Japans Autosport Festival Assen 2009 [05-09-2010]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
BugsM

Post by BugsM »

Momenteel is NielsH z'n onboard in de maak. Ben zelf samen met NielsH afgereisd richting Assen. (als passagier) Aantal erg mooie R's gezien.

@Stéphane Je EK9 ziet er nog fris en fruitig uit! Ben benieuwd wat je volgende aanpassingen zullen zijn, ik gok andere vering trouwens....
LCR

Post by LCR »

Nice done Honda's :thumbs:
Alweer vet vertegenwoordig binnen de top10.....(?)
vtec vince

Post by vtec vince »

Mooi om te zien dat alle Honda's zo strak door de bochten gingen!
Maar goed dat Stéphane een oranje/zwart stickertje op de voorlip had zitten, konden we de 2 witte EK9's makkelijk uit elkaar houden :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
BugsM

Post by BugsM »

LCR wrote:Nice done Honda's :thumbs:
Alweer vet vertegenwoordig binnen de top10.....(?)

Honda was ook erg goed vertegenwoordigd in die gehele klasse....
Dirk V

Post by Dirk V »

Goed weer, mooie auto´s, prima dagje zou ik zeggen!
Weinig bekenden in persoon gespot, gelukkig herkende Urvin mij nog! :lol:

@ Miguel, wat maakt die HKS uitlaat van jouw toch een verschrikkelijk mooie sound in de tunnel!

@ Frans, ik dacht dat er nog maar weinig ATR's in zo'n nette staat waren als de mijne, maar die van jou is zeker zo netjes!

PS. die uitlaat, welk type/model is dat eigenlijk? Zag er nogal strak uit.
Niels

Post by Niels »

Was leuk! Ging wel lekker, koppeling werd wat minder gedurende de 2e sessie dus daar voortijdig gestopt. Snelheidsverschil tussen sommige deelnemers was wel erg groot, en sommige spiegels waren wat te klein. Maarja gewoon een leuke dag met track fun. Was wel verrast dat ik zonder silencer niet van de baan ben gehaald (uitlaat bestaat uit een open pijp, zonder cat en met een lullig einddempertje).

2:13.7 was wat langzamer dan mijn ambitieuze doel, haha, maarja aangezien mijn doelen altijd té scherp zijn ben ik wel tevreden (doel was 2:10).

Filmpje word op dit moment gebakken, even zien wanneer die klaar is.
Stéphane

Post by Stéphane »

BugsM wrote:Momenteel is NielsH z'n onboard in de maak. Ben zelf samen met NielsH afgereisd richting Assen. (als passagier) Aantal erg mooie R's gezien.

@Stéphane Je EK9 ziet er nog fris en fruitig uit! Ben benieuwd wat je volgende aanpassingen zullen zijn, ik gok andere vering trouwens....

Ben benieuwd naar Niels zijn onboard! Heb de mijne net op de TV bekeken en dat is toch altijd wel heel erg gaaf :D

Mijn EK9 is lekker fris en fruitig min of meer zoals hij uit de fabriek kwam ;) Ik had eigenlijk het Intrax RS(A) er nog onder willen zetten, maar dat lukte (financieel) net even niet meer omdat ik de EK9 vorige maand gekocht had, nog wat spullen gekocht en besteld had en ook nog wat werk aan de Elise heb moeten laten doen. Plus dan nog mijn reguliere trips naar mijn vriendin in het buitenland en een bruiloft in Spanje volgende week :razz:

Maar ik ben er heel tevreden over zoals hij nu is. Verbeteringen komen zeker, maar dat komt allemaal nog wel over de komende tijd. Was trouwens überhaupt de eerste keer dat ik met de EK9 het circuit op geweest ben, op een baan waar ik nog nooit geweest ben, dus ik vind het eigenlijk wel prima zo met die 2:14:737 :roll:
Stéphane

Post by Stéphane »

