Huisdieren
- vtec vince
Shiba vind ik nog mooier dan die van ons ;-)
Maar deze hebben veel beweging nodig lijkt me...
@ maarten, hoe jij je gamers houding beschrijft....zo zit ik ook meestal hoor.
En die hond is meestal rustig ja...maar die keer dat ie aandacht vraagt is dus geregeld als ik aan het gamen ben, dan gaat ie met zn pootje over mijn been strijken...net of die mij aan het aaien is dan :-)
Was het al iemand opgevallen dat ik de BAR Honda pet op heb op de foto? 8)
Maar deze hebben veel beweging nodig lijkt me...
@ maarten, hoe jij je gamers houding beschrijft....zo zit ik ook meestal hoor.
En die hond is meestal rustig ja...maar die keer dat ie aandacht vraagt is dus geregeld als ik aan het gamen ben, dan gaat ie met zn pootje over mijn been strijken...net of die mij aan het aaien is dan :-)
Was het al iemand opgevallen dat ik de BAR Honda pet op heb op de foto? 8)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
HONDA wrote:chris wrote:heb een enorme kater.. wat begon als ieniemienie klein lief pluizebolletje is nu een apparaat van 6 kilo.
Zo enorm is dat toch niet? Zes kilo is zo goed als standaard voor een kater. Wij hadden er 1 van 10 kg, die was pas enorm.
ja ok, maar in vergelijking met onze vorige poezen.. en met alles wat er bij ons in de buurt rondloopt issie heer en meester 8)
- vtec vince
Leuk al die dieren
Wij hebben drie sluierstaart vissen (Bokito, Sushi en Ariel) en twee Maine Coon katten van ongeveer 10 maanden, een kater Toulouse en een poes Puck.
Op deze foto's waren ze ongeveer 3 maanden. Toulouse is nu ongeveer 5.5 kg. Maar Maine Coons groeien ongeveer tot hun 3e jaar en kunnen zo'n 11kg en 100cm worden.
Puck:
Toulouse:
Binnekort zal ik wat meer foto's maken. Toulouse z'n buik is gister geschoren (klitten), dus hij is nu niet echt een mooi model
Hier een voorbeeld van een (grote) volwassen Maine Coon:

Wij hebben drie sluierstaart vissen (Bokito, Sushi en Ariel) en twee Maine Coon katten van ongeveer 10 maanden, een kater Toulouse en een poes Puck.
Op deze foto's waren ze ongeveer 3 maanden. Toulouse is nu ongeveer 5.5 kg. Maar Maine Coons groeien ongeveer tot hun 3e jaar en kunnen zo'n 11kg en 100cm worden.
Puck:

Toulouse:

Binnekort zal ik wat meer foto's maken. Toulouse z'n buik is gister geschoren (klitten), dus hij is nu niet echt een mooi model

Hier een voorbeeld van een (grote) volwassen Maine Coon:

[quote="""]Leuk al die dieren
Das een hele grote haarbal. Wat een beest zeg. Je eigen katten zijn ook erg mooi.
Wij hadden vroeger 2 grote noorse boskatten. Jammergenoeg zijn die er niet meer. Geweldige beesten.

Das een hele grote haarbal. Wat een beest zeg. Je eigen katten zijn ook erg mooi.
Wij hadden vroeger 2 grote noorse boskatten. Jammergenoeg zijn die er niet meer. Geweldige beesten.
slydawg wrote:Ik haat katten! Schijtbeesten moeten leren om hun schijt in hun eigen tuin te doen en niet in de mijne!!
Haha frustratie?
We hebben er ook last van.
Ze jagen de vogeltjes weg..
Haalden de vijver leeg..
Maargoed wat kan je ze kwalijk nemen?
Er zijn inderdaad wel iets teveel katten maar dat ligt bij de eigenaren.
Demian.
Dc5-Driver wrote:slydawg wrote:Ik haat katten! Schijtbeesten moeten leren om hun schijt in hun eigen tuin te doen en niet in de mijne!!
Haha frustratie?
We hebben er ook last van.
Ze jagen de vogeltjes weg..
Haalden de vijver leeg..
Maargoed wat kan je ze kwalijk nemen?
Er zijn inderdaad wel iets teveel katten maar dat ligt bij de eigenaren.
Demian.
Idd, ligt aan de eigenaren :evil:
Ik meen dat ik hier al ooit gepost heb, maar misschien is dat ooit verloren gegaan bij een forum crash...
Wij hebben 2 Akita's.
Dit is Chizu, maar wel een foto van toen ze nog erg jong was:
En Choukan maar dat is ook een oude foto...
Mijn vriend showt er af en toe mee, niet onverdienstelijk.
Op dit soort evenementen komen we Martijn en vriendin met zijn hondjes soms ook tegen :wink:
Wij hebben 2 Akita's.
Dit is Chizu, maar wel een foto van toen ze nog erg jong was:

En Choukan maar dat is ook een oude foto...

Mijn vriend showt er af en toe mee, niet onverdienstelijk.
Op dit soort evenementen komen we Martijn en vriendin met zijn hondjes soms ook tegen :wink: