een deurgat in z'n huiskamer zou makkelijk zijn,ik heb de plek al aangegeven,nu Mo nog omlullen
Jij sloopt er toch wel ff een gat in voor de deur?
Er is hier vast wel een timmerman op het forum die een kozijntje kan zetten. Deurtje bij de Karwei / Praxis / Gamma en Hoppaa!
een deurgat in z'n huiskamer zou makkelijk zijn,ik heb de plek al aangegeven,nu Mo nog omlullen
Jij sloopt er toch wel ff een gat in voor de deur? Er is hier vast wel een timmerman op het forum die een kozijntje kan zetten. Deurtje bij de Karwei / Praxis / Gamma en Hoppaa![/quote:3icujug8]
Jij sloopt er toch wel ff een gat in voor de deur? Er is hier vast wel een timmerman op het forum die een kozijntje kan zetten. Deurtje bij de Karwei / Praxis / Gamma en Hoppaa!
Je vergeet iets heel belangrijks.....
Martin.O wrote:nu Mo nog omlullen
[/quote:ji19ho3a]
Als het er eenmaal in zit... Is het lastig om weer dicht te maken.
Stuur dr naar de film of een dagje shoppen ofzo...?!
Net eigen huis en tuin alleen dan gezelliger. En de BBQ zal ook wel beter zijn. Want ze eten bij eigen huis en tuin vaak van die bloembollen en andere natuurprodukten. :lol:
integra wrote:Net eigen huis en tuin alleen dan gezelliger. En de BBQ zal ook wel beter zijn. Want ze eten bij eigen huis en tuin vaak van die bloembollen en andere natuurprodukten. :lol:
Sja, de meeste gaan echt winkelen in een supermarkt voor etenswaren...die van eigen huis en tuin blijkbaar bij intratuin ofzo :lol:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden