Danny Integra | update p7
Thnx voor de complimenten. Ben er op dit moment ook uiterst trots op.
Het is een auto uit 98 dus nieuw kan je hem natuurlijk niet houden. Ik zal wel mijn best doen om hem zo netjes mogelijk te houden.
De batch is niet echt verkleurd zal wel door de foto komen. Verder heb ik vandaag ook het onderstel ff snel nagekeken. De schroefset ziet er niet zo heeel erg fris uit dus binnekort beter bekijken. Vind de itr namelijk ook beetje zoekerig aanvoelen en vooral in de vtec . Maar dat kan ook komen door het vermogen haha. Misschien dat uitlijnen ook al helpt .
Verder Nieuwe schroefjes besteld om het bougiekapje vast te zetten.
En volgende week ook nieuw kentekenplaat laten maken en reservewiel regelen.
Er zit ook idd een strutbar achterin.
Het is een auto uit 98 dus nieuw kan je hem natuurlijk niet houden. Ik zal wel mijn best doen om hem zo netjes mogelijk te houden.
De batch is niet echt verkleurd zal wel door de foto komen. Verder heb ik vandaag ook het onderstel ff snel nagekeken. De schroefset ziet er niet zo heeel erg fris uit dus binnekort beter bekijken. Vind de itr namelijk ook beetje zoekerig aanvoelen en vooral in de vtec . Maar dat kan ook komen door het vermogen haha. Misschien dat uitlijnen ook al helpt .
Verder Nieuwe schroefjes besteld om het bougiekapje vast te zetten.
En volgende week ook nieuw kentekenplaat laten maken en reservewiel regelen.
Er zit ook idd een strutbar achterin.
L4urenZ wrote:Rikky wrote: en zo te zien van J's racing...
Hoe kan jij dat op de foto's nou zien ?
Kan net zo goed zo'n ding zijn van 40 euro bij FCT.
Loopt spits af... en geel kleurige eind stukjes waar je hem vast schroeft... J's racing...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Wagen ziet er wel strak en nieuw uit, vooral het motorruim
Btw: moet je als je een ITR/ATR hebt, altijd 98 tanken (ik ben een noob
ops: ) ?
What's the difference voor de auto zelf?

Danny wrote:Nou mensen het is zover. Ik heb gisteren een Integra type R opgehaald. Komt uit 98 en heeft 112.000 gelopen. Vorige eigenaar had hem altijd in de garage staan en had er zelf maar 1200 mee gereden op jaarbasis.
Ik zal vnaaf of morgen wat foto´s posten. Maar joh wat rijd dit lekker zeg. Was er zelfs beetje bang voor in het begin. Ik ben de civic weer vergeten.
Mods die erop zitten :
+ Tein schroefset.
+ Mugen airbox :lol:
+ Rotared remschijven met sportblokjes.
+ alarmsysteem en veel meer.
Ik ga hem vandaag eens goed poetsen want het ding is ontzettend smerig.
Ik had gisteren alleen problemen met tanken. Ik kon nergens 98 vinden en toen heb ik er maar v-power ingegooid. Loopt een ITR ook op 95 mocht het egt nodig zijn ? anders moet ik hem eens laten afstellen ofzo. raakte toch wel goed in paniek gisteren. Heb mss wel 10 tankstations gepasseerd.
Heb hem net ook verzekerd met een dagwaarde van 9000. Nou wat wil je nog meer haha
Wagen ziet er wel strak en nieuw uit, vooral het motorruim
ops: ) ?

Danny wrote:Nou mensen het is zover. Ik heb gisteren een Integra type R opgehaald. Komt uit 98 en heeft 112.000 gelopen. Vorige eigenaar had hem altijd in de garage staan en had er zelf maar 1200 mee gereden op jaarbasis.
Ik zal vnaaf of morgen wat foto´s posten. Maar joh wat rijd dit lekker zeg. Was er zelfs beetje bang voor in het begin. Ik ben de civic weer vergeten.
Mods die erop zitten :
+ Tein schroefset.
+ Mugen airbox :lol:
+ Rotared remschijven met sportblokjes.
+ alarmsysteem en veel meer.
Ik ga hem vandaag eens goed poetsen want het ding is ontzettend smerig.
Ik had gisteren alleen problemen met tanken. Ik kon nergens 98 vinden en toen heb ik er maar v-power ingegooid. Loopt een ITR ook op 95 mocht het egt nodig zijn ? anders moet ik hem eens laten afstellen ofzo. raakte toch wel goed in paniek gisteren. Heb mss wel 10 tankstations gepasseerd.
Heb hem net ook verzekerd met een dagwaarde van 9000. Nou wat wil je nog meer haha
98 Is zowiezo het beste aan te raden.
Het is een auto met een high performance motor.
Het hogere octaan gehalte in de brandstof komt de auto alleen maar ten goede.
Ze zal ook merken dat als je 95 tankt dat de auto wat minder gretig aan de gas pedaal wil hangen.
Maar ik wacht wel tot Ben of een van de andre je het goed kan uitleggen.
Ik kom niet echt uit mijn woorden
Het is een auto met een high performance motor.
Het hogere octaan gehalte in de brandstof komt de auto alleen maar ten goede.
Ze zal ook merken dat als je 95 tankt dat de auto wat minder gretig aan de gas pedaal wil hangen.
Maar ik wacht wel tot Ben of een van de andre je het goed kan uitleggen.
Ik kom niet echt uit mijn woorden