Gespot: Prelude 5th gen.
Gespot: Prelude 5th gen.
3-10 Gespot zwarte Prelude 5th gen. was niet veel byzonders aan op te merken. Wel dat hij erg schoon was :P
Gespot om +/-15.30 in Groesbeek op de rotonde van de Herwendaalse weg naar de Mooksebaan.
Misschien iemand van hier? (Wel cool om te weten dat er preludes aardig dichtbij huis zijn (A) )
Gespot om +/-15.30 in Groesbeek op de rotonde van de Herwendaalse weg naar de Mooksebaan.
Misschien iemand van hier? (Wel cool om te weten dat er preludes aardig dichtbij huis zijn (A) )
Arno wrote:Ach, nu je zelf op zoek bent naar een Honda zie je ze opeens overal rijden. Maar Prelude rijders hebben we hier haast niet, 1 of 2... Voor lude's moet je op allhondafriends.com zijn :wink:
Haha ongeveer waar. Maar ik let sowieso onderweg overal op. Ik kijk altijd rond of er wat leuks langskomt.
Altijd aan het opletten of er een rode badge komt voorbij vliegen

Dus hierbij een oproep, alle ITR, ATR, CTR en alle andere vette Hondarijders: Kom eens langs in Millingen aan de Rijn. Prachtig dorp, gezellige mensen en heerlijke sfeer. Dus schroom niet en kom eens langs.
Haha. Hoop snel wat rode badges te zien, of natuurlijk meer preludes

En Arno jij bent ook welkom hoor

Groeten

- vtec vince
vtec vince wrote:als jij eens op je fietsje een ronde nederland gaat maken.. misschien zie je dan meer rode badge's.
LOL!
Tommie er rijden heel veel sportive honda`s rond.
Het gaat hier meer om het spotten van een R of een zeer exclusive Honda bijvoorbeeld een NSX.
Er rijden veel CRXen Ludes of wat dan ook dus dat is dan iets minder relevant.
Niet om je optimisme af te kraken hoor.
Het is goed bedoelt.
:wink:
Demian.
Dc5-Driver wrote:"vtec vince":183u6qd3 wrote:als jij eens op je fietsje een ronde nederland gaat maken.. misschien zie je dan meer rode badge's.
LOL!
Tommie er rijden heel veel sportive honda`s rond.
Het gaat hier meer om het spotten van een R of een zeer exclusive Honda bijvoorbeeld een NSX.
Er rijden veel CRXen Ludes of wat dan ook dus dat is dan iets minder relevant.
Niet om je optimisme af te kraken hoor.
Het is goed bedoelt.
:wink:
Demian.[/quote:183u6qd3]
Yes, yes. Ik weet het. Ik houd elke keer weer mijn ogen open.
Ik ben gewoon gek op de Lude geworden

Zoals ik al vaker heb gezegd, ik zou graag eens een échte R willen zien. Gaat lastig met school en de afstand enzo. (boeren dorp he) Maar ik houd de moed er in om ooit eens een te zien.
Groeten.
tommie18 wrote:Rikky wrote:FN2 werd toch niet gezien als een "echte" R?? :lol:
Laat Demian dat maar niet horen:P hahaha. Dat weet ik niet of het een "echte" R is. 1 ding is wel, das echt een mooi ding :P
Demian rijd een DC5 :wink:
Je hebt vandaag een keer pb van mij :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Rikky wrote:tommie18 wrote:Rikky wrote:FN2 werd toch niet gezien als een "echte" R?? :lol:
Laat Demian dat maar niet horen:P hahaha. Dat weet ik niet of het een "echte" R is. 1 ding is wel, das echt een mooi ding :P
Demian rijd een DC5 :wink:
Je hebt vandaag een keer pb van mij :wink:
Jaja. Daar issie volgens mij heel trots op. Wie zal dat niet zijn he

Net als die ITR van je. Die foto's waren echt sjiek