ff vriend ophalen:(
-
ff vriend ophalen:(
Zaterdag ben ik dus speciaal thuisgebleven omdat ons hondje voor de eerste nacht bij ons bleef.
Dus ik ga rond 12 vriendlief ophalen sta ik te wachten, komt er een gek aanlopen die trek zo de deur open! En vraagt ie of ie mee mag rijden! Nou dacht het nie :evil: Dus ik vraag netjes of ie de deur dicht wil doen en hij loopt boos weg.
Pakt die vieze vuile (piep) een steen en gooit die zo tegen de auto aan!!
Niet normaal, dat mensen zoiets doen!
Maar goed politie kwam toevallig aanrijden, jongen had al hoop trammeland gemaakt, en uiteindlijk bleek ie nog meer gedaan te hebben en mocht mooi een nachtje in de cel overnachten.
Zit maar een ieniemienie deukje in de auto maar toch aangifte gedaan! :evil:
Joyce
Dus ik ga rond 12 vriendlief ophalen sta ik te wachten, komt er een gek aanlopen die trek zo de deur open! En vraagt ie of ie mee mag rijden! Nou dacht het nie :evil: Dus ik vraag netjes of ie de deur dicht wil doen en hij loopt boos weg.
Pakt die vieze vuile (piep) een steen en gooit die zo tegen de auto aan!!
Niet normaal, dat mensen zoiets doen!
Maar goed politie kwam toevallig aanrijden, jongen had al hoop trammeland gemaakt, en uiteindlijk bleek ie nog meer gedaan te hebben en mocht mooi een nachtje in de cel overnachten.
Zit maar een ieniemienie deukje in de auto maar toch aangifte gedaan! :evil:
Joyce
-
-
Pff wat een rare mensen toch op de wereld... Bij mijn zwager is er ook ooit zo'n grapjas geweest maar die stapte meteen in die heeft een elleboog op zijn neus gehad toen (ik zat achterin) was wel even schrikken.
Gelukkig heb je nu de persoon te pakken voor het zelfde geld had je niks gekunnen.
Gelukkig heb je nu de persoon te pakken voor het zelfde geld had je niks gekunnen.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Ik zal toch maar ff aanvullen dat dit echt niets te maken buitenlander of niet.
Mij is iets soortgelijks overkomen, ik en een aantal vrienden, ja allemaal buitenlands ;-) rijden in 2 auto's op een tweebaans weg, 1 bestuurder wist de weg, de 2de niet dus die kwam even naast de andere auto rijden om te verifieren als we nog goed reden, waarna die weer achter aansloot.
Worden we ingehaald door een auto die ons dwingt tot stilstand, meneer de Nederlander stapt uit loopt naar de bestuurder toe, vraagt wat hem bezielt en geeft hem een klap in zijn gezicht, ja echt!
Het vervolg daarvan laat ik maar achterwege, zeg alleen dat meneer smeekte om genade.
Afkomst heeft er mijn inziens niets mee te maken.......
Mij is iets soortgelijks overkomen, ik en een aantal vrienden, ja allemaal buitenlands ;-) rijden in 2 auto's op een tweebaans weg, 1 bestuurder wist de weg, de 2de niet dus die kwam even naast de andere auto rijden om te verifieren als we nog goed reden, waarna die weer achter aansloot.
Worden we ingehaald door een auto die ons dwingt tot stilstand, meneer de Nederlander stapt uit loopt naar de bestuurder toe, vraagt wat hem bezielt en geeft hem een klap in zijn gezicht, ja echt!
Het vervolg daarvan laat ik maar achterwege, zeg alleen dat meneer smeekte om genade.
Afkomst heeft er mijn inziens niets mee te maken.......
Dat bedoelde ik ook niet met de opmerking, ik quote dat stukje alleen even omdat het wel vaak voorkomt dat het buitenlanders betreft.
Het tweede gedeelte heeft te maken met de verloedering van Nederland. Ook een ras echte Nederlander zou gewoon een baksteen door zijn raam krijgen. Het gaat er mij om, dat ongeachte het allochtoon of autochtoon is, ze niet van dit soort vreemde fratsen uit moeten halen!
Een beetje zoals jij hebt gedaan met meneer de Nederlander na die aanvaring. Totaal terecht. Die knakker heeft ook maar normaal te doen. Doen ze dat niet? Corrigerende tik doet wonderen.
Het tweede gedeelte heeft te maken met de verloedering van Nederland. Ook een ras echte Nederlander zou gewoon een baksteen door zijn raam krijgen. Het gaat er mij om, dat ongeachte het allochtoon of autochtoon is, ze niet van dit soort vreemde fratsen uit moeten halen!
Een beetje zoals jij hebt gedaan met meneer de Nederlander na die aanvaring. Totaal terecht. Die knakker heeft ook maar normaal te doen. Doen ze dat niet? Corrigerende tik doet wonderen.
iVTEC-fab wrote:"mr. X":3jigbpwp wrote:.. Corrigerende tik doet wonderen.
Ik denk niet dat dit nog onder de definitie 'corrigerende tik' valt.. :lol:[/quote:3jigbpwp]
Dat doet zeker wonderen,maar de gevolgen voor jezelf zal je ook niet mis zijn mocht degene je aanklagen.........je wordt in Ned. harder aangepakt als je zelf slachtoffer bent :evil:
slydawg wrote:Ik snap je X.
In ons geval heeft het "slachtoffer" geen aanklacht in gedient terwijl die meerdere getuigen had van het voorval, i wonder why......ik denk dat ie wel wist dat ie fout zat en die actie van hem absoluut nergens voor nodig was.
Niet gebeurd in Almere/omgeving toch...?
Vind dat men erug associaal rijdt in de buurt..meestal afslaan zonder richting etc etc
Zoo kapot hard en lang voor m`n auto gewerkt...
Ik kan me echt niet indenken dat je dan nog normaal kan reageren. :roll:
Tsja ga je een inbreker die je huis uit komt zetten met je flatscreen netjes vertellen dat hij hem terug moet zetten?
Haha die is gek...
Buitenlander of niet iedereen is mens.
Statische BS waar of niet...oordelen over achtergrond hadden we in de jaren 30/40 achter moeten laten.
Minderheden beoordelen is altijd makkelijk.
Straks zijn het de Polen die min of meer westers zijn.
Zonde dit allemaal zeg behandel de ander als jezelf behandeld wil worden dan kom je een heel eind.
Demian.
Ik kan me echt niet indenken dat je dan nog normaal kan reageren. :roll:
Tsja ga je een inbreker die je huis uit komt zetten met je flatscreen netjes vertellen dat hij hem terug moet zetten?
Haha die is gek...
Buitenlander of niet iedereen is mens.
Statische BS waar of niet...oordelen over achtergrond hadden we in de jaren 30/40 achter moeten laten.
Minderheden beoordelen is altijd makkelijk.
Straks zijn het de Polen die min of meer westers zijn.
Zonde dit allemaal zeg behandel de ander als jezelf behandeld wil worden dan kom je een heel eind.
Demian.
- vtec vince
-