LCR wrote:mwah...denk dat de schijven niet zoveel uitmaken,maar de pads zelf maken het grootste verschil. Had eerst de 4 pods remsysteem van AP Racing gewidl voor 1500,maar tja.....met DS3000 ben ik ook zoet 8)
als je vanmiddag iemand uitgebreid naar je auto ziet loeren.. dan ben ik t waarschijnlijk :lol: loop er altijd langs op zondag op weg naar de appie :razz:
Dan zal ik mijn schatje eerst wassen 8)
ben nou trouwens nog steeds wel benieuwd welke winkel (?) jij nou runt in de dapperbuurt :-)
tegenover mijn ATR dus.......klein,maar zeer fijn :twisted:
een van die restaurantjes? die grote of die kleine daarnaast? :wink:
:shock: Is de groef diepte ook even diep nu?
Misschien hoeft dunner niet slechter te zijn? :dunno:
Zou de samensteling van het soort ijzer van de schijf hier geen invloed op kunnen hebben?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
vtec vince wrote::shock: Is de groef diepte ook even diep nu? Misschien hoeft dunner niet slechter te zijn? :dunno: Zou de samensteling van het soort ijzer van de schijf hier geen invloed op kunnen hebben?
Groefdiepte is ongeveer hetzelfde. Ik heb geen precisie meetinstrument ervoor. De samenstelling heeft zeker weten een groot invloed op het schijf!!
Tot nu toe remt ie GOED. Bijt beter dan de Mugen zelfs :shock: .....mss dat de Mugen bij hogere temperatuur weer beter presteert :dunno:
Zoo..even stil geweest vanwege BB en de bouw van het huis.
Maar hier is ie...mijn custommade single exit catback! Scheel weer wat kilootjes,maar weer wat DB erbij. Tja...elke voordeel heeft zijn nadeel he :wink:
Let niet op al het troep. Moet nog veel gebeuren in het huis.