Als het goed is zou ik er ook ergens tussen kunnen staan. Tijd geleden was ik in de PC Hooft en daar waren een paar mannen bezig alle exclusieve auto's te fotograferen.
Oh wacht, misschien vonden ze een gepimpte gele Civic niet exclusief genoeg :silly:
mr. X wrote:Als het goed is zou ik er ook ergens tussen kunnen staan. Tijd geleden was ik in de PC Hooft en daar waren een paar mannen bezig alle exclusieve auto's te fotograferen.
Oh wacht, misschien vonden ze een gepimpte gele Civic niet exclusief genoeg :silly:
Idd wie houd er nou van geel :razz:
hahaha! maar eerlijk snap het niet je spot iemand en verward het met de verkeerde auto.. zucht..
Er word ook geen research meer gedaan tegenwoordig of wel?
@ Wes, ik geef je 100% gelijk... Als ik een Lambo tegen kom dan zal ik daar nooit het type bij noemen want ik ken ze niet en ze boeien me niet... Stel als ik dat wel wil doen dan zoek ik eerst het type op voordat ik begin met roepen...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Heeft iemand toevallig de comments gelezen..... een Hybrid met een sportpakketje.... zeker een peugeotrijder. Die komen ook altijd met pakketjes aanzetten.
Dirk V wrote:Heeft iemand toevallig de comments gelezen..... een Hybrid met een sportpakketje.... zeker een peugeotrijder. Die komen ook altijd met pakketjes aanzetten.
hahaha ja die reacties zijn helemaal grappig wat een noobs!