HenryB6 ---> A4 Avant Quattro, NEW WHEELS 20'' foto's!
Topic nog eens nagelezen, blijft een knappe EP. 1 ding vind k spijtig, en dat is de vtec-logo's onder je zijpinkers. Die heb ik ook daar standaard op mijn 1.6 EP2. jij had die van i-vtec moeten bestellen
En wat denk je van oranje zijpinkers? ik had standaard ook heldere, maar bij artaparts voor 5€ per stuk amberkleurige gekocht. contrasteert mooier aan de zijkant.
Hoe komt t dat de randen rond jouw ventilatorroostertjes zilver zijn? Is dat een soort skin die je erop plakt? Ziet er erg knap uit. Verder nog nooit tegengekomen.

En wat denk je van oranje zijpinkers? ik had standaard ook heldere, maar bij artaparts voor 5€ per stuk amberkleurige gekocht. contrasteert mooier aan de zijkant.
Hoe komt t dat de randen rond jouw ventilatorroostertjes zilver zijn? Is dat een soort skin die je erop plakt? Ziet er erg knap uit. Verder nog nooit tegengekomen.
-
Idd laterna dacht ik ook dat ik beter i-vtec logo's had moeten nemen, maar deze had ik toch voor niks, kga die andere logo's nog wel eens bestellen
heb je voor mij een foto van de oranje pinkers? Wilde zowiezo al wat anders derop zetten!
De randjes zijn zo gespoten door de vorige eigenaar, vind het zelf ook erg mooi uitzien!
heb je voor mij een foto van de oranje pinkers? Wilde zowiezo al wat anders derop zetten!
De randjes zijn zo gespoten door de vorige eigenaar, vind het zelf ook erg mooi uitzien!

-
CTR-driver-limburg wrote:De randjes zijn zo gespoten door de vorige eigenaar, vind het zelf ook erg mooi uitzien!![]()
Ik heb het ook zo, maar bij mij is het een "skin" die er overheen geplakt is. De eerste eigenaar heeft em zo af laten leveren door de dealer.
Verder mooie auto vind ik .... hij lijkt om eerlijk te zijn heel veel op de mijne.
vooral nu met die koplampen en achterlichten, de kapjes op de ventilatieroosters, donkere achterruiten en natuurlijk de kleur.
Die knipperlichten zou ik lekker wit houden. Oranje is wat mij betreft jaren 80-90. B.t.w een facelift heeft ze niet in de zijschermen, dan zitten ze in de spiegels (die overigens gelijk zijn aan die van een Accord ...)
-
-
-