Ach, laat haters maar lekker haten toch. Ze worden met de deksel op de neus geraakt als Wes in de VTEC schiet.
Mijn EK9 wordt ook zo bone stock mogelijk. Geen carbon lipjes, kappen, stickers of iets dergelijks. Hopelijk denkt dan ook iedereen dat het een EJ9 is met wat tupperware 'spoilers'.
mr. X wrote:Ach, laat haters maar lekker haten toch. Ze worden met de deksel op de neus geraakt als Wes in de VTEC schiet.
Mijn EK9 wordt ook zo bone stock mogelijk. Geen carbon lipjes, kappen, stickers of iets dergelijks. Hopelijk denkt dan ook iedereen dat het een EJ9 is met wat tupperware 'spoilers'.
Idd, het boeit me geen f*ck als ze denken dat het een hybrid is Dat geeft al zelf aan hoe onwetend sommige mensen zijn 8)
wesjes wrote:Hmmm, krijg ik straks nog meer te horen dat ik een hybrid rij
Dan haal ik de Type-R er maar af en zet ik er een Hybrid sticker op ,
Krijg ik dan ook mijn BPM terug en wegenbelasting vrij?
Dat had ik al vanaf het begin gedaan 8)
Pas nog met een collega wezen rijden (lekker snel rotondes over, ff de vtec in (op de snelweg oprit....) Hij praat er nog over had niet gedacht dat een auto zo strak kon sturen, sprinten etc..
Ik verwacht dat Honda echt met een Vtec hybrid gaat komen.
Hybrid rijdt best lekker. Onderstel is prima en je kunt er best grappig de bocht mee door hoeken. Ik heb er zelf eentje gehad vóór de EK9.
Maar ik vind het volledig onzin om hem er uit te laten zien als een oma met sportschoenen. Dat ziet er ook niet uit. Want veel sneller dan een oma is zo'n hybrid echt niet. Traag zou eerder een juiste omschrijving zijn.
lekker laten, als er daadwerkelijk ook nog s ergens zo'n gladiool in gaat rond rijden is dat alleen maar grappig toch..
trouwens, dit geeft mij alleen maar meer aan dat honda niet meer honda is zoals ik t ken, en fan van ben geworden..
onze vaste garage werd ooit een hyundai garage, maar we bleven daar komen. De achtergebleven jongens werden altijd helemaal blij een honda te zien, waren er gek op en werkte er graag mee! Na onze overstap naar een andere dealer was dat gevoel helemaal weg.. dit lijkt mij ook zo'n dealer. De echte liefhebbers zitten vaak niet meer in t bedrijf, maar t zijn de klanten. Jammer maar helaas.