Wat is de raarste vraag dat je ooit over je R hebt gehad ?
Om ff een verhaaltje te tappen:
Ik in mijn EP3 was samen met een Dakar auto op pad. Zo een grote Toyota Landcruiser, compleet verbouwd met dakkoffers, extra lampen, bullbar, 2 accus, dubbele dieseltanks, watertank, you name it, it has it. Ohja en bestikkerd en vies van de modder.
Bij het benzine station in een boerengat startte die Dakar auto niet meer. Leek wel of de accu leeg was. Dus startkabels aangelsoten, mijn auto gestart en accu aan de Dakar auto gekoppeld beetje gas geven. Niks.
(Achteraf was er dus een electrisch probleempje (lek) ergens in het circuit.)
Komt er een handige Harry in een peugeotje 206 ofzo interessant doen. En die zegt SERIEUS gewoon hang hem toch ff achter ja auto, als je 50 gaat zet die Dakar auto in zn 2 koppeling op laten komen hoppa lopen.
ZIE JE HET VOOR JE.
Ik moet eerst die Dakar auto á 3500kg ofzo van zn plek krijgen. Nou dat is vast niet bevordelijk, maar zou misschien nog lukken. Of niet, ik weet het niet.
Maar er gebeuren dan een paar dingen...
Als we rollen dan gaat die 3500kg auto even zn koppeling op laten komen in zn 2 wat betekend dat waarschijnlijk mn voorwielen en stuur door rijden, mn achterkant aan de Dakar auto hangt en ik ergens tussen in op de vloer zit met mn stoel, een vergalde versnellings bak etc. etc.
En die kerel was echt ongeloofelijk bloedserieus. Ik wilde voorstellen aan hem dat hij het ff met zn 206 deed maar ik was zo godsmacked...
Uit eindelijk hebben we de startkabels direct op de start motor gezet en zo gestart.
Een EP3 mag nog niet eens een trekhaak :wink:
Ik in mijn EP3 was samen met een Dakar auto op pad. Zo een grote Toyota Landcruiser, compleet verbouwd met dakkoffers, extra lampen, bullbar, 2 accus, dubbele dieseltanks, watertank, you name it, it has it. Ohja en bestikkerd en vies van de modder.
Bij het benzine station in een boerengat startte die Dakar auto niet meer. Leek wel of de accu leeg was. Dus startkabels aangelsoten, mijn auto gestart en accu aan de Dakar auto gekoppeld beetje gas geven. Niks.
(Achteraf was er dus een electrisch probleempje (lek) ergens in het circuit.)
Komt er een handige Harry in een peugeotje 206 ofzo interessant doen. En die zegt SERIEUS gewoon hang hem toch ff achter ja auto, als je 50 gaat zet die Dakar auto in zn 2 koppeling op laten komen hoppa lopen.
ZIE JE HET VOOR JE.
Ik moet eerst die Dakar auto á 3500kg ofzo van zn plek krijgen. Nou dat is vast niet bevordelijk, maar zou misschien nog lukken. Of niet, ik weet het niet.
Maar er gebeuren dan een paar dingen...
Als we rollen dan gaat die 3500kg auto even zn koppeling op laten komen in zn 2 wat betekend dat waarschijnlijk mn voorwielen en stuur door rijden, mn achterkant aan de Dakar auto hangt en ik ergens tussen in op de vloer zit met mn stoel, een vergalde versnellings bak etc. etc.
En die kerel was echt ongeloofelijk bloedserieus. Ik wilde voorstellen aan hem dat hij het ff met zn 206 deed maar ik was zo godsmacked...
Uit eindelijk hebben we de startkabels direct op de start motor gezet en zo gestart.
Een EP3 mag nog niet eens een trekhaak :wink:
Afgelopen week bij de Adac.
een man met een hyundai I20 en zijn zoontje
Kind: Papa... pappa kijk.. die jongen heeft ook een "H" als embleem op de auto..
Vader: Ja, dat is ook een Hyundai..
