Chat op de site?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Alweer ?????

Coool... Morgen even mn collega's irriteren dat ik de hele dag lekker forza 3 heb zitten spelen ^^
'98 JDM Integra Type-R
Arno

Post by Arno »

Meh, Forza ben ik alweer zat. Ik wil GT5!
HONDA

Post by HONDA »

Van de week Halo Reach solo uitgespeeld op Legendary. Aardig f#cking pittig...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Arno

Post by Arno »

Respect! Solo? Ik moet hem nog solo doen op Legendary, ben nu bij missie 6 ofzo. Word alleen gek van die walgelijke AI van je team mates, je mag echt alles zelf doen.
mr. X

Post by mr. X »

Gaskleppie melden!
Ik kreeg te horen dat er toch nog enkele plaatsen beschikbaar zijn ter inschrijving op de IVA circuit dag. Het zit dus nog niet vol terwijl dat eerst naar verluid wel zo was. Heb je interesse? Dan ga ik het morgen regelen. Voor niet leden was het geloof ik € 225,-.

Eventueel nog andere mensen van de club? Ik heb geen enkel idee hoeveel plaatsen er nog over zijn maar als je interesse hebt zou ik er niet te lang mee wachten.
Morgen is de laatste schooldag voor de vakantie dus dan moet het eigenlijk geregeld zijn. In de grote pauze zijn de desbetreffende personen nog op school, daarna waarschijnlijk niet meer. Mochten er nog mensen mee willen doen dit graag voor 12:00 morgen laten weten.

First come first serve en ik weet niet hoeveel plaatsen er beschikbaar zijn.
vtec vince

Post by vtec vince »

Ik ben nu met F1 2010 begonnen, weet niet wat ik er van moet vinden.
Op zich wel leuk dat je eindelijk weer F1 op de xdoos kunt spelen.
Maar Grafisch mocht het van mij toch wel iets mooier, pitstop vind ik eigenlijk te simpel ( gewoon gas erop houden , hij draait zelf naar de monteurs af en je kan de motor niet laten afslaan als je te vroeg op het gas gaat ).
Verder kun je bij Forza 3 je auto nog beter afstellen dan bij F1.
Ondanks alles rijd ik nu in mijn eerste seizoen iedereen het licht uit de ogen...
Op xdoos live zal ik wel flink wat gasten voor me moeten laten ;-)

Arno speel jij ook nog op de PS dan?
Gt heb ik altijd een super mooie game gevonden!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Arno

Post by Arno »

Jep, heb ook een PS3. Ga je Black Ops btw halen? Vast wel, gezien de duizenden uren in MW2 :razz:
vtec vince

Post by vtec vince »

Idd.. Black Ops gaat er zeker komen!!!
Pfoe pfoe , ik heb heel wat uurtjes zitten schieten ja :-)
Ben nu bijna prestige 4.
Roy

Post by Roy »

vtec vince wrote:Ik ben nu met F1 2010 begonnen, weet niet wat ik er van moet vinden.

Ben nu ook met F1 2010 bezig

[quote]Ondanks alles rijd ik nu in mijn eerste seizoen iedereen het licht uit de ogen...
Op xdoos live zal ik wel flink wat gasten voor me moeten laten ]

jammer, ik heb 'm allen voor de PS3. had je graag een lesje willen leren. :lol:

Nu nog wachten op Black ops
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
LaurenZ

Post by LaurenZ »

g-unit wrote:
"vtec vince":3j5iv1ka wrote:Ik ben nu met F1 2010 begonnen, weet niet wat ik er van moet vinden.

Ben nu ook met F1 2010 bezig

[quote]Ondanks alles rijd ik nu in mijn eerste seizoen iedereen het licht uit de ogen...
Op xdoos live zal ik wel flink wat gasten voor me moeten laten ]
[/quote:3j5iv1ka]

Ik heb hem ook binnen... Vind t nog vrij lastig om me in de top 10 te zetten.
Jammer van die bug met pit stops, zodra je de pit in gaat.. als 2e of als 12e.. Je komt er als 24e uit :(
'98 JDM Integra Type-R
MLM

Post by MLM »

mr. X wrote:Gaskleppie melden!
Ik kreeg te horen dat er toch nog enkele plaatsen beschikbaar zijn ter inschrijving op de IVA circuit dag. Het zit dus nog niet vol terwijl dat eerst naar verluid wel zo was. Heb je interesse? Dan ga ik het morgen regelen. Voor niet leden was het geloof ik € 225,-.