Die ATR van Frans is trouwens heel erg netjes inderdaad!
Niels

Post by Niels »

integra

Post by integra »

Nou, jongens ik hoor dat jullie een betere dag hebben gehad als ik.
Had de keuze tussen JAF en autocross, en aangezien ik de crossauto samen met mijn zwager heb gebouwt inclusief motor met veel verwachting en wat veel tijd heeft gekost.
Heb ik maar voor de autocross gekozen. En we hebben een super leuke dag gehad, maar maar het was kwa rijden snel voorbij 1ste manche supersnel van start en na 1 ronde op de 3de plek tussen de turbo's krijgt hij een klein tikje, dus kan hij weer van af achter aan aansluiten.(9de plek)
1 ronde later weer op plek 4. Toen een tik op de achter as, met als gevolg een haakse bocht rechts af in de greppel toen over de kop en afgelopen. Met als schade een gebroken stuurhuis, stuurstang door het stutbord gescheurt, 2 aandrijf assen gebroken 2 gebroken veerpoten + uigescheurt uit het frame, stuurstangen gebroken stabilisatorstang aan 1 kant afgebroken en aan 1 kant omgebogen, velgen gebroken, en veel blik schade waaronder een ingedukt dak en kokenbalk aan de zijkant, en ik denk nog andere dingen die we niet hebben gezien dus we kunnen weer klussen. :cry:

En die honda S2000 is ook uitgevallen met een voorwiel die afgebroken was.

Maar julie hebben het dus wel leuk gehad.
Dirk V

Post by Dirk V »

Niels wrote:http://www.youtube.com/watch?v=Uj81lxwNvaw

Beun de haas in aktie!

Wat loopt die B16 prachtig...lekker aan het trappen trouwens!
CTR-driver-limburg

Post by CTR-driver-limburg »

had er graag bij willen zijnmet de CTR :(
Stéphane

Post by Stéphane »

@Niels/Bugs: Leuk filmpje!
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Balen dat ik er niet bij kon zijn.....

Heeft iemand officiele uitslagen online?
DH

Post by DH »

Het was geweldig!
Wat een indrukwekkende auto`s!
Super weer erbij het kon haast niet beter.
Aleen erg jammer van de schade...
Volk daar.. :x

Demian.
Stéphane

Post by Stéphane »

Mijn foto's van vandaag zijn hier te vinden.

Zijn er niet zo heel veel, maar er zitten wel wat leuke tussen :D

Image

Image

Image
slydawg

Post by slydawg »

Dirk V wrote:
@ Miguel, wat maakt die HKS uitlaat van jouw toch een verschrikkelijk mooie sound in de tunnel!

Ik heb geen HKS uitlaat, wel een Greddy met custom mid pipe. :wink:
Of bedoel je Wim? Die heeft een HKS.
Dirk V

Post by Dirk V »

slydawg wrote:
Dirk V wrote:

.....hmm, ben ik dan soms de weg kwijt? Volgens mij was jij het toch echt.
Dan zal ik mij wel vergissen in het type uitlaat.
Dirk V

Post by Dirk V »

Dirk V wrote:
slydawg wrote:
"Dirk V":26uisfvv wrote:

.....hmm, ben ik dan soms de weg kwijt? Volgens mij was jij het toch echt.
Dan zal ik mij wel vergissen in het type uitlaat.[/quote:26uisfvv]

Ik heb even onderzoek gedaan. Wim kan het ook niet zijn geweest. Als ik zijn voorsteltopic lees stond hij op te de terugweg voor mijn broer in de wachtrij bij de BP op de A28. Een man van middelbare leeftijd in een EP3 met dikke pijp der onder valt natuurlijk een beetje op. :lol:
(had ook een kentekenplaathouden van de club).

Het is in ieder geval een zwarte EP3 in de tunnel....
slydawg

Post by slydawg »

hehehe zou goed ik kunnen zijn geweest, heb in de tunnel ff een klein beetje gas gegeven.
Locked