Dat is de Hyundai coupe maar die kon ik niet meer kopen omdat jij was geboren, en daar past een gezin niet in :cry: (Ik was zo in shock dat ik niet eens iets terug kon zeggen).
---------------------------------------------
Bij de kebab tent.
Echt zo'n sjonnie met een Astra Gsi.
Sjonnie: Vette bak man.
Hoeveel pk heeft tie?
Ik: Ik denk zo'n 200 pk max 210 als ik heel optimistisch ben.
Sjonnie: wat heb je er allemaal aan gedaan dan?
Ik: Aem v2 CAI , andere headers, fujitsubo catback systeem maar ja de vermogens winsten die daarvan op het internet snaan zijn kroeg pk's daar geloof ik dus niet echt in.
Sjonnie: Die luchtfilter is al 15 tot 20 pk extra en die uitlaat daar heb je 35 pk extra ...hmmm dan heb je 250 pk..
Je zit gewoon te liegen.
Ik: Nee, je weet pas hoeveel vermogen je hebt als je het op de dyno heb gezet en het is afgesteld.
Zo kan ik echt niet zeggen hoeveel ik heb.
Sjonnie: 250 heb je niet liegen.
Ik : pffff als jij dat wil.
-----------------------
Sjonnie iets later.
Sjonnie: Ja man al die strutbars heb je zelf gezet of niet?!?
Ik : nee is standart zo.
T is een type R.
Het is van de fabriek uit een auto die klaar voor het circuit is.
Sjonnie: een type wat?
----------
Weer iets later.
Sjonnie: Is dit de snelste honda die er is?
Ik: nee de opper honda is de NSX.
Sjonnie: Wat.. die zijn langzaam man.
Er rijden er hier een paar van rond die rij ik er zo uit... dat moet jij ook kunnen.
Ik: :shock: NSX!! jij?!?!?
Hebben wij het over de zelfde auto?
Dit is een auto die Ferarri en lambo goed aan het nadenken heeft gezet om hun autos beter te maken want Honda maakt een auto met de helft minder cylinders die het even goed of beter deed dan hun.
Sjonnie: Ja man die nissan's zijn sloom man.
Ik: Nissan??
Bedoel je de 100NX??
Die auto's zijn 100 keer niks man.
Zo noe, ik die auto's ook.
Sjonnie.. : Huh.. ooh
Ik vind ze wel redelijk snel.
Ik : kom maar ff op mijn telefoon kijken dit is een honda NSX.
Sjonnie: nee dat is een ferarri.
Ik : wat is die H op de motorkap dan?
Sjonnie: Dat heeft zo'n tunert op de motorkap geplakt.
Ik: Het heeft geen nut om met jou verder te praten.
Fijne dag..
eet smakelijk.
Kind: Papa... pappa kijk.. die jongen heeft ook een "H" als embleem op de auto..
Dat is de Hyundai coupe maar die kon ik niet meer kopen omdat jij was geboren, en daar past een gezin niet in :cry: (Ik was zo in shock dat ik niet eens iets terug kon zeggen).
Bij de kebab tent.
Hoeveel pk heeft tie?
Ik: Aem v2 CAI , andere headers, fujitsubo catback systeem maar ja de vermogens winsten die daarvan op het internet snaan zijn kroeg pk's daar geloof ik dus niet echt in.
Sjonnie: Die luchtfilter is al 15 tot 20 pk extra en die uitlaat daar heb je 35 pk extra ...hmmm dan heb je 250 pk..
Je zit gewoon te liegen.
Ik: Nee, je weet pas hoeveel vermogen je hebt als je het op de dyno heb gezet en het is afgesteld.
-----------------------
Sjonnie iets later.
T is een type R.
----------
Weer iets later.
Er rijden er hier een paar van rond die rij ik er zo uit... dat moet jij ook kunnen.
Dit is een auto die Ferarri en lambo goed aan het nadenken heeft gezet om hun autos beter te maken want Honda maakt een auto met de helft minder cylinders die het even goed of beter deed dan hun.
