Tha Bla wrote:Echt vet gaaf En op die foto's zou je niet zeggen dat je 1km/h rijdt
Maar hoe wordt de foto eigenlijk gemaakt op een tijdsontspanner of kan je het knopje op afstand indrukken?
En daarnaast de photoshop kunsten zijn echt goed
Groeten MaRcel
zal m vooral zitten in wat langere sluitertijd waardoor de omgeving wazig wordt.. de auto blijft toch steeds op hetzelfde punt ten opzichte van de camera dus die zal scherp doorkomen :wink:
Sinds een tijdje had ik wat problemen met m'n bak. Als de motor warm was en ik stond stil, kreeg ik 'm nauwelijks tot niet in z'n 1 of achteruit. Alleen als ik langzaam rolde kon ik 'm rustig in z'n 1 leggen. Achteruit kon soms alleen als de motor uit stond. Het leek er sterk op dat ie niet goed ontkoppelde. Aan m'n koppeling zou het niet kunnen liggen, aangezien die keramisch is. Dat zou toch bijna onverslijtbaar moeten zijn. Dus ik dacht dat misschien de koppelingscilinder(s) lek of versleten zouden zijn. Ik naar Van Nieuwkerk, en leg mijn probleem uit en vraag of ze even naar m'n koppelingscilinders willen kijken. Dat kon en de monteurs kwamen tot de conclusie dat er niets aan de hand was en dat ze gewoon de koppelingsvloeistof moesten vervangen. Prima, doe maar. Een uurtje later kon ik ruim 120.- van m'n rekening schrijven voor een half litertje remvloeistof.. Ik was allang blij als ik weer normaal zou kunnen schakelen. Helaas was dit niet het geval, waarop ik uit de VS een nieuwe master en slave cilinder heb besteld. Deze week heb ik voor 8 euro nieuwe remvloeistof gekocht en gisteravond (met dank aan Remon (zal zich binnenkort hier voorstellen) en Shaffy) de nieuwe cilinders gemonteerd. Na wat kloten en afstellen zat alles erop en direct voelde de bak weer als nieuw. Hij schakelt weer perfect. Hiervoor had ie veel problemen met 2 naar 3 (knarsen enzo), maar ook dat euvel is helemaal opgelost. Helemaal top dus! Wel vind ik het erg jammer dat ik ruim 120,- betaal voor het vervangen van vloeistof wat 4 euro kost (ik heb nog een half flesje over) en zo gedaan is en bovendien nog onnodig was ook aangezien ik ze al vertelde wat er mis was... Ik heb wel weer geleerd dat ik het voortaan beter zelf kan doen.
Van het hele sleutelgebeuren heb ik geen foto's. Volgende stap is naar de koeling kijken. Toen ik gisteravond thuiskwam en ik wilde inparkeren begon de motor in eens te overhitten. Tijdens het rijden heb ik nergens last van. Ik vermoed dat er iets mis is met de fan of de sensor. Daar ga ik morgen naar kijken.
Balen Dimer , zeker als je netjes bij de dealer aangeeft wat het probleem is.
Mooi dat je het nu zelf hebt kunnen fixen ( met behulp van Shaffy en Remon ).
Nu nog de koeling fixen.
Zo blijf je wel bezig ... het houd je van de straat :-)
Mooie avatar trouwens die Griekse god AJAX!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Mooi dat het is opgelost Dimer... Allemaal behoorlijk klote zoals ik het hoor!
Succes met je koelings probleem en ik verwacht echt dat dit aan je radiateur ligt... Want die heeft zijn beste tijd gehad zoals ik het de laatste keer zag ops:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!