18:00h Wendy, Joanne, Frans starten
20:00h Laurens & Rikky als ondersteunende leden bespreken
Agenda puntenW,J,F:
-Agenda meetings 2011
-Uitgave
-
Agenda puntenL,R:
-Website
Dames graag uw ideeen

Jo& wrote:IvoG wrote:Waar is deze meeting? Wie zijn er naast jullie drie nog aanwezig?
Er komen later nog 2 die misschien volgend jaar tot het bestuur toetreden.
En daarnaast zal mn man thuis zijn en is de vriend van Wendy mee.
Snap niet zo goed waarom je dat wilt weten?
IvoG wrote:Jo& wrote:IvoG wrote:Waar is deze meeting? Wie zijn er naast jullie drie nog aanwezig?
Voor zover ik het mij kan herinneren zit ik officieel nog steeds in het bestuur. Of vergis ik mij? In mijn belevenis had ik aangegeven dat ik niet veel meer kon doen in het bestuur, en dat ik totdat er nieuwe leden zouden toetreden ik wel beschikbaar wilde blijven. Vandaar dat ik vragen had over deze meeting.
Als ik niet welkom ben is het ook goed, ik zal een andere keer dan uitleg geven over het forumbeheer aan degenen die daarin interesse hebben of daarvoor uitgekozen zijn.
Jo& wrote:IvoG wrote:"Jo&":1o4w7vsy wrote:IvoG wrote:Waar is deze meeting? Wie zijn er naast jullie drie nog aanwezig?
Voor zover ik het mij kan herinneren zit ik officieel nog steeds in het bestuur. Of vergis ik mij? In mijn belevenis had ik aangegeven dat ik niet veel meer kon doen in het bestuur, en dat ik totdat er nieuwe leden zouden toetreden ik wel beschikbaar wilde blijven. Vandaar dat ik vragen had over deze meeting.
Als ik niet welkom ben is het ook goed, ik zal een andere keer dan uitleg geven over het forumbeheer aan degenen die daarin interesse hebben of daarvoor uitgekozen zijn.
Jo& wrote:Oh februari, sorry dat is niet zo lang geleden als ik dacht!
Vwbt besluitvorming, tsja klinkt lullig maar is zeker niet zo bedoeld: het is of in het bestuur of niet. Ik wil niet lullig zijn, maar je gaf zelf aan geen/weinig tijd te hebben en te willen stoppen als bestuurslid. In mijn ogen geheel begrijpelijk. Maar dan kun je ook niet verwachten automatisch bij bestuurlijke taken zoals besluitvorming betrokken te worden.
ITR DC2 wrote:Frans,
Kun jij mij een overzicht geven:
Aan welke mensen heb jij reeds kentekenplaten uitgedeeld?![]()
Als we hier een overzicht van hebben kunnen we dit wat bijhouden en
niet per ongeluk mensen overslaan/vergeten etc.
Jij hebt uitgedeeld bij Maarten en op BookaTrack...
Zondag op de poetsdag zal mss ook nog uitgedeeld worden.