&%$#@ vandalen!!
&%$#@ vandalen!!
Gisteren heeft er een of andere sukkel met z'n sleutel een kras van zo'n 30cm in de NSX gezet... Ik ben nog steeds pis nijdig... Is dit enigzins poetsbaar of wordt het spuiten??

Damn man dat is echt klote
G*#*$&%$
ALs het zo diep is moet je volgens mij spuiten.
Het zit al geheel door de lak heen.
Maar wellicht dat je een spot repair kan doen.
De lak van je auto is in perfecte staat je had em al pas over gespoten toch.?
Dan moet een spot repair wel mogelijk zijn bij een goede hersteller
G*#*$&%$
ALs het zo diep is moet je volgens mij spuiten.
Het zit al geheel door de lak heen.
Maar wellicht dat je een spot repair kan doen.
De lak van je auto is in perfecte staat je had em al pas over gespoten toch.?
Dan moet een spot repair wel mogelijk zijn bij een goede hersteller
Pff wat zuur is dit Dimer! Respectloos volk, bah! Afschieten...
Heb je een lakstif? Ik weet dat dit die Ferrari kleur is maar als je (ben zijn naam kwijt) van de Body Repair Shop even een lakstift vraagt wil ik wel proberen het weg te werken voor je.
Je kan het alleen weg polijsten als je de kras met je nagel niet voelt. Je ziet hier op de foto al dat hij dik op de grondlaag zit dus dat gaat niet maar het is wel mogelijk om het nagenoeg weg te krijgen.
Als je interesse hebt moet je maar even bellen of een berichtje sturen. Dan kijken we even wat de mogelijkheden zijn. Spuiten kan altijd nog en een lakstift kost € 5,-. Ik hoef er niks voor, ben allang blij voor je als dit netjes weg gewerkt wordt. Kan ik er gelijk een mooie 'write-up' van maken voor het forum.
Heb je een lakstif? Ik weet dat dit die Ferrari kleur is maar als je (ben zijn naam kwijt) van de Body Repair Shop even een lakstift vraagt wil ik wel proberen het weg te werken voor je.
Je kan het alleen weg polijsten als je de kras met je nagel niet voelt. Je ziet hier op de foto al dat hij dik op de grondlaag zit dus dat gaat niet maar het is wel mogelijk om het nagenoeg weg te krijgen.
Als je interesse hebt moet je maar even bellen of een berichtje sturen. Dan kijken we even wat de mogelijkheden zijn. Spuiten kan altijd nog en een lakstift kost € 5,-. Ik hoef er niks voor, ben allang blij voor je als dit netjes weg gewerkt wordt. Kan ik er gelijk een mooie 'write-up' van maken voor het forum.
- ChristopheR
mr. X wrote:Pff wat zuur is dit Dimer! Respectloos volk, bah! Afschieten...
Ik had je al gewhatsapped, maar volgens mij stond ie uit bij jou

Zou heel erg cool zijn als je er naar wilt kijken. Ik zal is gaan zoeken naar een lakstift!