FastFWD wrote:Ik heb nog wel een Spoon ECU, ben je dr ook vanaf. japanse wagens hebben geen immobilizer tot heden, voor zover ik weet
Ik heb net op het Engelse ITR-DC2 forum geinformeerd naar een R-spec Vtec controller waar ook een speed de-limiter in zit. Ik wacht nog even hun antwoord op mijn bod af.
Ondertussen mag jij, Gerben, me eventueel via pm laten weten wat je nog voor die Spoon ECU wil hebben.
Beetje laat, maar lees nu pas je topic... Ik heb mijn limiter dmv een Apexi RSM gedeactiveerd, werkt tot nu toe allemaal prima.
FastFWD wrote:Ik heb nog wel een Spoon ECU, ben je dr ook vanaf. japanse wagens hebben geen immobilizer tot heden, voor zover ik weet
Ik heb net op het Engelse ITR-DC2 forum geinformeerd naar een R-spec Vtec controller waar ook een speed de-limiter in zit. Ik wacht nog even hun antwoord op mijn bod af.
Ondertussen mag jij, Gerben, me eventueel via pm laten weten wat je nog voor die Spoon ECU wil hebben.
Beetje laat, maar lees nu pas je topic... Ik heb mijn limiter dmv een Apexi RSM gedeactiveerd, werkt tot nu toe allemaal prima.
Met die speed de-limiter heb ik me al een tijdje niet meer bezig gehouden. Die R-spec heb ik wel gekocht gehad, ook gemonteerd maar het ding werkte niet. Moet hier nog ergens in een hoekje liggen.
Gaat dat alleen met Apexi RSM of ook met de andere toestellen van Apexi zoals de AFC NEO?
Kurosawa wrote:Volgens mij omdat ze het zelf niet weten... Ik heb je al een paar keer gespot in Hasselt. Erg knappe DC2!
Denk ook dat ze het zelf niet weten. Maar eigenlijk denk ik vooral dat ze in Alken zo moeilijk doen.
Er zijn maar 4 keuringscentra in België die gelijkvormigheidsprocedure's doen. De tweede dichtstbijzijnde is Geel. Misschien dat ik daar eens ga horen of ze het doen.