Zo he...jij durft!!
Alle spullen die bij mij bezorgd zijn heb ik aan de verkoper NADRUKKELIJK geeist dat ze geen sticker,plakband of whatever van hun merk erop plakken. Als dat zo is dan is ie OF altijd geopend of nooit aangekomen :evil:
LCR wrote:Zo he...jij durft!! Alle spullen die bij mij bezorgd zijn heb ik aan de verkoper NADRUKKELIJK geeist dat ze geen sticker,plakband of whatever van hun merk erop plakken. Als dat zo is dan is ie OF altijd geopend of nooit aangekomen :evil:
???
leg uit aub. want naar mijn weten ken ik u niet en heb ik deze besteld bij jappower
ah, maar die is aangekomen in een volledige zwarte folie verpakt. NIEMAND kon zien da het mugen stuff was. als dat het probleem was, dan is het bij deze opgelost. en het is de real stuff, geen namaak, en niets gestolen
mr. X wrote:Ik denk dat hij bedoeld dat de naam Mugen zo begeerlijk is voor veel mensen dat ze hem opentrekken en je pakketje zo onderweg 'verloren' gaat.
Ofwel: jij durft om, zonder aan de verkoper te eisen dat hij hem in een ongemerkte verpakking plaatst, dat pakketje te laten verzenden.