijk gaan twijfelen), het werkt allemaal hetzelfde en dus makkelijk (denk aan Volkswagens, die hebben, meer dan ander merken, ook dezelfde knopjes op dezelfde plaats) plus gewoon goede marketing.

Je kan uitblinken op één gebied, waar het voor bedoeld is, maar dat wil nog niet zeggen dat men het koopt.
De DC2 is beter dan menig ander auto en toch kopen mensen ze niet omdat ze de ronde lampen lelijk vinden.
chris

Post by chris »

ik zie mezelf absoluut niet als een fanboy, ik zal niemand proberen over te halen apple te gebruiken danwel microsoft afzeiken.. om de simpele reden dat het me daadwerkelijk helemaal niets, maar dan ook echt niets, interesseert wat iemand anders gebruikt danwel zou moeten gebruiken naar mijn idee.

ik gebruik het omdat het naar mijn idee gewoon het beste werkt. X voert hier een goede reden aan die ik onderschrijf. Maar als iemand anders dat niet vind, of iets anders vind.. i don't care.

en er zullen vast een hele hoop andere goede producten zijn! Alleen ben ik gewoon na jaren ermee gewerkt te hebben klaar met microsoft, en na 10 nokia's klaar met nokia. Betekent niet dat t slecht is, gewoon niks voor mij.

dus niks beeeeeh..
DH

Post by DH »

chris wrote:ik zie mezelf absoluut niet als een fanboy, ik zal niemand proberen over te halen apple te gebruiken danwel microsoft afzeiken.. om de simpele reden dat het me daadwerkelijk helemaal niets, maar dan ook echt niets, interesseert wat iemand anders gebruikt danwel zou moeten gebruiken naar mijn idee.

ik gebruik het omdat het naar mijn idee gewoon het beste werkt. X voert hier een goede reden aan die ik onderschrijf. Maar als iemand anders dat niet vind, of iets anders vind.. i don't care.

en er zullen vast een hele hoop andere goede producten zijn! Alleen ben ik gewoon na jaren ermee gewerkt te hebben klaar met microsoft, en na 10 nokia's klaar met nokia. Betekent niet dat t slecht is, gewoon niks voor mij.

dus niks beeeeeh..

En het kan me niks intreseren wat iedereen van mn 3210 denkt :lol: ...
Met bijna 7 miljard meningen op aarde zal je een zware tijd hebben als je er een punt van maakt.
M`n N96 doet het als ik wil bellen...dus is het goed. :wink:

Demian.
chris

Post by chris »

Dc5-Driver wrote:
chris wrote:ik zie mezelf absoluut niet als een fanboy, ik zal niemand proberen over te halen apple te gebruiken danwel microsoft afzeiken.. om de simpele reden dat het me daadwerkelijk helemaal niets, maar dan ook echt niets, interesseert wat iemand anders gebruikt danwel zou moeten gebruiken naar mijn idee.

dus niks beeeeeh..

En het kan me niks intreseren wat iedereen van mn 3210 denkt :lol: ...
Met bijna 7 miljard meningen op aarde zal je een zware tijd hebben als je er een punt van maakt.
M`n N96 doet het als ik wil bellen...dus is het goed. :wink:

Demian.

juist! :D
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Zelf mag ik me zelf wel een fanboy noemen. Maar dat wordt je vanzelf als je met apple werkt. Dan zie je vanzelf wel dat het bordevol handige dingen zit waardoor je veel makkelijker doet wat je wilt doen.
Dingen worden niet ingewikkelder gemaakt dan nodig is.
Alles wordt in normale taal uitgelegd als er iets uit te leggen valt.
Geen vage veiligheids vragen waar toch niemand een antwoord op weet en standaard maar "ja" aanklikt.
Updates duren geen uur voor ze er op staan.
Standaard heeft elke apple een backup service waar je U tegen zegt die je gehele systeem continu backupt die dus ook volledig terug te zetten is na bv een harddisk crash of diefstal.
Standaard kan een apple alles openen. Tot RAW bestanden aan toe.
En zo kan ik nog wel even doorgaan....
De simpelste uitspraak die ik kan doen is dat het gewoon allemaal werkt. En is dat niet de basis van elk systeem?

Mn Iphone 4 werkt qua ontvangst eigenlijk net zo goed als mn vorige 3G. Niks minder en niks meer. En dat zijn overigens ook presies de ervaringen van alle anderen die ik ken die er 1 hebben. Meestal zijn het juist de gene die er geen hebben die zo lopen te zeiken.....

Voor mij was Apple een verademing en ondertussen heb ik thuis niks anders meer. Voor mn werk moet ik dagelijks de puinhopen ruimen in vele soorten PC's. En dan is het lekker thuis komen in de oase van rust die apple heet.
Ook vele soorten smart phone's moet ik instellen voor klanten omdat die het zelf nooit snappen. De klanten die ik heb met een Iphone weten gek genoeg altijd binnen een uur hoe alles werkt. Vreemd.....?

Iedereen moet lekker zelf weten wat hij neemt. Maar iets afzeiken waar hij geen ervaring mee heeft is mij te makkelijk....
Locked