Tenck wrote:Dan kan je net zo goed dit opzetten als je toch niet voor de vrouwen gaat!
Ik heb het niet op roze :wink: Het zal iets van een peruaanse muts met van die flapjes tot over mijn oren worden :lol:
mr. X wrote:Een echte man durft roze te dragen. Heb ook een leuk ideetje voor de DC2 maargoed.
Ik weet best wat een Puch waard is, heb er zelf genoeg van gehad vroegah. Zou alleen liever wat meer uitgeven voor wat anders. Runner rijdt perfect, goede zitpositie, mooie scooter en goede blokken. Maar als je prima zit op een Puch is dit wel de goedkoopste oplossing.
micronsil wrote:Leuke aanschaf
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als je em weer nieuw leven hebt ingeblazen.
micronsil wrote:Ik denk niet dat je vriendin al te blij met je is als ze in de winter achterop zou moetten
mr. X wrote:Wat doe je daar, je hebt toch een Thomos :lol:
Sorry my bad, vind die dingen altijd op elkaar lijken.
vtec vince wrote:Euhmm Rikky..betaal je mij ook benzine kosten dan als ik voortaan vaker naar jou kan vliegen? lol.!
vtec vince wrote:Brommertje is echt een opknap beurt waardig.
Lekker zuinig ook.
Veel plezier ermee gozert !
mr. X wrote:Ja gaat trouwens toch wel zelf dat ding reviseren he? Zou zonde zijn als je iemand anders daar duur voor gaat betalen. Zo'n ding zit zo basic in elkaar.
Als je daar iets van moet weten mag je me ook altijd bellen. Wat wil je dan eigenlijk laten 'reviseren' want een cilinder vervang je pas als hij het niet meer doet, je carburateur doet het weer prima als je die een keer schoon maakt (zo'n ding hangt altijd open en bloot), krukas gaat vanzelf naar zijn grootje maar met die lage snelheden gebeurd daar niet vaak wat mee en tenzij het een two-speed is heb je nog een ketting met twee tandwielen. Veel meer zit er niet op zo'n motortje en vervangen als het niet kapot is zou gewoon zonde zijn. Ik zou hem mooi een keertje overblazen en verder zo laten.
micronsil wrote:
Ik denk niet dat je vriendin al te blij met je is als ze in de winter achterop zou moetten
1 het is KOUD !!!!!!!!
2 Het is F*&*&&ing Glad.
Rikky wrote:Oh die komt er nog wel een Integra van 1988 ofzo maar voorlopig is dit goed zat :wink:
L4urenZ wrote:Cool ding Rikky..
Ik moet zelf ook maar eens gaan kijken naar een brommert oid.
Die 6 km per dag wordt ik ook niet rijk van...micronsil wrote:
Ik denk niet dat je vriendin al te blij met je is als ze in de winter achterop zou moetten
1 het is KOUD !!!!!!!!
2 Het is F*&*&&ing Glad.
Z'n "vriendin" staat warm in de schuur, de gehele winter...
Jdm_Whore wrote:http://www.2dehands.be/autos/autos/honda/honda-integra-moet-dringend-weg-78508338.html?qq=integra&pcpl=&list_cat=honda&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fhonda
weet niet of je ze meer tegenkomt met zo weinig kilometers.. maar deze viel me alleszins direct op :!:
Stéphane wrote:Zo'n oud ding (Integra) moet je wel geluk mee hebben volgens mij. Anders ben je alsnog een hoop geld kwijt om dat rijdend te houden.