slydawg wrote:Kontje zwaaien doen ze expres, beetje vermaak voor de inzittenden.
Ringtaxi mag ook niet onder een bepaalde tijd rijden. Weet alleen die tijd niet meer....
Vroeger gingen de ringtaxi's pas echt vol over de Ring heen en werden er stiekem wel eens wedstrijdjes tussen de ringtaxi's gehouden, maar dat werd een beetje teveel van het goede. Ook wel begrijpelijk met passagiers aan boord, maar leuk was het wel
Hij ramt hem er inderdaad flink over.
Volgens mij is hij ook niet bang om synchro's van de bak te wisselen :shock:
Hij gaat goed hard, maar vindt hem persoonlijk iets te agressief voor toeristenfahrten (of hoe dat heet). Hij zit als een opgewonden aap achter het stuur..
Zal deze ring amateur ook even een mening geven. Vind het filmpje erg mooi gemaakt. Voor de rest... Te vroeg insturen, vaak apex niet halen. Wanneer je niet de lijnen geheel weet, rijd ie op veel punten gewoon te hard.
Bij gele vlag situatie hoor je richting de 50 te rijden. Helemaal als er opruimwerkzaamheden zijn.
Wanneer de elise niet aan de kant wil, kun je er voor kiezen te wachten met je knipper aan. Eventueel een seintje met je lichten. Op deze manier er naast drukken is zeker not-done. Je ziet aan alles dat hij de GTR moet en zal bijhouden. Tipisch gevalletje: ik heb voor deze ronde betaalt en zal niemand mij in de weg laten rijden...
Maar aardig snel is deze jongen zeker wel!
Wil je perse toch een rondetijd klokken doe dat dan op een rustig moment of op een trackday, ja die zijn er ook op de ring.
Voor de rest vraag ik me af of deze ctr wel 250pk heeft, gezien de lage topsnelheden wat hij haalt. 8.20btg heb ik niet gezien, misschien heb ik het gemist.
De semislick civic in het andere filmpje gaat zeer zeker goed van zn plek. Dit is ook een 265pk K20 welke volgens mij door Rikli motorsport is opgebouwd en zeer zeker geen straatcivic meer is. Een <8min btg civic dus.
Het snelle schakelen naar zn 4 zou ik me geen zorgen over maken. De ring sloopt toch alles aan je auto...
Dat tweede filmpje had ik nog niet gezien. Die eerste heeft zn snelheid idd meer te danken aan zn lef en brutale manier van rijden.
Die tweede is een stuk netter qua lijnen. Mn eigen rijstijl is ook meer als de 2e dan als de 1e.
Power hebben ze beide wel!