speaker advies graag

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
ChristopheR

Post by ChristopheR »

Ik had graag een bril waarmee ik door de kleren van vrouwen kon kijken!! :-) Staat momenteel op 1 in mijn kerstlijstje!!
mr. X

Post by mr. X »

U vraagt, wij draaien!
Link
jupke

Post by jupke »

daxcer wrote:Even weg geweest maar heb ondertussen het paneel kunnen verwijderen.

De originele luidsprekers zien er erg armzalig uit maar geloof bijna niet dat hier nog zoveel geluid uit komt met een magneet de groote van een stop van een petfles :lol:

Nu had ik geopteerd na alle voorstellen enz voor hoedenplank speakers te plaatsen en heb deze van de week eens aangesloten (Pioneer) vooraleer gaten te wippen in de hoedenplank.
Deze Pioneer spelen niets van Bass :roll: ook mijn oude JBL luidsprekers spelen enkel maar de hoge en midden tonen :?:

Nu zag ik toevallig dat Honda bij de accessoires een geluidspakket aanbied zeg maar een upgrade, met anders speakers en een extra klein kastje dat achter de radio unit geplaatst wordt dat de bassen moeten doorsturen :-?

Kan het zijn dat die originele autoradio de bassen filtert om zo die armzalige luidsprekertjes te sparen :?:

Of ligt dit aan het feit dat de nominale Wattage van de luidspreker te hoog is :?:

uit een 16cm speaker komt ook geen bas,dan moet je een klein kistje met woofer in je koffer bouwen,dan heb je bas.
mr. X

Post by mr. X »

Voor de CRX heb je overigens OEM zeer mooie 'Bass Tube' setjes:

Image

Érg érg dik als je het mij vraagt en zeer zeldzaam!
ChristopheR

Post by ChristopheR »

mr. X wrote:U vraagt, wij draaien!
Link

Die moet ik hebben !! 8)
daxcer

Post by daxcer »

allereerst sorry voor die dubbel post maar de eerste keer krijg ik altijd een melding dat er iets is fout gelopen en lijkt het alsof het er niet op staat en na de 2 of 3 keer zie ik ook dubbel of trippel :lol:

Maar nu terug on topic
de originele spelen toch een klein beetje bass hoor en het klinkt natuurlijk beter als je ze terug plaatst maar die pioneer of jbl geven echt niks van bass alleen scherpe tonen ?

En ja Honda heeft als accessoire een setje van 4 andere speakers en en stuurdoosje voor de bassen maar dat kost maar eventjes 782 euro .... :silly:
Locked