zo, vandaag weer een heerlijk Honda dagje gehad. Eerst bij kneppers de CRX APK klaar gemaakt, vervolgens met een S2k op pad geweest en einde van vandaag de demo CR-Z meegenomen voor 2 dagen fun, leuke wagen en staat best aardig in de garage CRX zou er zelfs bijpassen..... 8)
Eindresultaat OEM velgen, het is wel een wereld van verschil qua rijden zeg vergeleken met de 18" en (te) platte bandjes.... Dat setje hou ik wel als reserve net als de KW set, misschien over een tijdje nl. toch weer de boel naar beneden, maar voor nu als family-bak helemaal prima!
Geweldig mooie ATR, maar ben nog steeds erg verliefd op je EE8.
Kom je nog wel eens in de buurt? Toendertijd hadden jullie een ED9 waar jullie aan werkten?
En die Jazz Type R zal ik ook niet vergeten... leuk projectje was dat!
oh bij de weg... tot hoeveel kan de Accord zakken met de set die je te koop aanbiedt? ik heb een CG9, die middels veren 4 cm verlaagd is, maar zou 'm best graag nog lager willen hebben.
VTECrider wrote:Geweldig mooie ATR, maar ben nog steeds erg verliefd op je EE8. Kom je nog wel eens in de buurt? Toendertijd hadden jullie een ED9 waar jullie aan werkten? En die Jazz Type R zal ik ook niet vergeten... leuk projectje was dat!
Dan kan jij alleen maar Roy zijn toch? EE9, Sol en nu een Accord? Waren mooie klustijden toen in het zuiden. :razz:
Wat betreft die verlagingsset: daar leg je je Accord mee op de grond....