Nieuwe DC Sports Header Flexi kapot / En weer gemaakt 17/09!

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Nieuwe DC Sports Header Flexi kapot / En weer gemaakt 17/09!

Post by Sincx »

Zijn er wel eens die na een tijd problemen hebben met het flexi gedeelte dat het begeeft maar na 2000km en pakweg 2 maanden zoals op de foto hieronder..... Binnenvoering aan motorzijde compleet losgeraakt en zit daar een beetje de boel te verstoppen :S

Ga is bij de uitlaat boer langs om er een nieuw stuk in te zetten, kosten worden vergoed. Begrijpelijk dat ik weinig power had zou je zo zeggen :roll:

Image
User avatar
CyRaX
Posts: 929
Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm

Post by CyRaX »

Nee, dit heb ik iig nog nooit gezien....
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

This could have been avoided by buying a TODA!

Hihihi...




















Had to mate!

At least you found what the problem was.

:razz:
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

lol that was the first thing I said when I looked at it. Would be a nice picture with the writing under there: Thats why you want a Mugen or Toda :P

Zal het manifold er morgen onder vandaan vissen en bij GD Performance brengen waar sommige ook voor een meet zijn geweest. Moet het goed gaan komen.
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

3 jaar met de DC en geen problemen. Je moet wel motorsteun inserts hebben.
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Heeft niks te maken met motor steunen en volgens mij heeft hij al lang uprated mounts.

Dit is gewoon een gebrek aan kwaliteit!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Dat dacht ik al hé :-?

Goed dat je er nu achter bent gekomen. Hetzelfde probleem als bij Martijn
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Yup, Martijn had precies hetzelfde.
Neem nu een flexibel stuk zonder die gevlochten binnenmantel.
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Manifold bij GD Exhaust Performance/Don gebracht. Die kon dat wel fixen en beter maken dan dat het was.

Had 2 projecten staan en uitlaten daarvan zagen er wel heftig uit :shock:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Lachen heren, jullie hebben dezelfde avatar :lol:
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Sincx wrote:Manifold bij GD Exhaust Performance/Don gebracht. Die kon dat wel fixen en beter maken dan dat het was.

Had 2 projecten staan en uitlaten daarvan zagen er wel heftig uit :shock:


Is JD exhaust performance he :wink:
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Katana wrote:Lachen heren, jullie hebben dezelfde avatar :lol:


Ja nu je het zegt, me is in Tarzanbocht op Zandvoort en Mr. M op the ring ? :P

En ze zijn verhuisd en heten nu GD Exhaust Performance:

http://www.jdexhaustperformance.nl/

Was dan ook 15 minuten langer rijden ! Maar ze hebben daar mooi werkplek hoor.
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Ohh my bad dan.

Mijn avatar is op de ring.
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Ja had m net gewijzigd, schaduw op zandvoort is er niet :P
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

GD? Wie is de G dan?
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Gaskleppie wrote:GD? Wie is de G dan?


No clue, had him on the phone not too long ago and he told me he was going to rename the place because his partner bailed out on him.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Ik heb wellicht binnenkort ook een klusje voor hem. Kon je er op wachten?
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Nee hij heeft het juist heel druk met paar racewagens die af moeten.
Ben dus al blij als ik hem binnen een week terug heb ;)
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Vandaag de header weer opgehaald bij Ron, eenmaal thuis direct weer eronder gezet en bedacht toen pas dat ik nog wat foto's moest maken. :o ops: Was al weer te enthousiast hehe :lol:

In ieder geval is het gevlochten deel aan de binnenzijde met rechte stringen en van materiaal dat 'echt niet stuk kan' volgens Ron.
Wel had hij natuurlijk wat ideeën hoe de header en uitlaat lijn eigenlijk in elkaar zouden steken en er zeker nog winst geboek tmee kan worden.
Voor wat betreft het gewicht van de header...had je zijn gezicht moeten zien toen ik het aan hem gaf :lol:

Uiteraard direct wat gaan rijden vanmiddag en ecu geeft zichzelf weer aangepast na wat km's en de auto rijdt weer zoals hij deed na het afstellen. Ook een ETD erop zitten die paste nu wel met de dc strut ipv j's die ik had en het beetje trillen in de auto neem ik voor lief, merkbaar verschil.

Nog wat oude foto's van het oude gevlochten deel en wat van de nieuwe al wel gemonteerd geschoten met me telefoon:

Oude: :shock: :shock:
Image

Image

De nieuwe die er tussen zit:

Image

Image

Image

Image
Gijs
Posts: 139
Joined: Fri May 09, 2008 7:30 am

Post by Gijs »

Sincx wrote:Ook een ETD erop zitten die paste nu wel met de dc strut ipv j's die ik had en het beetje trillen in de auto neem ik voor lief, merkbaar verschil.


Heb ik ook gehad, maar werd er echt gek van van het getril.. Heb het maar bij andere rubbers gehouden voor men header.
Locked