asociale honda rijder
asociale honda rijder
was vandaag in alphen a/d rijn en zit in de auto (vw polo) op een parkeerplaats bij een winkelcentrum, even wat papieren door te nemen voor mn werk. Parkeert er een vent naast me in zn civic, ep2, mooi ding om te zien..
stapt uit, zwaait zo zn deur tegen mijn polo aan en wil vrolijk weglopen!!!! ik uitstappen, zeg: dude! blijf eens even staan, je gooit zo je deur tegen mij aan..!"
"oh joh, dus?"
WTF
gelukkig geen schade, maar dude, wtf! lekker weglopen en doen alsof je niks doorhebt! uilezak! mocht je op dit forum zitten, je bent een pannekoek!
zo, dat moest ik ff kwijt.
stapt uit, zwaait zo zn deur tegen mijn polo aan en wil vrolijk weglopen!!!! ik uitstappen, zeg: dude! blijf eens even staan, je gooit zo je deur tegen mij aan..!"
"oh joh, dus?"
WTF
gelukkig geen schade, maar dude, wtf! lekker weglopen en doen alsof je niks doorhebt! uilezak! mocht je op dit forum zitten, je bent een pannekoek!
zo, dat moest ik ff kwijt.
-
Haha wat ongelofelijk!
"Dus? Dus? Dus moet je oppassen dat ik je dadelijk niet op je bek timmer vriend", zou een passende reactie geweest zijn.
Ik zou me waarschijnlijk niet kunnen inhouden en hem of een verbaal pak slaag geven en als de beste man te groot zou zijn de auto na de vrolijke vriend weg is gelopen eens goed rondom voorzien van een paar maatjes 45 in elk paneel.
Klootviolen, dat mensen zo met andermans spullen om gaan is te gek voor woorden.
Overigens was ik gisteren nog serieus bijna met een Ford rijder op de vuist gegaan. Echter toen de beste man bij het stoplicht uit stapte en een poging tot aanzetten deed naar mijn auto, wist hij niet hoe snel hij terug achter zijn deur moest gaan staan nadat ik alleen met rechterarm naar buiten liet hangen met een gigantische ratelaar in mijn hand... Gek toch, ik wilde alleen praten met hem :twisted:
Walgelijk is het.
"Dus? Dus? Dus moet je oppassen dat ik je dadelijk niet op je bek timmer vriend", zou een passende reactie geweest zijn.
Ik zou me waarschijnlijk niet kunnen inhouden en hem of een verbaal pak slaag geven en als de beste man te groot zou zijn de auto na de vrolijke vriend weg is gelopen eens goed rondom voorzien van een paar maatjes 45 in elk paneel.
Klootviolen, dat mensen zo met andermans spullen om gaan is te gek voor woorden.
Overigens was ik gisteren nog serieus bijna met een Ford rijder op de vuist gegaan. Echter toen de beste man bij het stoplicht uit stapte en een poging tot aanzetten deed naar mijn auto, wist hij niet hoe snel hij terug achter zijn deur moest gaan staan nadat ik alleen met rechterarm naar buiten liet hangen met een gigantische ratelaar in mijn hand... Gek toch, ik wilde alleen praten met hem :twisted:
Walgelijk is het.
-
-
mr. X wrote:Haha wat ongelofelijk!
Walgelijk is het.
i sense much anger in you my young padawan

Mijn gemiddelde bloeddruk verdriedubbeld dan ook tijdens vaak al een kort ritje. Links rijders, zondagsrijders, bumperklevers, asociaal gedrag vertonen, rechts inhalen bij file vorming. Het is een grote ergernis put, de openbare weg.
80% zou geen rijbewijs mogen hebben, daarvan is de overige 15% bang achter het stuur en een kleine 5% kan een aardig potje sturen.
80% zou geen rijbewijs mogen hebben, daarvan is de overige 15% bang achter het stuur en een kleine 5% kan een aardig potje sturen.
- vtec vince
Dit is echt te triest voor woorden ja.
Zul je net meemaken als jij dan revance neemt op zijn auto , dat je kenteken genoteerd word en aangegeven word.
Gelukkig maar dat je geen schade hebt..
Ik stond laatst geparkeerd in de stad en zat in de auto te wachten,loopt er zo'n vrouwtje voorbij met haar reuze handtas.
zo langs mijn auto af en raakt mijn buitenspiegel behoorlijk lomp.
Ik ben uitgestapt en heb dat vrouwtje helemaal geel/groen gescholden.
Ze ging een paar passen harder lopen...vreemd hoor!
Maar als er iemand een deur tegen mijn auto aangooit , sta ik niet voor de gevolgen in.
Ik heb genoeg van die flauwekul meegemaakt met m'n vorige Honda.
Zul je net meemaken als jij dan revance neemt op zijn auto , dat je kenteken genoteerd word en aangegeven word.
Gelukkig maar dat je geen schade hebt..
