Micronsil (Neptune'd by M.P. Tuning)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
CyRaX

Post by CyRaX »

Klote dat het is gebeurt, maar wees blij dat je collega het je komt vertellen.
Je zal ze namelijk de kost moeten geven die het niet vertellen en doen alsof hun neus bloed.... :-?
slydawg

Post by slydawg »

Inderdaad heel vervelend maar respect voor je collega dat die het gewoon toegeeft en verantwoordelijkheid neemt.
SteefO

Post by SteefO »

Sterkte ermee man!
Sven

Post by Sven »

Echt klote man, hoop dat het erg netjes hersteld kan worden!
vtec vince

Post by vtec vince »

das balen idnis, om het maar eens voorzichtig uit te drukken.
Gaat wel goed komen kerel!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Arno

Post by Arno »

Altijd kut, gelukkig is ze er niet vandoor gegaan zonder wat te zeggen!
Rikky

Post by Rikky »

Erg klote maar wees blij dat jou collega's het nog vertellen... Mijn collega's ( ik praat over de onder verhuurde mensen in het gebouw) die lopen gewoon door....
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
micronsil

Post by micronsil »

Als je er zo naar kijk denk je van ooh het valt mee.

Maar met mijn BB komen de foto's er gewoon niet goed uit.

De bumper is behoorlijk gekrast daar op de hoek.

De speling tussen de body en de bumer kan je een vinger tussen doen..

Ik baal echt als een stekker.

Image

Image

Image

Image

Image
Aaan de andere kant is de bumper ook met spatie.
Image

Ik heb mijn collega ook bedankt voor haar eerlijkheid.
Maar ik was en ben nog steeds erg boos.

Ik was wel zo vriendelijk om de voorbumper van haar auto uit te deuken omdat zat zat te huilen van haar bumper heeft een deuk.
Uitgedeukt (bumper los gehaald en terug gedrukt)en niets meer van te zien op haar auto helemaal niets meer.

Ik zit dus met de shit..

Ik ben gisteren bij care schade service langs gereden ik moet er toch langs als ik naar huis ga en heb hun gevraagd of ze het konden fixen.

Daar begon die vent meteen van ja die schade zat er al en je moet je niet aanstellen.

Ik zei toen die schade zat er niet ik kan je nu foto op mijn telefoon laten zien die ik gisteren heb gemaakt ( ik maak dagelijks rondom een foto van mijn auto i.v.m. buren die niet kunnen parkeren en al een keer schade aan mijn auto hebben gereden).
Foto laten zien..

Zegt ie ja dat is niet van gisteren.
Ik laat de datum zien.. Ooh.. ok.. ging hij door met zeuren nee dat krijg je niet vergoed bla bla bla.

Ik zei toen van wil je verdiennen of niet?

Ging hij weer verder zeiken ik heb em duidelijk laten merken dat ik em een "jan met de korte achternaam " vond en ben pleite gegaan.

Bij de honda dealer langs geweest

Daar gaf de persoon die me altijd helpt aan.. een bedragt claimen laat ze de bumper polijsten en doe de bumper opnieuw plaatsen en steek dat geld in je zak.

Dat had ik wel gedaan als mijn collega niet helemaal door mijn lak was gegaan.

Wat ik nu doe is van het weekend de bumper weer recht erop proberen te krijgen, polijsten, kleur waxen en wanneer ik het geld van de verzekering krijg de bumper loshalen,gewoon helemaal primeren, ontvetten en laten spuiten.

Ik heb mijn les geleerd en parkeer mijn auto vanaf nu ergens helemaal in de hoek van de parkeer garage op het werk helemaal strak tegen de muur.
micronsil

Post by micronsil »

OOh en ik hoor van de verzekering dat tijdens herstel werkzaamheden ik maar recht heb op 60% vergoedding van het bedrag van het vervangend vervoer.

Ik heb die collega al aangegeven ik weet niet hoe je het doet maar die 40 % zal jij vergoeden want ik ga geen cent uitgeven aan iets dat ik niet gedaan heb.

Omgekeerd had ik het voor jou betaald.

Krijg ik de reactie..
"Je zoekt het maar uit als mijn verzekering dat betaald dan krijg je alleen dat"

" Dan kom je maar lopend naar het werk"

Je kan je dus voorstellen wat ik allemaal tegen haar heb willen zegen na zo'n reactie van haar..

Ik hou me dus in want op het werk kan je niet zo gaan flippen.
Rikky

Post by Rikky »

Damn dat is mooi klote man!! Behoorlijk diepe krassen...

