Raam vast
Raam vast
Bij mijn ep3 gaat het rechter voorraam geen kant meer op, heeft iemand enig idee of dit een simpel klusje is om zelf te doen of moet je hiervoor naar de garage? Zit dat motortje achter het portier paneel? Moet ik specifiek een motortje voor dit model hebben?
- vtec vince
Als je een beetje handig bent , schroef je dat deur paneel eens los.
Dan zie je misschien wat er aan de hand is...
Je zou kunnen meten of het motortje nog stroom krijgt.
Een motortje vervangen moet zelf nog wel lukken lijkt me.
Misschien is het wel een zekering, heb je daar al naar gekeken?
Dan zie je misschien wat er aan de hand is...
Je zou kunnen meten of het motortje nog stroom krijgt.
Een motortje vervangen moet zelf nog wel lukken lijkt me.
Misschien is het wel een zekering, heb je daar al naar gekeken?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
-
Jan Visser wrote:Zit er op een EP3 niet zo'n knopje op het linker deurpaneel waarmee je rechter raam op slot kan zetten.....
Gebeurd zo vaak dat er per ongeluk op gedrukt word en het rechter raam niks meer doet.

- vtec vince
M`n raam stond een keer met 0,01 milimeter open ofzo...
Een raar hard gefluit door m`n auto heen met 140km/h.
Na 10min wazig om me heen kijken ging het lampje branden haha!
Leek net of er een stel gestreste duiven onder de kap zaten ofzo.
Andere keer 2 herten op een haar echt een haar na gemist met 100 km/h...snap het nog steeds niet.
Dus ik helemaal in shock bijna achter het stuur alle adrealine eruit schreeuwen voor het stoplicht.
Zit er een vrouw naast me voor het stoplicht me een partij wazig aan te kijken haha die moet wel hebben gedacht: Wat een mafkees is dat!!!!
Demian.
Een raar hard gefluit door m`n auto heen met 140km/h.
Na 10min wazig om me heen kijken ging het lampje branden haha!
Leek net of er een stel gestreste duiven onder de kap zaten ofzo.
Andere keer 2 herten op een haar echt een haar na gemist met 100 km/h...snap het nog steeds niet.
Dus ik helemaal in shock bijna achter het stuur alle adrealine eruit schreeuwen voor het stoplicht.
Zit er een vrouw naast me voor het stoplicht me een partij wazig aan te kijken haha die moet wel hebben gedacht: Wat een mafkees is dat!!!!
Demian.
- vtec vince
Jan Visser wrote:Zit er op een EP3 niet zo'n knopje op het linker deurpaneel waarmee je rechter raam op slot kan zetten.....
Gebeurd zo vaak dat er per ongeluk op gedrukt word en het rechter raam niks meer doet.
Je bent een hele goeie diagnose technicus!
Zo stonden er een keer 2 oudere dames stil op straat bij mijn oude appartement. En kijken en doen. De alarmlichten van de auto stonden aan. Ze snapte er niks van! In de auto kijken, buiten de auto kijken...
Ik loop er langs en zeg druk eens op die rode driehoek in de auto. TADAA!
Zo kwam er ook een keer iemand naar de garage want die had iemand gesleept. Niet zo erg denk je, maar hij had dat aan zn kofferdeksel slot gedaan. Heel verontwaardigd dat de hele kofferbak ontzet was.
Oh en nu we toch verhaaltjes aan het tappen zijn.
Verhaaltje maar verplaatst naar goede topic.