Naar ongeluk op de Ring
Naar ongeluk op de Ring
Naar ongeluk op de Ring.
Voor de mensen die er alleen naar toe gaan voor een sticker...
De Ring is geen speeltuin:
http://www.youtube.com/watch?v=cPfHtOfB99A
FF 2:10
Voor de mensen die er alleen naar toe gaan voor een sticker...
De Ring is geen speeltuin:
http://www.youtube.com/watch?v=cPfHtOfB99A
FF 2:10
- Gaskleppie
toch reden ze best redelijke lijnen..
OP het punt waar het mis ging zaten ze beide wel wat vroeg aan de binnenkant wat daar niet aan te bevelen is maar als het zo zie lijkt er toch wat troep op de baan gelegen te hebben. Als je goed kijkt moet de camera auto bestuurder ook tegensturen om niet te spinnen! De Focus rijder kreeg hem alleen niet meer onder controle...
Op de ring zit een ongeluk in een klein hoekje blijkt wel..
OP het punt waar het mis ging zaten ze beide wel wat vroeg aan de binnenkant wat daar niet aan te bevelen is maar als het zo zie lijkt er toch wat troep op de baan gelegen te hebben. Als je goed kijkt moet de camera auto bestuurder ook tegensturen om niet te spinnen! De Focus rijder kreeg hem alleen niet meer onder controle...
Op de ring zit een ongeluk in een klein hoekje blijkt wel..
- Gaskleppie
mwoaa, Schwedenkreuz is alles behalve recht hoor. De echte mannen klappen daar met bijna 200 doorheen maar dat kan echt alleen met een perfecte auto en een perfecte lijn. Ga je te vroeg naar binnen kom je een hobbel tegen en is het gedaan.
Deze jongens leken nog niet zo hard te gaan dus denk ik dat er toch iets van olie oid op de baan lag.
Deze jongens leken nog niet zo hard te gaan dus denk ik dat er toch iets van olie oid op de baan lag.
Lift off oversteer, hij stuurt idd iets te vroeg in en waarschijnlijk het gas er niet op daar. Wat met een FWD toch wat tricky is op dat punt omdat een zware hatchback dan wat gaat 'zweven'.'
Baan kan ook vuil zijn of wat olie, echt precies weet je het nooit maar wel een aardige klapper, gelukkig brengt hij het er ok vanaf.
Baan kan ook vuil zijn of wat olie, echt precies weet je het nooit maar wel een aardige klapper, gelukkig brengt hij het er ok vanaf.
- vtec vince
-
slydawg wrote:Filmpje nog niet gekeken maar ahhh Schwedenkreuz...brings back momories.....scary ones!!
Filmpje wel gezien, maar ook bij komen de herrineringen weer naar boven.....

11 jaar geleden gebeurde bij mij precies hetzelfde, alleen liep het gelukkig wel beter af als in dit filmpje. Ook te hard op Swedenkreuz af en te vroeg ingestuurd en overstuurd linksaf de vangrail in. Toen nog gewoon te weinig rondjes gereden om zo hard over de Ring te gaan........
Enige wat ik er over hield was een Civic totall loss en gedeukte ego....
-
-
vtec vince wrote:Dat is idd een tricky bocht als je auto niet helemaal lekker afgesteld is.
Lijkt makkelijk haalbaar , maar stiekum...
Dus SX is in een goedafgestelde auto easy? Leg even uit wat je bedoelt met "goed afgestelde auto", ik volg het niet meer....
SX blijft gewoon erg moeilijk, het feit dat hatchbackjes hier vaak in de problemen komen zegt genoeg. Te hoge sneheid SX ingaan betekent icm gaslos altijd serieuze troubles...
Je ziet het ook aan cam auto, wanneer deze moet afremmen. Gelijk moet hij tegensturen. Met een beetje pech gaat hij de ST zo achterna...
Vloeitstof hoeft niet de oorzaak te wezen in de geval. De motorrijder ervoor komt ook probleemloos door SX. Had ook het idee, dat de ST deze blindelings volgde ipv door SX heen te kijken...
Hier nog een bekend SX gevalletje. Respect voor deze helden.
http://www.youtube.com/watch?v=yB7fLqAmlzE
- vtec vince
Je kunt er behoorlijk hard doorheen met een goede schroefset en als je camber op cirquit afgesteld is...
Maar 7 van de 10 auto's die daar rijden hebben die afstelling niet.
Ik zou er met de ATR echt niet volgas door durven, dat gaat zeker fout.
Het is net wat je zegt... te hoge snelheid en gas los is troubles.
Maar 7 van de 10 auto's die daar rijden hebben die afstelling niet.
Ik zou er met de ATR echt niet volgas door durven, dat gaat zeker fout.
Het is net wat je zegt... te hoge snelheid en gas los is troubles.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
-
- vtec vince
- Gaskleppie