Ik weet wel een adres waar ze je lak uit kunnen lazeren en dan een spuitbus aanmaken met exact dezelfde kleur... Ik hoor het wel :wink:

Pff vervelend volk bij jullie zeg :-?

En waarom zit je mistlamp aan je rechterkant??
micronsil

Post by micronsil »

Mistlanp zit rechts omdat mijn auto RHD is.

in landen waar het links verkeer is hoort de mistlamp rechts te zitten.

Maar ik heb er ook een onder de auto hangen die ik naar beneden kan klappen als er dichte mist is zodat ik dan toch een mistlamp aan de juiste kant heb of als de politie komt zeiken.
Rikky

Post by Rikky »

micronsil wrote:Mistlanp zit rechts omdat mijn auto RHD is.

in landen waar het links verkeer is hoort de mistlamp rechts te zitten.

Maar ik heb er ook een onder de auto hangen die ik naar beneden kan klappen als er dichte mist is zodat ik dan toch een mistlamp aan de juiste kant heb of als de politie komt zeiken.

Ahzo... Maar ik meen dan NL een van de weinige landen is waar een mistlamp verplicht is dus ik vond het al vreemd...

Maargoed beter iets dan niets en ik zou hem dan meteen netjes dicht maken :wink:
Joostb

Post by Joostb »

"Daar begonnen die vent meteen van ja die schade zat er al en je moet je niet aanstellen"

Ik snap deze opmerking niet? Hun verdienen er toch geld aan? Knap dat je hem niet meteen "jan met de korte achternaam" hebt genoemd

En is het niet mogelijk om de kosten van vervangend vervoer te verhalen op haar verzekering?
micronsil

Post by micronsil »

Ik snapte het ook niet.

Ik liet die schade zien en hij zei toen dat heb je zelf gedaan die schade zat er al.

Ik heb hem het schade formulier alles laten zien.

Maar die vent deed gewoon als een ongelofelijke lul.

Ik dacht toen ook van zoek het maar uit.

Ik zei nog tegen hem ik ben een klant, zo ga je toch niet om met je klanten.

Daar reageerde hij niet eens op.

Haar verzekring betaald maar 60% van de kosten van vervangend vervoer.

Ik heb net mijn rechts bijstands verzekering gebeld en die gaf ook aan het is wettelijk bepaald dat ze maar 60% hoeven te betalen.

Toen durfde ze me te zeggen.. maar meneer de auto is toch rijdbaar..
Dan rijd u toch een paar dagen zonder achterbumper :shock:

Ik ben nog steeds in shock dat ze dat voorstelde.. :shock: :evil:
Jo&

Post by Jo& »

Kijk uit met repareren voor er een expert langs is geweest om het te taxeren.
vtec vince

Post by vtec vince »

Waar gaat het toch heen met de wereld?
Een schadebedrijf die geen nieuwe klant wilt helpen..
Een collega die zegt dat je het verder kunt uitzoeken terwijl je haar bumper zelfs nog gefixed hebt...
Een verzekering die maar 60 % voor een huur auto wilt vergoeden...

En wij maar de hoofdprijs betalen voor een verzekering om dat we geen gezeik willen hebben als er eens iets is!
donkeykong

Post by donkeykong »

je hebt het over Care schadeservice, dat zijn mongolen man....moet je nooit heen gaan.

en over dat vervangend vervoer is nou eenmaal zo, neem gewoon ff het OV tenzij dat heel moeilijk is. waar ben je verzekerd??? all risk??
Jo&

Post by Jo& »

Hier in Nederland heb je schade bedrijven die je standaard een auto meegeven. Of dat nou service is of dat ze dat bij de verzekering claimen weet ik niet.
vtec vince

Post by vtec vince »

Jo& wrote:Hier in Nederland heb je schade bedrijven die je standaard een auto meegeven. Of dat nou service is of dat ze dat bij de verzekering claimen weet ik niet.

Is dat niet zo dat dat bedrijven zijn die bij schade garant aangesloten zijn?
Jo&

Post by Jo& »

vtec vince wrote:
"Jo&":vyyc148w wrote:Hier in Nederland heb je schade bedrijven die je standaard een auto meegeven. Of dat nou service is of dat ze dat bij de verzekering claimen weet ik niet.

Is dat niet zo dat dat bedrijven zijn die bij schade garant aangesloten zijn?[/quote:vyyc148w]
Weet ik niet.

Je kunt ook naar de Ferarri bodyworkshop gaan, eigenaar is een Honda NSX liefhebber, zal alleen wel prijzig zijn.

Ik weet geen goede autospuiters, alleen slechte :-?
Klote lease en consumables cultuur!
Locked