Eventueel nog andere mensen van de club? Ik heb geen enkel idee hoeveel plaatsen er nog over zijn maar als je interesse hebt zou ik er niet te lang mee wachten.
Morgen is de laatste schooldag voor de vakantie dus dan moet het eigenlijk geregeld zijn. In de grote pauze zijn de desbetreffende personen nog op school, daarna waarschijnlijk niet meer. Mochten er nog mensen mee willen doen dit graag voor 12:00 morgen laten weten.

First come first serve en ik weet niet hoeveel plaatsen er beschikbaar zijn.

denk dat je em beter kan pmen maarten. Denk dat ik ook wel ff langskom, als ik tijd heb. mogelijk om aan de deur te kopen? of jou te bellen tegen die tijd?
vtec vince

Post by vtec vince »

@ G-unit : hahah, ik had graag les van je gehad ;-)

@laurens : Als je een redelijk gat hebt gereden met de achterliggers heb je er niet zoveel last van :-)
Ik verlies hooguit 3 plekken met een pitstop , en die heb ik in 2 ronde's weer goed gemaakt.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

ok, lees dit nu pas...
Je had er ook een een apart topic van moeten maken. Maargoed...
Op zich zou ik zo ja zeggen maar de kans op een hoosbui is nu wel heel erg aanwezig. En in de regen rijden vind ik helemaal niks.

Zo heb ik as dinsdag in principe een dag vrij staan voor een dagje vijverberg trofee. Daar heb ik me ook nog niet ingeschreven en als ik het zo zie is er dinsdag 90% kans op regen. En dan ga ik niet.

Dus hoe zit het met inschrijven? Kan je dan nog voor een bepaalde datum afzeggen en je geld terug krijgen? (of een gedeelte daarvan?)
mr. X

Post by mr. X »

Met een hoosbui laat ik de gele ook thuis. Het heeft sowieso geen nut om te lopen glibberen op semi-slicks en in de regen komt de DC2 niet buiten. Met nat weer beleef ik meer plezier met de Civic.

Vooralsnog laat de verwachting volgende week een neergaande lijn zien van zaterdag op zondag. Als het even mee zit blijft het droog. Dinsdag as ziet er inderdaad beroerd uit.

Mocht je interesse hebben om mee te doen moet ik even mijn best gaan doen want dan moet ik het via een omweg doen tijdens de vakantie. Er zijn nog plaatsen over maar geld terug krijgen na inschrijven is niet mogelijk. Waarschijnlijk, maar pin me er niet op vast, zullen deze plaatsen ook nog de maandag de 25e vrij zijn.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Tja tja tja...
Dinsdag gaat niks worden en ik wil dit jaar toch nog een keertje rijden op zandvoort.
Probeer me maar in te schrijven. Ik neem de gok wel.
mr. X

Post by mr. X »

Top, hartstikke gezellig. Ik ga mezelf hard maken voor je. Nogmaals, moet waarschijnlijk via een omweg maar dat lukt me wel.

Je krijgt zometeen een PB met wat informatie die ik van je nodig heb.
nickR

Post by nickR »

vtec vince wrote:Idd.. Black Ops gaat er zeker komen!!!
Pfoe pfoe , ik heb heel wat uurtjes zitten schieten ja :-)
Ben nu bijna prestige 4.

Wachten op twee topgames in november....Black Ops en GT5 :lol:
Roy

Post by Roy »

Ik zit er ook op te wachten.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
ChristopheR

Post by ChristopheR »

Ik ook op GT5, spijtig genoeg al véééééééél te lang
DH

Post by DH »

Doe mij maar een realistische wargame..
Hidden and dangerous.. 8)
360 beveiliging rondom en strakke cantactdrills toepassen met je groep.
Op elk raam,deur of wat dan ook een wapen.
En de missie uitspelen zonder dat er een groepslid word geraakt.
Awesome!

C.O.D mwf 2 is ook leuk.
M4 met red-dot en gaan met je mes!

Demian.
Locked