Ken Block met een Ford Fiesta
Ken Block met een Ford Fiesta
Weer een nieuwe, had hem nog niet gezien.
Die man moet toch een lol hebben :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8
Die man moet toch een lol hebben :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8
- Gaskleppie
iVTEC-fab wrote:0-60mph in 1.9 sec
Controle in echt de extreemste vorm van het woord.
Uber!
Toch is die controle niet zo goed als bij de echte goden. Hij heeft meerdere keren met het WRC meegedaan en kon daar geen potten breken. Spektakel maken lijkt hem beter af te gaan dan pure snelheid.
En als je de sporen op de grond bekijkt heeft hij er wel 20 keer over gedaan voor hij met zn bumpertje met millimeter werk langs de pionnen draait.
Wat Frank zegt is inderdaad iets waar ik ook op let. In veel films, zelfs de grootste kaskrakers, zie je in sommige shots ook dat ze meerdere malen sommige scenes geprobeerd hebben aan de slip sporen.
Nu kan het ook zijn dat hij het een paar keer opnieuw moest afleggen om alle verschillende camera-angles te verkrijgen.
Wat ik wel knap vind is dat hij toch serieus dicht bij die Segway komt die zelf ook rijdt. Dat is ook ingestudeerd aan de slip sporen te zien maar toch vergt het wel (meer) controle dan bij statische objecten.
Nu kan het ook zijn dat hij het een paar keer opnieuw moest afleggen om alle verschillende camera-angles te verkrijgen.
Wat ik wel knap vind is dat hij toch serieus dicht bij die Segway komt die zelf ook rijdt. Dat is ook ingestudeerd aan de slip sporen te zien maar toch vergt het wel (meer) controle dan bij statische objecten.
Klopt, hij oefent er flink voor maar het resultaat mag er wezen.
Hij heeft zelf begin van het seizoen al aangegeven dat het niveau van de WRC wel even een stuk hoger ligt dan de amerikaanse. En denken gelijk met de top mee te kunnen doen zou onrealistisch zijn volgens hem.
Daar is hij dus wel realistisch in.
Filmpjes die ze maken vindt ik wel erg tof !
Hij heeft zelf begin van het seizoen al aangegeven dat het niveau van de WRC wel even een stuk hoger ligt dan de amerikaanse. En denken gelijk met de top mee te kunnen doen zou onrealistisch zijn volgens hem.
Daar is hij dus wel realistisch in.
Filmpjes die ze maken vindt ik wel erg tof !
Gaskleppie wrote:iVTEC-fab wrote:0-60mph in 1.9 sec
Controle in echt de extreemste vorm van het woord.
Uber!
Toch is die controle niet zo goed als bij de echte goden. Hij heeft meerdere keren met het WRC meegedaan en kon daar geen potten breken. Spektakel maken lijkt hem beter af te gaan dan pure snelheid.
En als je de sporen op de grond bekijkt heeft hij er wel 20 keer over gedaan voor hij met zn bumpertje met millimeter werk langs de pionnen draait.
Erg gaaf filmpje..
Ken rijdt zelf ook niet meer in het amerikaanse kampioenschap..
Daar rijdt nu Travis Pastrana en nog een of andere motorcrosser die is overgestapt naar rally rijden..
Mensen ook bekend met de show nitro circus ?
Dan zie je ook dat 1 van die camera's van de auto afvalt
Ken rijdt zelf ook niet meer in het amerikaanse kampioenschap..
Daar rijdt nu Travis Pastrana en nog een of andere motorcrosser die is overgestapt naar rally rijden..
Mensen ook bekend met de show nitro circus ?
micronsil wrote:
Bij de 1e die je ook een stuk waar hij een lamp kapot rijd in de behind the scene's
Dan zie je ook dat 1 van die camera's van de auto afvalt

'98 JDM Integra Type-R
micronsil wrote:Ik denk dat hij het meeste geld verdiend aan DC sports.
Dat merk is immers van hem zelf.
Hier in nederland zie ik men er niet erg veel mee maar in het buitenland zie ik met het veel meer dragen.
Gelukkig niet, ik heb die schoenen nooit begrepen. Wat een drama modellen met de meest vreemde kleurcombinaties.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
micronsil wrote:Ik denk dat hij het meeste geld verdiend aan DC sports.
Dat merk is immers van hem zelf.
Hier in nederland zie ik men er niet erg veel mee maar in het buitenland zie ik met het veel meer dragen.
Het is nog altijd DC Shoes

En ik weet niet waar jij komt, maar ik ken en zie heel veel mensen in mijn directe en indirecte omgeving die bijna alleen maar DC's hebben (zelf heb ik denk rond de 30 paar DC's binnen mijn verzameling)