Alle informatie & nieuws berichten over Honda
wesjes
Posts: 1011 Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm
Post
by wesjes » Sat Aug 28, 2010 11:26 am
Mijn FD2 gaat pas rond de 5800 RPM in de VTEC en stopt vrolijk op 8400 RPM.
I-VTEC staat voor de VTC, variable timing cams, zoals miguel al aangaf veranderd de cam angles ( hierdoor kan je ook zuiniger rijden :lol
Katana
Posts: 5205 Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am
Post
by Katana » Sat Aug 28, 2010 7:17 pm
Zo, zo, groene vingers Wesley?
Rij je ook 1/15?
DH
Posts: 655 Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:
Post
by DH » Sat Aug 28, 2010 7:26 pm
Katana wrote: Zo, zo, groene vingers Wesley? Rij je ook 1/15?
Nou de optie bestaat...maar in zijn geval neeee!
:razz:
Demian.
wesjes
Posts: 1011 Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm
Post
by wesjes » Sat Aug 28, 2010 8:19 pm
ja 1/15 heb ik wel gehaald toevallig richting de uk
ging ook niet harder dan 90 in ze 6 :P
vtec vince
Posts: 2751 Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Post
by vtec vince » Sat Aug 28, 2010 10:12 pm
Netjes , het zuinigste wat ik gehaald heb is 1/12
Dat was met een slakkegangetje van 110 - 120 in zn 5.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
ReLXe
Posts: 53 Joined: Thu Aug 19, 2010 2:51 pm
Post
by ReLXe » Sun Aug 29, 2010 1:07 pm
Gaat weer helemaal nergens over. Voor een 2.0l stoot het blokje teveel uit. En als het bijv. een 3.0l met dezelfde uitstoot was geweest, dan was het goed. :S
Heb 1 op 17 gehaald met de b16, vorig weekend nog 1 op 16 :P
MLM
Posts: 549 Joined: Wed Apr 26, 2006 2:32 pm
Post
by MLM » Sun Aug 29, 2010 2:20 pm
ReLXe wrote: Heb 1 op 17 gehaald met de b16, vorig weekend nog 1 op 16 :P
Niet om je af te kraken, maar dit geloof ik niet
vtec vince
Posts: 2751 Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Post
by vtec vince » Sun Aug 29, 2010 2:51 pm
stationair in de file zeker :lol:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
micronsil
Posts: 744 Joined: Mon Mar 01, 2010 7:10 pm
Post
by micronsil » Sun Aug 29, 2010 2:56 pm
Ik kom op mijn b18 niet verder dan 1 op 12
en dat is heeel zuinig rijden
iVTEC-fab
Posts: 1001 Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am
Post
by iVTEC-fab » Sun Aug 29, 2010 5:21 pm
ik zit altijd tussen`de 1:9 en 1:10, maar heb dan ook nog nooit echt rustig gereden, daar zijn deze auto's niet voor :-?
mr. X
Posts: 7228 Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm
Post
by mr. X » Sun Aug 29, 2010 9:51 pm
Ik zit met een D14A3 op de 1 op 10 en verder dan dat kom ik zelden.
Met de DC2 is het zuinigste bijna 1 op 12 geweest maar boven dat kom je met een B16A(2) geloof ik ook niet.
Jan Visser
Posts: 225 Joined: Mon Jun 29, 2009 8:48 pm
Post
by Jan Visser » Sun Aug 29, 2010 11:18 pm
micronsil wrote: Ik kom op mijn b18 niet verder dan 1 op 12 en dat is heeel zuinig rijden
Dat kan beter....
Wendy rijd gewoon 1 op 13 met de DC2
Arno
Posts: 1069 Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:
Post
by Arno » Sun Aug 29, 2010 11:28 pm
300 km eens op een halve tank gereden. Dus rond de 1 op 12.
Rikky
Posts: 3487 Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm
Post
by Rikky » Mon Aug 30, 2010 7:03 am
490 km met 41 liter benzine met de ITR (niet boven de 110 komen op de snelweg enzo :lol
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
MooZleZ
Posts: 218 Joined: Fri Jun 01, 2007 11:36 pm
Post
by MooZleZ » Mon Sep 06, 2010 11:40 am
ik heb met mn EK9 B16B dus al wel 1 op 15 gehaald hoor
600km met 40 litertjes
je moet gewoon zuinig kunnen rijden
maar gemiddeld rij ik 1 op 11 a 1 op 12 met gemixte rijstijl
iVTEC-fab
Posts: 1001 Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am
Post
by iVTEC-fab » Tue Sep 07, 2010 7:51 am
Een honda is niet goed voor mij..
iedere keer als ik de snelweg opga krijg ik het gevoel dat ik in mijn achtertuin aan het spelen ben.... :-)
Hence mijn verbruik 1:9,5
Rikky
Posts: 3487 Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm
Post
by Rikky » Tue Sep 07, 2010 8:08 am
iVTEC-fab wrote: iedere keer als ik de snelweg opga krijg ik het gevoel dat ik in mijn achtertuin aan het spelen ben.... :-)
Haha moet het niet zijn elke keer als je in een Honda stapt, teminste voor mij wel :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Jente
Posts: 28 Joined: Wed Jan 05, 2011 9:26 pm
Post
by Jente » Sun Feb 27, 2011 4:16 pm
pff wat een zuinigheid allemaal :shock:
mijn gemiddelde verbruik met de EP3 is 1:8.7
de vtec gaat in bij 6.000 rpm en gaat vrolijk door tot de 8.500 rpm