Rikky - ITR #1649 Update p.41 Climatic Control

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Rikky

Post by Rikky »

Tenck wrote:Dan kan je net zo goed dit opzetten als je toch niet voor de vrouwen gaat!

Image

Ik heb het niet op roze :wink: Het zal iets van een peruaanse muts met van die flapjes tot over mijn oren worden :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
mr. X

Post by mr. X »

Een echte man durft roze te dragen. Heb ook een leuk ideetje voor de DC2 maargoed.

Ik weet best wat een Puch waard is, heb er zelf genoeg van gehad vroegah. Zou alleen liever wat meer uitgeven voor wat anders. Runner rijdt perfect, goede zitpositie, mooie scooter en goede blokken. Maar als je prima zit op een Puch is dit wel de goedkoopste oplossing.
Rikky

Post by Rikky »

mr. X wrote:Een echte man durft roze te dragen. Heb ook een leuk ideetje voor de DC2 maargoed.

Ik weet best wat een Puch waard is, heb er zelf genoeg van gehad vroegah. Zou alleen liever wat meer uitgeven voor wat anders. Runner rijdt perfect, goede zitpositie, mooie scooter en goede blokken. Maar als je prima zit op een Puch is dit wel de goedkoopste oplossing.

Het is een Tomos geen Puch :lol:

Maar Runner... Nee helaas en ik zit op een Tomos en een Puch beter dan op een scooter, enigste wat je op een scooter niet hebt is rij wind regen sneeuw enzovoort. Dat is erg prettig! Maar ik vind die dames brommers gewoon tof :roll:

Zondag ook weer een grote Puch meeting waar ik altijd aanwezig ben :D
micronsil

Post by micronsil »

Leuke aanschaf

Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als je em weer nieuw leven hebt ingeblazen.

Ik denk niet dat je vriendin al te blij met je is als ze in de winter achterop zou moetten

1 het is KOUD !!!!!!!!
2 Het is F*&*&&ing Glad.

In de zomer zou ik mezelf wel op een brommertje zien cruizen maar winter
mr. X

Post by mr. X »

Rikky wrote:Zondag ook weer een grote Puch meeting waar ik altijd aanwezig ben :D

Wat doe je daar, je hebt toch een Thomos :lol:

Sorry my bad, vind die dingen altijd op elkaar lijken.
vtec vince

Post by vtec vince »

Whahaha tenck! Misschien vinden de vrouwen het wel cool zo'n oorwarmers en kopen ze er ook een voor als ze achterop mogen.
Ik zie ze al rond tuffen samen met dezelfde oorwarmers :-)

Euhmm Rikky..betaal je mij ook benzine kosten dan als ik voortaan vaker naar jou kan vliegen? lol.

Brommertje is echt een opknap beurt waardig.
Lekker zuinig ook.
Veel plezier ermee gozert !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
mr. X

Post by mr. X »

Ja gaat trouwens toch wel zelf dat ding reviseren he? Zou zonde zijn als je iemand anders daar duur voor gaat betalen. Zo'n ding zit zo basic in elkaar.

Als je daar iets van moet weten mag je me ook altijd bellen. Wat wil je dan eigenlijk laten 'reviseren' want een cilinder vervang je pas als hij het niet meer doet, je carburateur doet het weer prima als je die een keer schoon maakt (zo'n ding hangt altijd open en bloot), krukas gaat vanzelf naar zijn grootje maar met die lage snelheden gebeurd daar niet vaak wat mee en tenzij het een two-speed is heb je nog een ketting met twee tandwielen. Veel meer zit er niet op zo'n motortje en vervangen als het niet kapot is zou gewoon zonde zijn. Ik zou hem mooi een keertje overblazen en verder zo laten.
Rikky

Post by Rikky »

micronsil wrote:Leuke aanschaf

Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als je em weer nieuw leven hebt ingeblazen.

Zoiets als dit
Image

Die gaat niet achterop want dat past niet bij dat ding, en de bagage drager is zo'n 40cm van de grond dus geen ruimte om ergens haar benen te laten :wink: En ik mag de auto van thuis lenen mocht het nodig zijn :D
micronsil wrote:Ik denk niet dat je vriendin al te blij met je is als ze in de winter achterop zou moetten

mr. X wrote:Wat doe je daar, je hebt toch een Thomos :lol:

Sorry my bad, vind die dingen altijd op elkaar lijken.

Ik heb ook nog een Puch, en het is Tomos niet Thomos :razz: (het is geen locomotief :razz: )

Nu zal ik ophouden met stangen haha :lol:

vtec vince wrote:Euhmm Rikky..betaal je mij ook benzine kosten dan als ik voortaan vaker naar jou kan vliegen? lol.!

Haha was maar een grapje :wink: ik mag de Polo van thuis ook lenen :roll:

vtec vince wrote:Brommertje is echt een opknap beurt waardig.
Lekker zuinig ook.
Veel plezier ermee gozert !

Ja gaat goed komen eerst reviseren en lekker rijden dat opknappen komt wel

mr. X wrote:Ja gaat trouwens toch wel zelf dat ding reviseren he? Zou zonde zijn als je iemand anders daar duur voor gaat betalen. Zo'n ding zit zo basic in elkaar.