Bedoel je de 100NX??
Sjonnie.. : Huh.. ooh

Fijne dag..
eet smakelijk.
-
micronsil wrote:Afgelopen week bij de Adac.
Bij de kebab tent.
Hoeveel pk heeft tie?
Je zit gewoon te liegen.
-----------------------
Sjonnie iets later.
T is een type R.
----------
Weer iets later.
Bedoel je de 100NX??
Sjonnie.. : Huh.. ooh![]()
Fijne dag..
eet smakelijk.
hahah deze is grappig, dat er nog zulke mensen rondlopen
Collega1:
"Gaat ie stuk?"
@ 4500 toeren...
Collega2:
"Jij kan echt niet rijden..."
Proberen achteruit in te parkeren, schuin tegen een helling op met een Toda Race Koppeling...
Collega 3:
"[Versliktte zich]...Tering...!"
Inslaande VTEC @ oprit A4 bij Mac Hoofddorp richting Amsterdam
Kreeg later wel te horen dat hij helemaal om was en het enorm gaaf vond dat ik met mijn prive auto gegaan was. (Vergadering @ Biddinghuizen)
Is geen autoliefhebber, maar was er helemaal van teruggekomen...
Dit was met recht een sportwagen.
Vader van zoontje dat meegereden was op Circuit Assen:
"...Hij is 's middags ook nog even in een Ferrari meegeweest, want hij kon moeilijk tegen z'n vriendjes zeggen dat hij alleen in een Honda meegereden had, maar hij vond jouw auto veel gaver... Jij ging veel harder door de bochten..."
Instructeur @ TT Assen:
"... Ik weet dat jij veel en veel harder gaat... maar probeer een beetje in te houden zodat die 3 auto's achter je jou bij kunnen houden..."
(Auto 1: Weismann Roadster, Auto 2: Porche 911, Auto 3: Ferrari weet ik veel)
en even later...
"... Rij maar even rustig om ze weer op te vangen... Ik kan ze nergens meer zien in de spiegels..."
ter hoogte van de geluidsmeter op Assen
"Gaat ie stuk?"
@ 4500 toeren...
Collega2:
"Jij kan echt niet rijden..."
Proberen achteruit in te parkeren, schuin tegen een helling op met een Toda Race Koppeling...
Collega 3:
"[Versliktte zich]...Tering...!"
Inslaande VTEC @ oprit A4 bij Mac Hoofddorp richting Amsterdam
Kreeg later wel te horen dat hij helemaal om was en het enorm gaaf vond dat ik met mijn prive auto gegaan was. (Vergadering @ Biddinghuizen)
Is geen autoliefhebber, maar was er helemaal van teruggekomen...
Dit was met recht een sportwagen.
Vader van zoontje dat meegereden was op Circuit Assen:
"...Hij is 's middags ook nog even in een Ferrari meegeweest, want hij kon moeilijk tegen z'n vriendjes zeggen dat hij alleen in een Honda meegereden had, maar hij vond jouw auto veel gaver... Jij ging veel harder door de bochten..."
Instructeur @ TT Assen:
"... Ik weet dat jij veel en veel harder gaat... maar probeer een beetje in te houden zodat die 3 auto's achter je jou bij kunnen houden..."
(Auto 1: Weismann Roadster, Auto 2: Porche 911, Auto 3: Ferrari weet ik veel)
en even later...
"... Rij maar even rustig om ze weer op te vangen... Ik kan ze nergens meer zien in de spiegels..."
ter hoogte van de geluidsmeter op Assen
Collega's op het werk:
Jij rijd altijd veel te hard de parking op met je auto. Dat is dan tegen 30 a 40 km/u. terwijl men andere collega's harder rijden op de parking met hun platte diesels. Die geen sportief geluid produceren.
Collega's ook op het werk:
Je schakelt veel te laat. Ik neen bij sportief rijden rond de 4000 a 5000rpm. Die verklaren u dan zot van je weet wel.
