dimert @ amstelveen, lcr (?) @ spaklerweg

Heb je een andere Type-R gespot ? Meld het hier
Locked
chris

dimert @ amstelveen, lcr (?) @ spaklerweg

Post by chris »

afgelopen zondag met mn zatte kop langs dimer zn NSX gefietst op weg naar pinoke td, eindelijk dat apparaat eens irl mogen zien! :razz:

net langs de halfords/mac bij spaklerweg zag ik een ATR rijden, was jij dat lcr?
LCR

Post by LCR »

Zou kunnen.
Ik ben vandaag toevallig met de ATR in Amsterdam voor olieverversen en de catback monteren. Moest wel ff doorcrossen naar de Hondadealer voor filtertje en Brezan voor reinigers.....
Dimer

Re: dimert @ amstelveen, lcr (?) @ spaklerweg

Post by Dimer »

chris wrote:afgelopen zondag met mn zatte kop langs dimer zn NSX gefietst op weg naar pinoke td, eindelijk dat apparaat eens irl mogen zien! :razz:

net langs de halfords/mac bij spaklerweg zag ik een ATR rijden, was jij dat lcr?

hehe :) Ik zat nog te twijfelen of ik ook zou gaan. M'n zwager was er (uiteraard) ook.
chris

Post by chris »

was een mooi feestje! moest alleen ff wennen aan dat nieuwe clubhuis, was er sinds vorig seizoen niet meer geweest... wel erg mooi, maar mis die oude houtrot bunker ook wel een beetje haha!

heb me wel weer schandalig misdragen zeg, altijd leuk zo'n td ;-)
vtec vince

Post by vtec vince »

Word tijd dat ik ook weer eens ga, ik ben er al zowat 2 seizoenen niet meer geweest.
Had nog kaartjes willen scoren voor de wedstrijd tegen real , maar was al uitverkocht.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
chris

Post by chris »

dimer vanavond wel naar hurley? ik moet er weer aan geloven vrees ik :lol:
Dimer

Post by Dimer »

Wellicht, even checken of m'n zwager ook gaat ;)
Locked