Rodney stelt zich voor - Pics DC1 Page 3
- vtec vince
- vtec vince
- vtec vince
Wow, wat is het gezellig hier!
Ben even een dagje weg om een maatje zijn 328i coupe te polijsten en happa! vol gepost.
Kritiek is fijn, en ben blij dat jullie zo erg met mij meedenken. :wink:
Ik hou van uniek, Wat ik voor de DC1 betaald heb zeg ik liever niet, want dan worden jullie jalours
ops: :wink:
Km stand is ook slechts 54DKM
Een ITR in het zilvergrijs zie je ook haast niet? weet dat er hier 1 of 2 zitten op het forum.. maargoed
De draagarmen enzv aan de achterkant zijn hetzelfde als bij een DC2.
In amerika word het wel meer gedaan met DC1`s, daar swappen ze ook veel K20/K24 motoren in.
Mijn budget is op dit moment niet zo hoog.. omdat ik op dit moment niet zeker ben van mijn baan ( crisis sloopt je helemaal
)
Daarom deze plannen.. en wieweet word het eerder, maar wieweet is het pas over 2 jaar klaar.
Degene die hem geimporteerd heefd is een iemand die ik redelijk goed ken.. en hij heeft als enigste fotos van de import.. die bezit ik nu zelf ook..

Ben even een dagje weg om een maatje zijn 328i coupe te polijsten en happa! vol gepost.
Kritiek is fijn, en ben blij dat jullie zo erg met mij meedenken. :wink:
Ik hou van uniek, Wat ik voor de DC1 betaald heb zeg ik liever niet, want dan worden jullie jalours

Km stand is ook slechts 54DKM
Een ITR in het zilvergrijs zie je ook haast niet? weet dat er hier 1 of 2 zitten op het forum.. maargoed
De draagarmen enzv aan de achterkant zijn hetzelfde als bij een DC2.
In amerika word het wel meer gedaan met DC1`s, daar swappen ze ook veel K20/K24 motoren in.
Mijn budget is op dit moment niet zo hoog.. omdat ik op dit moment niet zeker ben van mijn baan ( crisis sloopt je helemaal

Daarom deze plannen.. en wieweet word het eerder, maar wieweet is het pas over 2 jaar klaar.
Degene die hem geimporteerd heefd is een iemand die ik redelijk goed ken.. en hij heeft als enigste fotos van de import.. die bezit ik nu zelf ook..

E36, E46, E92? Mooi gepoetste auto's is ook iets wat ik heel graag zie!
Er is één zilvergrijze JDM DC2 en die is van Wendy.
Zoals Gaskleppie hier heeft bewezen kan je met een B16A2 anders ook een erg scherpe tijd neerzetten op een circuit als je onderstel goed is. Dan ben je voor een heel stuk minder klaar.
De prijs voor een K20 is dusdanig hoog dat het mijns inziens nog niet waard is.
Ik heb ook een EP3 gehad en de motoren zijn geweldig maar op dit moment ben ik een EK9 aan het opbouwen en daar komt sowieso een B serie in.
*edit
Klopt, een ombouw naar handgeschakeld kost je zo een halve B16A2 :wink:
Er is één zilvergrijze JDM DC2 en die is van Wendy.
Zoals Gaskleppie hier heeft bewezen kan je met een B16A2 anders ook een erg scherpe tijd neerzetten op een circuit als je onderstel goed is. Dan ben je voor een heel stuk minder klaar.
De prijs voor een K20 is dusdanig hoog dat het mijns inziens nog niet waard is.
Ik heb ook een EP3 gehad en de motoren zijn geweldig maar op dit moment ben ik een EK9 aan het opbouwen en daar komt sowieso een B serie in.
*edit
Klopt, een ombouw naar handgeschakeld kost je zo een halve B16A2 :wink:
Zelf hebben we thuis een Alpinewheiss E92 voor de deur.
Die maat van me was een E36 328i :P
Voorlopig wil ik denk ik eerst de handbak swappen, want in februari wil ik met de integra op wintersport gaan..
Mischien is een B16B of B18C-R ook een optie.. voorlopig duurt het nog even.. eerst zekerheid met mijn baan, het is echt heel kut allemaal.. maargoed soms is het niet anders :wink:
Die maat van me was een E36 328i :P
Voorlopig wil ik denk ik eerst de handbak swappen, want in februari wil ik met de integra op wintersport gaan..
Mischien is een B16B of B18C-R ook een optie.. voorlopig duurt het nog even.. eerst zekerheid met mijn baan, het is echt heel kut allemaal.. maargoed soms is het niet anders :wink:
Ja dat doe ik zelf ook.. heb het eerst altijd handmatig gedaan.. maar tegenwoordig met de DAP500. de uni-lak van bmw is zo keihard.. dat er gewoon geen beginnen aan is met de hand.
Het stomme van bmw is ook dat de onderlaag van de alpineweiss E9X serie grijs is.. dus elk steenslag putje zie je de grijze onderlaag zitten..
Echt vreselijk.. maargoed :wink:
Het stomme van bmw is ook dat de onderlaag van de alpineweiss E9X serie grijs is.. dus elk steenslag putje zie je de grijze onderlaag zitten..
Echt vreselijk.. maargoed :wink:
-
Rodney wrote:Mischien is een B16B :
Ik zou persoonlijk toch de voorkeur voor een b18c nemen ipv een b16b.
In vind het koppel net te weinig voor een dergelijk "zware" auto.
Bij mij komt het gewicht van de bestuurder er ook nog eens bij.
mr. X wrote:DAP500 is goed maar wil zelf eigenlijk de DAP900 gaan aanschaffen in combinatie met gelijk een hele lading poets spullen. Heb op dit moment eigenlijk alles wel om handmatig te poetsen maar dat is vaak niet genoeg.
.
Ik heb gehoord dat de DAP900 een ongelovelijke bak herrie meer maakt dan de Dap500.
Vind het overigens wel weer jammer dat je hier wel reageerd :-)