Bizz@re - 6gen hatch
Shit man, er zijn maar weinig (eigenlijk bijna geen een) pre-facelift die het haalt om door mij opgeslagen te worden in mijn Honda map maar dit is er zeker een uitzondering!
OEM EK9 spoiler zou het voor mij wel afmaken maar op de hele auto gezien is dat een kleinigheidje.
Echt heel erg mooi en spijtig dat hij weg gaat. Ben benieuwd wat er van de andere (gemaakt) gaat worden.
Heb jij die N1 gekocht van CCH? Ik hou dat 'te koop' gedeelte daar altijd in de gaten haha.
OEM EK9 spoiler zou het voor mij wel afmaken maar op de hele auto gezien is dat een kleinigheidje.
Echt heel erg mooi en spijtig dat hij weg gaat. Ben benieuwd wat er van de andere (gemaakt) gaat worden.
Heb jij die N1 gekocht van CCH? Ik hou dat 'te koop' gedeelte daar altijd in de gaten haha.
Nette Civic!! Snap gewoon niet hoe ik hier overheen heb kunnen kijken maargoed...
Hij is in iedergeval in goede handen
Vraag Gerben (Honderdelen) voor zo'n Mugen spoiler... Ik weet dat Jannes (die werkt daar) er een had die hij volgens mij verkocht.
Hij is in iedergeval in goede handen

Vraag Gerben (Honderdelen) voor zo'n Mugen spoiler... Ik weet dat Jannes (die werkt daar) er een had die hij volgens mij verkocht.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
[quote="bizz@re"]Tenks
ops:
De mugen spoiler zit er al op ]
Haha blunder van mij :lol: Ik ben niet zo bij met de civic!
Is inderdaad een erg mooie spoiler maar na mijn mening iets te groot maar dat is persoonlijk :-)
Haha kijk maar uit dat je er niet door heen gaat! Maar hij is echt nog heel netjes rood!!

De mugen spoiler zit er al op ]
Haha blunder van mij :lol: Ik ben niet zo bij met de civic!
Is inderdaad een erg mooie spoiler maar na mijn mening iets te groot maar dat is persoonlijk :-)
Haha kijk maar uit dat je er niet door heen gaat! Maar hij is echt nog heel netjes rood!!
Ghehe dat heb ik met ITR :P hoewel ik als mugen-hoer best ver kom kwa mugen spulletjes :P
Haha daar ben ik niet zo heel bang voor :P
Scheelt wel dat amerikanen verwend zijn met roma red want die kleur blijft echt een stuk langer rood dan milano red
Om de 2 a 3 maanden ff poetsen en hij blijft glimmen als een gek
Scheelt wel dat amerikanen verwend zijn met roma red want die kleur blijft echt een stuk langer rood dan milano red

Om de 2 a 3 maanden ff poetsen en hij blijft glimmen als een gek

bizz@re wrote:Ghehe dat heb ik met ITR :P hoewel ik als mugen-hoer best ver kom kwa mugen spulletjes :P
Om de 2 a 3 maanden ff poetsen en hij blijft glimmen als een gek![]()
Haha ik ben meer een wat ik mooi vind hoer :lol: (al is het vaak wel een top merk...)
Ah dat is wel echt beter

-
Bedankt
ops:
Haha was het maar een EK9 :P had er al een B ingehangen!
Ben wel bezig met een swap alleen geen B16b.
Het gaat een B20vtec worden. Vorige week met sneakytuning gepraat en grote kans dat het blok die kant opgaat wanneer ik alle onderdelen heb
Heb al wat onderdelen liggen en onderweg maar moet nog genoeg hebben om het naar mijn zin te maken :$

Haha was het maar een EK9 :P had er al een B ingehangen!
Ben wel bezig met een swap alleen geen B16b.
Het gaat een B20vtec worden. Vorige week met sneakytuning gepraat en grote kans dat het blok die kant opgaat wanneer ik alle onderdelen heb

Heb al wat onderdelen liggen en onderweg maar moet nog genoeg hebben om het naar mijn zin te maken :$