Jij rijd altijd veel te hard de parking op met je auto. Dat is dan tegen 30 a 40 km/u. terwijl men andere collega's harder rijden op de parking met hun platte diesels. Die geen sportief geluid produceren.
Collega's ook op het werk:
Je schakelt veel te laat. Ik neen bij sportief rijden rond de 4000 a 5000rpm. Die verklaren u dan zot van je weet wel.
Gelukkig zijn de meeste van mijn collega's ook auto/motor liefhebber.
Je hebt een enkele die niet snapt waarom ik zoveel geld eraan uitgeef maar heb em gelijk gezegd dat ik ook niet snap dat hij een sloepje van 20 ruggen koopt met niet eens een motor en ook geen dak......toen was ie stil en nooit meer wat over gezegt.
Je hebt een enkele die niet snapt waarom ik zoveel geld eraan uitgeef maar heb em gelijk gezegd dat ik ook niet snap dat hij een sloepje van 20 ruggen koopt met niet eens een motor en ook geen dak......toen was ie stil en nooit meer wat over gezegt.
hahaha echt mooi topic dit :razz:
Gingen richting een BBQ van het werk
ik moest altijd aan horen Honda's zijn sjonnie wagens bla bla bla....
dus ik rijden na de BBQ 2 collega's mee.
Volgende dag op het werk dat ging toch best wel hard (200 :wink: ) eigenlijk
en zit toch best wel lekker
HAHAHAHAHAHA
jammer hoor
Gingen richting een BBQ van het werk
ik moest altijd aan horen Honda's zijn sjonnie wagens bla bla bla....
dus ik rijden na de BBQ 2 collega's mee.
Volgende dag op het werk dat ging toch best wel hard (200 :wink: ) eigenlijk
en zit toch best wel lekker
HAHAHAHAHAHA
jammer hoor
- vtec vince
Komt me bekend voor spons...had ik ook bij een van mijn vorige werkgevers.
Elke dag kreeg ik dat te horen ( reed toen nog in een civic hb silverstone )
Tot ik op een morgen op het werk aan kwam en ik een accord station sport zag staan.
2.4 ltr motor als ik me niet vergis....hij was iig van diegene die mij altijd het vaakste aan het stangen was over Honda's.
En trots dat ie was...en hij rijd toch zo lekker en snel dat ie is
I told ya ;-)
Elke dag kreeg ik dat te horen ( reed toen nog in een civic hb silverstone )
Tot ik op een morgen op het werk aan kwam en ik een accord station sport zag staan.
2.4 ltr motor als ik me niet vergis....hij was iig van diegene die mij altijd het vaakste aan het stangen was over Honda's.
En trots dat ie was...en hij rijd toch zo lekker en snel dat ie is
I told ya ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Een bekende van me vroeg me waneer ik lambo deuren ging laten zetten..(wat niet kan zonder flinke aanpassingen).
Hij snapte niet dat er CW velgen onder komen.
En dat er geen dikke audio set in zat snaptje hij alo helemaal niet.
Zijn Sebring of Remus maakt ook een mooier geluid.
Zucht................
Het was zoooo zonde wat ik met de auto deed! :roll:
Collega`s pakken me nog werkelijk elke dag erop dat een Corsa of wat dan ook harder gaat dan 180 kmh.. :lol:
Mensen die wel tegen je willen rijden enzo.
En mensen die niet willen geloven dat een R32 het flink aflegt op de baan.
Demian.
Hij snapte niet dat er CW velgen onder komen.
En dat er geen dikke audio set in zat snaptje hij alo helemaal niet.
Zijn Sebring of Remus maakt ook een mooier geluid.
Zucht................
Het was zoooo zonde wat ik met de auto deed! :roll:
Collega`s pakken me nog werkelijk elke dag erop dat een Corsa of wat dan ook harder gaat dan 180 kmh.. :lol:
Mensen die wel tegen je willen rijden enzo.
En mensen die niet willen geloven dat een R32 het flink aflegt op de baan.
Demian.