Als je daar iets van moet weten mag je me ook altijd bellen. Wat wil je dan eigenlijk laten 'reviseren' want een cilinder vervang je pas als hij het niet meer doet, je carburateur doet het weer prima als je die een keer schoon maakt (zo'n ding hangt altijd open en bloot), krukas gaat vanzelf naar zijn grootje maar met die lage snelheden gebeurd daar niet vaak wat mee en tenzij het een two-speed is heb je nog een ketting met twee tandwielen. Veel meer zit er niet op zo'n motortje en vervangen als het niet kapot is zou gewoon zonde zijn. Ik zou hem mooi een keertje overblazen en verder zo laten.

Ik bouw zelf Puchjes op die over de 100 lopen, ik heb scooters gebouwd net zoals jij en Dimer :wink: Dus dat moet wel goed komen.

De krukas lagers hebben het begeven dus is even 30 min werk om ze te vervangen... Steld allemaal niet zoveel voor en is maar een paar euro :wink: Maar thanks voor het aanbod!
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Cool ding Rikky..

Ik moet zelf ook maar eens gaan kijken naar een brommert oid.
Die 6 km per dag wordt ik ook niet rijk van...

micronsil wrote:
Ik denk niet dat je vriendin al te blij met je is als ze in de winter achterop zou moetten

1 het is KOUD !!!!!!!!
2 Het is F*&*&&ing Glad.

Z'n "vriendin" staat warm in de schuur, de gehele winter...
'98 JDM Integra Type-R
Jdm_Whore

Post by Jdm_Whore »

Rikky wrote:Oh die komt er nog wel een Integra van 1988 ofzo maar voorlopig is dit goed zat :wink:

http://www.2dehands.be/autos/autos/hond ... os%2Fhonda

weet niet of je ze meer tegenkomt met zo weinig kilometers.. maar deze viel me alleszins direct op :!:
micronsil

Post by micronsil »

L4urenZ wrote:Cool ding Rikky..

Ik moet zelf ook maar eens gaan kijken naar een brommert oid.
Die 6 km per dag wordt ik ook niet rijk van...

micronsil wrote:

1 het is KOUD !!!!!!!!
2 Het is F*&*&&ing Glad.

Z'n "vriendin" staat warm in de schuur, de gehele winter...

Hahaha ik heb het over zijn vriendin van vlees en bloed :D
Rikky

Post by Rikky »

Jdm_Whore wrote:http://www.2dehands.be/autos/autos/honda/honda-integra-moet-dringend-weg-78508338.html?qq=integra&pcpl=&list_cat=honda&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fhonda

weet niet of je ze meer tegenkomt met zo weinig kilometers.. maar deze viel me alleszins direct op :!:

Ja ze staan er geregeld op :wink: Dus dat zit wel goed! Voorlopig toch geen geld voor :roll:

Maar in iedergeval bedankt voor de tip!!!
Stéphane

Post by Stéphane »

Zo'n oud ding (Integra) moet je wel geluk mee hebben volgens mij. Anders ben je alsnog een hoop geld kwijt om dat rijdend te houden.

Ik rijd nu gelukkig ook op mijn Puch naar mijn kantoor. Een Puch fiets dan wel :D
Rikky

Post by Rikky »

Stéphane wrote:Zo'n oud ding (Integra) moet je wel geluk mee hebben volgens mij. Anders ben je alsnog een hoop geld kwijt om dat rijdend te houden.

Oke dat wist ik niet, ik zie hier elke ochtend iemand met een Integra "88 rijden, en die doet altijd vol trots zwaaien als ik met me ITR tegemoed rij :D

Ik rijd nu gelukkig ook op mijn Puch naar mijn kantoor. Een Puch fiets dan wel :D [/quote]

Haha bruut!! Het bespaard gewoon een hoop en je bent bijna net zo vlug :roll:
Rikky

Post by Rikky »

Krijg het steeds drukker en helaas lijd mijn leven hier ook onder :( en nu ben ik ook haast alle nieuwe berichten kwijt geraakt :cry:

Maar toch een:

Update:

Integra heeft nieuwe APK... En ongeveer een week later liep het wiellager rechts achter kapot zo'n 285,- dus was een "mazzeltje"

Nu maak ik er zaterdag de laatste rit mee (even naar RSP) en dan gaat het de schorsing en winterstalling in zodat er het nodige aan kan gebeuren.

Dingen die op het lijstje staan voor winter 2010/2011.

De dingen die ik zelf doe
- Antenne maken.
- Chassisbalk achter de bumper van roest ontzien.
- Klokje maken. (krijgt 8.3v en heeft 8.4 nodig om te branden en 12v om het goed te doen :roll: )
- Koplamp verstelling schoon maken.
- Spiegels maken (wat schade op gelopen en moet er nog vertanding voor maken)

De dingen die mij geld kosten
- Toyo R888 195/50/16.
- Velgen laten herstellen en poedercoaten.
- Wiellager rechts achter.

Verder hoop ik dat ik nog wat geld over hou voor wat leuke gadgets.

Groetjes,
Dimer

Post by Dimer »

Rikky!!

Ik vond toch nog wat foto's die de moeite waar waren :D Beter laat dan nooit zeg maar... :wink:

Image

Image

Deze had je al, maar ik heb 'm wat verbeterd.

Image
MHG

Post by MHG »

Man, wat een foto's. Vooral die laatste 2. Echt super!
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Erg mooie lokatie !
'98 JDM Integra Type-R
mr. X

Post by mr. X »

Alle drie de foto's zijn een tandje teveel bewerkt.
Jo&

Post by Jo& »

Gave foto's!
Misschien net iets te bewerkt...

Ik haat mensen die tegen auto's leunen...!
Locked