Header

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Post by DH »

Honda-ATR wrote:
Als je eens in de buurt ben rij eens een rondje in die van mij :twisted:. En bepaal dan voor jezelf wat je wil.

Johan


Wat is het verschil dan? :lol:

Nee dat is niet met stock te vergelijken inderdaat.. :wink:
Niet een klein verschil zegmaar. :lol:

Demian.
Honda-ATR
Posts: 157
Joined: Sun Sep 26, 2004 8:19 pm

Post by Honda-ATR »

Dc5-Driver wrote:Wat is het verschil dan?

Nee dat is niet met stock te vergelijken inderdaat..
Niet een klein verschil zegmaar.

Demian.


Ik zei toch dat Championship White de snelste kleur is :lol:
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Post by DH »

Honda-ATR wrote:
"Dc5-Driver":1z6y5w7u wrote:Wat is het verschil dan?

Nee dat is niet met stock te vergelijken inderdaat..
Niet een klein verschil zegmaar.

Demian.


Ik zei toch dat Championship White de snelste kleur is :lol:[/quote:1z6y5w7u]

JA die blauwe gaan niet harder als 180 kmh!!!!
:lol:

Jah zal m over laten spuiten dan gaat hij harder rijden.. :roll: :lol:

Demian.
Gijs
Posts: 139
Joined: Fri May 09, 2008 7:30 am

Post by Gijs »

donkeykong wrote:
Gijs wrote:Nen RBC op nen K20 is een van de betere mods qua prijs/pk winst (na mappen welliswaar).


thks, maar de vraag was is dat een enorme winst? 10 pk? met of zonder met alle breather mods?


Euhm zoiets ongeveer:
Intake + RBC + header + cat-back en K-pro => 240 echte pk's op een realistische bank. (EP3)

Zonder RBC pakweg een dikke 230.

Dit was bij mij het geval. Als het mogelijk is een voor en na run doen op dezelfde dag dan weet je het zeker. :)
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Dc5-Driver wrote:Jah zal m over laten spuiten dan gaat hij harder rijden.. :roll: :lol:

Demian.


Vergeet de stickers niet he!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

Gijs wrote:
donkeykong wrote:
Gijs wrote:Nen RBC op nen K20 is een van de betere mods qua prijs/pk winst (na mappen welliswaar).


thks, maar de vraag was is dat een enorme winst? 10 pk? met of zonder met alle breather mods?


Euhm zoiets ongeveer:
Intake + RBC + header + cat-back en K-pro => 240 echte pk's op een realistische bank. (EP3)

Zonder RBC pakweg een dikke 230.

Dit was bij mij het geval. Als het mogelijk is een voor en na run doen op dezelfde dag dan weet je het zeker. :)


k thks, dat is duidelijk :) thks
Honda-ATR
Posts: 157
Joined: Sun Sep 26, 2004 8:19 pm

Post by Honda-ATR »

donkeykong wrote:
Gijs wrote:
donkeykong wrote:
thks, maar de vraag was is dat een enorme winst? 10 pk? met of zonder met alle breather mods?


Euhm zoiets ongeveer:
Intake + RBC + header + cat-back en K-pro => 240 echte pk's op een realistische bank. (EP3)

Zonder RBC pakweg een dikke 230.

Dit was bij mij het geval. Als het mogelijk is een voor en na run doen op dezelfde dag dan weet je het zeker. :)


k thks, dat is duidelijk :) thks

Op zich zal de DC5 iets hoger uitkomen zonder RBC ivm de PRC intake. Standaard is de DC5 220 PK en ik heb veel DC5's gezien welke dit standaard halen. Met een goede header, RBC, KPro en Intake is de 240-250 zeker haalbaar. Maar uiteindelijk gaat het er om hoe de wagen zich op de weg gedraagd en vooruit komt :wink:
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Post by DH »

Als het maar goed op de weg komt ja...
In de 2 nog stuiteren... :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=oZgl4zNCp4o

Mooi filmpje over Integra`s uit de UK met mod`s op de dyno.
Die van mij gaf 224,6 aan op de dyno met enkel een G200.
Dat is meer dan somige van deze met veel meer mod`s.
Of word het anders gemeten?

DC Sports manifold + Twinloop + Kpro 210,1 HP?
Dat is ver onder stock!

Demian.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Gijs wrote:
donkeykong wrote:
Gijs wrote:Nen RBC op nen K20 is een van de betere mods qua prijs/pk winst (na mappen welliswaar).


thks, maar de vraag was is dat een enorme winst? 10 pk? met of zonder met alle breather mods?


Euhm zoiets ongeveer:
Intake + RBC + header + cat-back en K-pro => 240 echte pk's op een realistische bank. (EP3)

Zonder RBC pakweg een dikke 230.

Dit was bij mij het geval. Als het mogelijk is een voor en na run doen op dezelfde dag dan weet je het zeker. :)


Welke onderdelen en welke specs (oem, 2,25/2,5" N1) hebben ook grote invloed hierop
Gijs
Posts: 139
Joined: Fri May 09, 2008 7:30 am

Post by Gijs »

Katana wrote:
Gijs wrote:
donkeykong wrote:
Gijs wrote:Nen RBC op nen K20 is een van de betere mods qua prijs/pk winst (na mappen welliswaar).


thks, maar de vraag was is dat een enorme winst? 10 pk? met of zonder met alle breather mods?


Euhm zoiets ongeveer:
Intake + RBC + header + cat-back en K-pro => 240 echte pk's op een realistische bank. (EP3)

Zonder RBC pakweg een dikke 230.

Dit was bij mij het geval. Als het mogelijk is een voor en na run doen op dezelfde dag dan weet je het zeker. :)


Welke onderdelen en welke specs (oem, 2,25/2,5" N1) hebben ook grote invloed hierop


AEM CAI
DC Sports 4-2-1
Invidia G300
RBC

En K-pro afgesteld door nen Amerikaan (Mike van Elite Tuning).
Locked