Ik stond laatst geparkeerd in de stad en zat in de auto te wachten,loopt er zo'n vrouwtje voorbij met haar reuze handtas.
zo langs mijn auto af en raakt mijn buitenspiegel behoorlijk lomp.
Ik ben uitgestapt en heb dat vrouwtje helemaal geel/groen gescholden.
Ze ging een paar passen harder lopen...vreemd hoor!
Maar als er iemand een deur tegen mijn auto aangooit , sta ik niet voor de gevolgen in.
Ik heb genoeg van die flauwekul meegemaakt met m'n vorige Honda.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
mr. X wrote:Haha wat ongelofelijk!
Walgelijk is het.
Daarom ligt er ook een grote bijtel in mijn auto :twisted:
donkeykong wrote:hahaha what a dick!
denk dat je toch wat meer moet gaan trainen op het USC, dan krijg je geen grote bek terug![]()
haha no worries, de rest had ik weggelaten.. toen ik uitstapte om de schade te checken bood ie meteen zn excuses aan :twisted:
train al een paar jaar in een andere sportschool, vind dat nieuwe usc een beetje uhmm...sfeerloos?
-
donkeykong wrote:je hebt al een keer getraind?? is ook nog niet allemaal af, komt meer sfeer...tja ik let er niet zo op, zit bijna alleen maar in de gewichthefzaal me te focussen.
en ik ken natuurlijk heel veel mensen
cafe is wel erg goed hoor, lekker eten
ja twee weken terug een keer geweest.. maar nu ik afgestudeerd ben is het voor mij ook niet super interessant meer qua kosten. Maar who knows..als er maar genoeg studenten-chickies blijven komen kom ik ook wel weer eens buurten :lol:
-
Benjdmin wrote:donkeykong wrote:i sense much anger in you my young padawan![]()
Lol, you should have heard him on Thursday...
Dit was dus donderdag:
mr. X wrote:Overigens was ik gisteren nog serieus bijna met een Ford rijder op de vuist gegaan. Echter toen de beste man bij het stoplicht uit stapte en een poging tot aanzetten deed naar mijn auto, wist hij niet hoe snel hij terug achter zijn deur moest gaan staan nadat ik alleen met rechterarm naar buiten liet hangen met een gigantische ratelaar in mijn hand... Gek toch, ik wilde alleen praten met hem :twisted:
Achja je kan zeggen dat het een 'meningsverschilletje' is maar die klapmongool had gewoon ongelijk door op een bepaalde manier te reageren en dat houdt onherroepelijk in dat er vergeldingsacties komen die op hun beurt voor zo'n bestuurder benzine op een vuurtje is en dan kan het aardig snel, aardig fors uit het handje lopen :lol:
Maaaar ik was inderdaad fors link.
Sommige mensen roepen het op zich af door hun eigen rijgedrag.
Ik houd heel erg van doorrijden, maar ben -zeker de laatste paar jaar toen ik erg veel moest rijden- veeeel rustiger geworden in de auto. Dan roep je het ook minder op je af.
Ok deurknallers is een ander verhaal. Ik bedoel dus kwa rijgedrag.
Wat heeft het voor zin om te gaan vergelden buiten dat het je ego kietelt/oplucht.
Die man of vrouw waar jij je op afreageert wordt alleen maar opgefokter en doet het de volgende keer gewoon weer (of erger).
Lama waaien, er zijn betere en belangrijkere dingen in het leven om je druk over te maken.
Ter verduidelijking accepteer ik geen deurknallers, mensen die zo lomp zijn dat ze je spiegel eraf lopen etc. Ik heb het meer over linksrijden enz. Vind ik niet leuk maar wat schiet ik er mee op om me helemaal op te vreten achter het stuur.
Is ook een stukje ouder worden denk ik, ik was nogal een hittepitje toen ik jonger was. Ook fysiek. (Nja soms nog steeds...) Maar ben wat gecontroleerder en rustiger geworden.
Ik houd heel erg van doorrijden, maar ben -zeker de laatste paar jaar toen ik erg veel moest rijden- veeeel rustiger geworden in de auto. Dan roep je het ook minder op je af.
Ok deurknallers is een ander verhaal. Ik bedoel dus kwa rijgedrag.
Wat heeft het voor zin om te gaan vergelden buiten dat het je ego kietelt/oplucht.
Die man of vrouw waar jij je op afreageert wordt alleen maar opgefokter en doet het de volgende keer gewoon weer (of erger).
Lama waaien, er zijn betere en belangrijkere dingen in het leven om je druk over te maken.
Ter verduidelijking accepteer ik geen deurknallers, mensen die zo lomp zijn dat ze je spiegel eraf lopen etc. Ik heb het meer over linksrijden enz. Vind ik niet leuk maar wat schiet ik er mee op om me helemaal op te vreten achter het stuur.
Is ook een stukje ouder worden denk ik, ik was nogal een hittepitje toen ik jonger was. Ook fysiek. (Nja soms nog steeds...) Maar ben wat gecontroleerder en rustiger geworden.