Polini -- EP3 Civic type R -p6 velgjes

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

NICE!
micronsil

Post by micronsil »

SUCCES !!!!! met de keuring vandaag.
Polini

Post by Polini »

Zizo, net terug van de keuring. De keurmeester was erg enthousiast over de ITR. Hij zij zelden een auto gezien te hebben van 96 wat er zo uitzag. Hij lijkt wel nieuw van onderen volgens de keurmeester.

Het lichtbeeld was mooi vlak en dus direct goed zonder af te stellen. En ik krijg 18.2 op kenteken, het was een twijfelgeval. Ik citeer de keurmeester: grote platen zien toch niet uit op zo'n wagen :razz: .

Wel moet ik nog wachten op mijn kenteken, ik had namelijk geen japanse kentekenpapieren maar een export certificaat waar alles over de auto opstaat. Dit omdat de auto vanaf begin 2009 al geen eigenaar meer gehad heeft en sindsdien bedoeld was voor de export. Dit certificaat hebben ze opgestuurd naar het hoofdkantoor van de rdw, daar bepalen ze of het genoeg is voor een kenteken aan te maken. Eventueel zouden ze nog contact opnemen met Japan. Ik krijg hier bericht over maar ze hadden geen idee hoelang dat gaat duren :( .

Verder rijd de R wel super! Hij ligt echt als een blok op de weg, het stuur rechts went eigenlijk direct alleen moet ik goed op mn plaats op de weg letten. Ik wil steeds te ver naar links :-) .
micronsil

Post by micronsil »

Gewoon de weg belijning aan de rechterkant aanhouden.

Daar de eerste dag een sport van maken om zo veel / dicht mogelijk langs die streep te rijden en het komt helemaal goed hahah

Ik ben blij voor je dat het zo goed gegaan is.

Ik hoop dat het snel voor elkaar komt met de papieren / kenteken platen.

Ik duim voor je dat het snel voor elkaar komt :D
Polini

Post by Polini »

De keurmeester vond het exportcertificaat goed, er staan namelijk alle gegevens van de auto duidelijk op vermeld. Alleen aan de balie deden ze lastig dat ze niks kunnen zonder kentekenbewijs..
Daarom hebben ze het opgestuurd. Vervolgens bellen ze me op over hoe het verder gaat, dit kan 1 week duren maar ook 4. Als het te lang gaat duren moest ik maar eens bellen volgens de vrouw aan de balie... :(
Joostb

Post by Joostb »

mooie bak!

dat verhaal van dat ie nieuw lijkt van de onderkant hoort volgens mij iedereen die een oude auto importeert uit japan 8)

als je de onderkant als nieuw wilt houden zou ik hem van de winter wel stallen! zout is echt een boosdoener
DH

Post by DH »

micronsil wrote:Gewoon de weg belijning aan de rechterkant aanhouden.

Daar de eerste dag een sport van maken om zo veel / dicht mogelijk langs die streep te rijden en het komt helemaal goed hahah

+1!
Rikky

Post by Rikky »

Hmm is mooi balen vanwege de kentekenpapieren maar wel prettig dat de rest zo goed is verlopen! Gaat helemaal goed komen dit :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Polini

Post by Polini »

Yes!!!

Het is gelukt, ik heb gisteren naar het rdw gebelt en kreeg de mededeling dat het goed was. Dus direkt naar Elsloo, bpm aangifte gedaan. Vandaag of maandag krijg ik een mail met het te betalen bedrag, als ze dan de betaling binnen hebben krijg ik binnen 5 dagen mijn kenteken thuis .
sigur

Post by sigur »

Super joh!! Kan je eindelijk lekker toeren 8)
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Van harte man..

Lijkt mij heel erg lastig om hem voor de deur te hebben staan en niet te mogen rijden...
'98 JDM Integra Type-R
Polini

Post by Polini »

Idd, elke dag loop ik langs mn R op de oprit om vervolgens in een geroeste 90pony's tellende dxi naar het werk te rijden :razz:
Rikky

Post by Rikky »

Congrats man!! :thumbs:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Nice, klinkt haast alsof je dezelfde keurmeester hebt gehad als ik ooit.
Polini

Post by Polini »

Denk het niet want hij was totaal niet bekend met een ITR..
Polini

Post by Polini »

Afgelopen maandag heb ik met een spoedbetaling de bpm overgemaakt dus met wat geluk kan ik deze week nog rijden :-) .

Nog een paar foto's:
Bij het rdw.
Image

En weer terug thuis:
Image

B18C :o
Image

En het momo stuurtje ingebouwt
Image
trebboR

Post by trebboR »

Nice! :D Je bent inderdaad zo gewend aan het rijden. Ik rij al een dik half jaar daily in mijn ITR en dat gaat prima. Zelfs bij slagbomen waar je een kaartje moet trekken :P even de auto uit, kaartje pakken en er weer in. Genoeg tijd!

Mc drive kan je ook in je eentje doorheen.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

I LIKE!
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Benjdmin wrote:I LIKE!

Bloed gaat waar het niet gaan kan, Hup jij moet ook gewoon weer aan de ITR !
'98 JDM Integra Type-R
MLM

Post by MLM »

Polini wrote:Denk het niet want hij was totaal niet bekend met een ITR..

Daarom vond ie de itr van wendy toch ook een civic coupe.

Ik heb overigens altijd met het exportdocument autos ingevoerd, nooit problemen gehad.
Locked