HenryB6 ---> A4 Avant Quattro, NEW WHEELS 20'' foto's!

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
nickR

Post by nickR »

Errug netjes.... :thumbs:
Vind de grijze kapjes bij de spiegels ook goed uitkomen :wink:
Rikky

Post by Rikky »

Ziet er netjes uit!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Nasty

Post by Nasty »

Topic nog eens nagelezen, blijft een knappe EP. 1 ding vind k spijtig, en dat is de vtec-logo's onder je zijpinkers. Die heb ik ook daar standaard op mijn 1.6 EP2. jij had die van i-vtec moeten bestellen :(

En wat denk je van oranje zijpinkers? ik had standaard ook heldere, maar bij artaparts voor 5€ per stuk amberkleurige gekocht. contrasteert mooier aan de zijkant.

Hoe komt t dat de randen rond jouw ventilatorroostertjes zilver zijn? Is dat een soort skin die je erop plakt? Ziet er erg knap uit. Verder nog nooit tegengekomen.
CTR-driver-limburg

Post by CTR-driver-limburg »

Idd laterna dacht ik ook dat ik beter i-vtec logo's had moeten nemen, maar deze had ik toch voor niks, kga die andere logo's nog wel eens bestellen

heb je voor mij een foto van de oranje pinkers? Wilde zowiezo al wat anders derop zetten!

De randjes zijn zo gespoten door de vorige eigenaar, vind het zelf ook erg mooi uitzien! :D
Nasty

Post by Nasty »

Origineel met witte
Image

met oranje
Image
CTR-driver-limburg

klaat de witte pinkers netjes zitten, vind het oranje niet echt Joepie!
Nasty

Post by Nasty »

CTR-driver-limburg wrote:klaat de witte pinkers netjes zitten, vind het oranje niet echt Joepie!

smaken verschillen :wink:
bas5th

Post by bas5th »

CTR-driver-limburg wrote:De randjes zijn zo gespoten door de vorige eigenaar, vind het zelf ook erg mooi uitzien! :D

Ik heb het ook zo, maar bij mij is het een "skin" die er overheen geplakt is. De eerste eigenaar heeft em zo af laten leveren door de dealer.

Verder mooie auto vind ik .... hij lijkt om eerlijk te zijn heel veel op de mijne.
vooral nu met die koplampen en achterlichten, de kapjes op de ventilatieroosters, donkere achterruiten en natuurlijk de kleur.

Die knipperlichten zou ik lekker wit houden. Oranje is wat mij betreft jaren 80-90. B.t.w een facelift heeft ze niet in de zijschermen, dan zitten ze in de spiegels (die overigens gelijk zijn aan die van een Accord ...)
mr. X

Post by mr. X »

Ik kan hem niet meer zo snel vinden maar de slogan luidt:

"Amber is hot, clear is not"

Oranje dus maar je moet doen wat je zelf mooi vindt!
vtecmoon

Post by vtecmoon »

mooie neus heeft ie nu met de lip en face lift koplampen..
Nasty

Post by Nasty »

Image

sorry voor de off-topic, maar weet iemand waar je de zilveren skins kan vinden voor deze roostertjes? Op ebay al niks te vinden :(
vtecmoon

Post by vtecmoon »

zijn gewoon bij de honda dealer te bestellen, zijn OEM kapjes voor op de rooster
Nasty

Post by Nasty »

vtecmoon wrote:zijn gewoon bij de honda dealer te bestellen, zijn OEM kapjes voor op de rooster

en heeft iemand daar een nummer van? of is dat een heel pakket voor het gehele dash?
vtecmoon

Post by vtecmoon »

ik heb het nummer niet, maar ik meen dat een honda dealer wel weet wat het is, anders even accessoire foldertje opzoeken..
Nasty

Post by Nasty »

vtecmoon wrote:ik heb het nummer niet, maar ik meen dat een honda dealer wel weet wat het is, anders even accessoire foldertje opzoeken..

Betwijfel ik.

Hij was al aant zuchten toen ik al vroeg naar de EP3 anti-slip mat :lol: :roll:
CTR-driver-limburg

De Type-R staat te koop, al best snel maar ben beetje erg verliefd aant worden op een impreza vandaar...

kan hem alleen NIET in het '''te koop aangeboden'' topic zetten, maar hij staat ook op marktplaats voor de gegadigde... :-)
ronaldhulshof

Post by ronaldhulshof »

zonde
CTR-driver-limburg

ronaldhulshof wrote:zonde

ruilen?? :razz:
ronaldhulshof

Post by ronaldhulshof »

haha ik heb geen type r meer hea. Maar die auto is altijd weer welkom.
CTR-driver-limburg

nieuwe vaste prijs 11.950 euro!
Locked