hoewel niet van de type R, leek het me leuk ook hier wat nieuwe plaatjes te delen van de CRX:
Afgelopen weekend nl. weer lekker gereden in de Rex, had in m'n domheid bij het terugplaatsen van het gepolijste spruitje de lamda's verwisseld, waardoor ie af en toe een storing gaf en met name onderin vermogen verloor. Na terugwisselen alles weer in orde. Rijdt weer perfect. Kakimoto is heerlijk stil, lekker brommetje en in vtec natuurlijk heerlijk racy. Verschil nu is dat ik een middendemper ertussen heb zitten en dat maakt 'm echt wat rustiger. Heb maar weer wat fotootjes geschoten, ook van de Recaro's aan boord. Wat een verschil is dat ook zeg in zitcomfort
Op naar nieuwe mods en verdere verbetering van bestaande zaken.....
Voor nu gerealiseerd t.o.v. een jaar of 1,5 terug:
* EK skirts en Laguna- + achterlip verwijderd
* J's racing pu front lip replica
* nieuwe oem raamrubbers, deurstrips, snorren etc.
* alles is los geweest preventief roestbehandeling
* Spruitstuk gepolijst (wat een klus!)
* remklauwen helemaal netjes in de zwarte hamerite en gangbaar gemaakt
* window visors (tanx to Prince)
* Kakimoto catback met SRS testpipe
* Recaro's met zelfgemaakte railsen
* motorruimte deels al gereinigd en kleppendeksel nieuw gespoten (oem look)
* diverse delen gespoten, waaronder de veerpootbrug voor, CAI (nu met Injen hoses en filter)
* Rays lugnuts
* Mugen versnellingspook
* EK9 pookzak met rood stiksel
* handremhoes + greep met rood stiksel
En op het einde van dit weekend weer lekker naar binnen