Hoi allemaal ik ben Sanny kom uit de randstad en rij nu al weer dik twee jaar in honda fn2 kleur zwart/brons en daarvoor heb ik diverse honda's gehad waaronder een accord, prelude, crx, integra. Rij met veel plezier in deze auto onlangs is mijn auto opengebroken en mijn asbak met losparkeergeld gestolen. Verder zou ik nog graag een aluminium tankdop op mijn auto willen hebben. Groetjes Sanny
sanny wrote:Hoi allemaal ik ben Sanny kom uit de randstad en rij nu al weer dik twee jaar in honda fn2 kleur zwart/brons en daarvoor heb ik diverse honda's gehad waaronder een accord, prelude, crx, integra. Rij met veel plezier in deze auto onlangs is mijn auto opengebroken en mijn asbak met losparkeergeld gestolen. Verder zou ik nog graag een aluminium tankdop op mijn auto willen hebben. Groetjes Sanny
SteefO wrote:Buitenkant is metaal ] Dan zal ik dat wel verkeerd hebben.
Die van de CRZ is wel plastic geloof ik. Al is die wel een de carrosserie kleur gespoten (of poging tot :roll: )
De nieuwe civic 5 deurs heeft een chroomachtige (die is wel helemaal van metaal als me niet vergis) tankklep en de FN2 heeft een plastic binnenkant met een soort metaal aluminium buitenkant. Zelf vind ik de nieuwe tankklep mooier omdat hij glimt! :kwijl: