Spoon Sub Silencer (N1)
Spoon Magnetic Drain Bolt Set (All)
Mugen Fan switch
Mugen Hi Pressure Radiator Cap
Mugen Oil Filter
Mugen Low Temp Thermostat
Mugen Oil Filler Cap (silver)
S20 bak ( vesnellingsbak van de D hield het niet meer vol )
Was toevallig op CCH aan het lezen over de versnellingsbakken en verhoudingen. Volgens mij had je daar ook in gepost. Ik heb een D13 bak liggen die dus blijkbaar heel kort is. Zit er over te denken die op de D14A3 te zetten. Die standaard bak is echt bizar veel te lang voor die motor.
Leuk zo'n thermostaat maar rij je wel eens op het circuit?
Zo nee kan je die er beter niet inzetten. Met die thermostaat blijft je motor op straat altijd te koud. Daardoor zou hij zelfs in de koude start kunnen blijven hangen waardoor hij enorm gaat zuipen. Als je op straat overhittings problemen hebt moet je die anders oplossen, niet met een koudere thermostaat.
Gaskleppie wrote:Leuk zo'n thermostaat maar rij je wel eens op het circuit? Zo nee kan je die er beter niet inzetten. Met die thermostaat blijft je motor op straat altijd te koud. Daardoor zou hij zelfs in de koude start kunnen blijven hangen waardoor hij enorm gaat zuipen. Als je op straat overhittings problemen hebt moet je die anders oplossen, niet met een koudere thermostaat.
verder leuke opties!
Hmz dat is iets totaal nieuws voor mij :-?
Dat hij langer over doet om warm te worden was me wel bekend.
Met de auto word niet rustig gereden maar tussen niet rustig en circuit zit een groot verschil natuurlijk.
Ik leg hem wel ff op de plank om te kijken wat het blok gaat doen met een OEM thermostaat