EVO in beslag genomen door de Politie..
EVO in beslag genomen door de Politie..
http://menmedia.co.uk/manchesterevening ... arden_wall
Ik kwam het tegen op de dc5 owners-site en kon het niet laten om het hier te posten.
Het zal je maar overkomen.
Demian.
Ik kwam het tegen op de dc5 owners-site en kon het niet laten om het hier te posten.
Het zal je maar overkomen.
Demian.
Ik had de politie aangeklaagd.
Er zou toch een exacte dezelfde auto op hun kosten gemaakt moeten worden, zelfde spec motor tuning alles.
Het is niet eens mijn auto en ik zit hier al te flippen.
pfff
Op curaçao als je word aangehouden en ze nemen je auto in beslag 9 van de 10 keer dan stapt de politie in en trappen je auto helemaal af rijdend richting de politie opslag plaats.
En je hebt dan geen poot om op te staan als daar een agent dat met je auto doet.
Er zou toch een exacte dezelfde auto op hun kosten gemaakt moeten worden, zelfde spec motor tuning alles.
Het is niet eens mijn auto en ik zit hier al te flippen.
pfff
Op curaçao als je word aangehouden en ze nemen je auto in beslag 9 van de 10 keer dan stapt de politie in en trappen je auto helemaal af rijdend richting de politie opslag plaats.
En je hebt dan geen poot om op te staan als daar een agent dat met je auto doet.
mr. X wrote:Tandjes, dat is een klappert geweest. Zie je dat dak en die voorraam?!
Ik zou er goed ziek van zijn als dat zou gebeuren met mijn gele. Ongelofelijk maar ik had ze ook zeker te weten aansprakelijk gesteld.
Misschien dat dit een overgespoten MR is die heeft een aluminium dak.
Maargoed dat had weinig uitgemaakt.
Hou dan maar je mond dicht als de desbetreffende langs komt lopen...
Dan is de hopen dat de tralies/muren kluif,krap,bijt,slaan,trek en duw proof zijn.
Iedere cent met gevaar voor eigen leven bijelkaar gespaard....KNAK!
Demian.
- vtec vince
MLM wrote:Zit al even te denken, hoe moet je dit gaan terugclaimen. Stel hij heeft het blok net opgebouwd, kun je de arbeidskosten ook gaan claimen? En zo ja, kun je dan ook recente onderhoudskosten, als olie vervangen ofzo, ook gaan terugclaimen? Ik bedoel dus, tot hoeverre kun je ze aansprakelijk stellen.
Ik hoop tot in de eerste aanschaf :twisted:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!